Pauluns Granola, tykkäättekö syödä?
Itse maistoin vasta muutama päivä sitten ensimmäisen kerran ja tykkäsin tosi paljon. Luulin ennemmin, etten tykkäisi mistään tuon tyylisestä. Syön desin kerrallaan Arlan luonto+ vaniljajugurtin kanssa. Nams!
Kommentit (9)
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pauluns-paleo-granola-350g-hasselpa…
Tätä laitan puuron päälle joka aamu ja voin lämpimästi suositella, hintansa väärti.
Sama, kuin (muro)mysli, tuo Granola vain hienompi nimi. Ja kallista ainakin on 4-5e paketti.
Kiitos vinkistä tuosta Paleo Granolasta. Varmasti kokeilen.
-Ap-
Parempia kuin monet muut, oikeesti sattumia eikä pelkkää kaurahiutaletta tai maissilastua. Hintansa väärti.
Vierailija kirjoitti:
Sama, kuin (muro)mysli, tuo Granola vain hienompi nimi. Ja kallista ainakin on 4-5e paketti.
Kallista on, mutta eroaa muista halpismysleistä totaalisesti. En pysty enää syömään niitä kuivia lese-sekoituksia tuon jälkeen.
Vatsa toimii ainakin hyvin, kun syö Granolaa. Varmasti niin kuitupitoista, kun paljon siemeniä ja pähkinöitä ym. Ei ummetus vaivaa enää. Paljon vettä vain muistaa myös nauttia. Tuo Granola itsellä pitää kauan nälkää ja edistää painon pysymistä järkevissä lukemissa. Ei ole vielä ainakaan lihottanut, vaikka en tiedä onko desissä minkä verran kaloreita.
Hyvää on, etenkin se omena-kaneli, mutta mulla tulee niistä vatsa kipeäksi niin en uskalla enää syödä :( Ihan parasta turkkilaisen/kreikkalaisen jugun kanssa.
Minä en ole tykännyt mistään tavallisista tai just halpismysleistä koskaan. Enkä mistään muistakaan vastaavista tuotteista. Varmaan ollut kauhu lapsuuden myslistä, jotka juurikin kuivaa hiutaletta, maistui pahville lapsen suussa ja pakotettiin syömään. Tätä Paulunsin maistoin vähän ”vahingoissa” ja tämä maistuu aivan erille ja on hyvin laadukkaan oloista ja maukasta, sekä sokeritonta (ei lisättyä sokeria) Mielellään maksan vähän enemmän. On sen arvoista ja saa vatsan pidettyä toiminnassa.
Kummallinen nimi. Mistä maasta mahtaa olla.