Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ujot ja naisia saamattomat miehet tässä teille neuvo

Vierailija
04.04.2021 |

Anthony Recenellon Youtube-kanava. Hän tekee juuri oikeanlaista sisältöä teille, antaa kunnollisia ohjeita ja kertoo suoraan mitä ei ainakaan kannata tehdä. Teilaa yleiset "näin saat naisen" neuvot täysin.

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vai PlayStation… Nainen vai PlayStation… Joo, kyl mie mielummi valitsen Pleikkarin. :)

Vierailija
42/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D 

Frienzone tarkoittaa sitä, että tytkkää jostakusta kaverina mutta en sern enempää. 

On kuitenkin myös sellaisia kaveruussuhteita joista poikii muutakin. Uskokaa pois. Kaveruus on loistava pohja suhteelle, kun toisen tuntee jo oikeasti.  Ja kaverin kanssa lähentyminen uudella tavalla on kihelmöivää! Puhun kokemuksesta. 

Lisäksi kun on naisia kavereina, ei ehkä jännitä niin paljon muidenkaan naisten lähestymistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Nainen vai PlayStation… Nainen vai PlayStation… Joo, kyl mie mielummi valitsen Pleikkarin. :)

Eipä siinä ole kenelläkään nokan koputtamista aikuisella ihmisellä niin kauan kuin ei syyttele muita omista valinnoistaan.

Vierailija
44/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.

Tässä ystävystymisessä on myös se viisaus, että oppii tuntemaan ja ajattemaan naisia ihmisinä. Ei siis ensisijaisesti naisina, jonain "toisina", sellaisina johon ei pysty samaistumaan. Varsinainen romanssi syntyy sitten jonkun toisen kuin niiden frendien kanssa. Mutta se silti helpottaa sekä suhteen syntymistä että sen kestoa.

Vierailija
45/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anthonyn mukaan tärkeintä on oma onnellisuus. Ketään ei tirtenkään kiinnosta omassa itsesäälissään rypevä mies. Siispä paras asia, mitä voit tehdä tavataksesi itsellesi oikeanlaisia ihmisiä on pyrkiä omaan onnellisuuteen, koska oma onnellisuus näyttää hyvältä myös ulkopuolisen silmin.

Jess, oma orkku ja baariin kavereiden kanssa. Tuliko tämä upea neuvo tosiaan naiselta?

Vierailija
46/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Eipä siinä ole kenelläkään nokan koputtamista aikuisella ihmisellä niin kauan kuin ei syyttele muita omista valinnoistaan.

En mie tarkottanu, et videopelit olis kaikille naisille ongelma, mut ne ny vaa vie aikaa ja keräily vie tilaa ja rahaa. Nii kaikille parempi, ku pysyy kaukana naisista.

Vierailija
47/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frienzone tarkoittaa sitä, että tytkkää jostakusta kaverina mutta en sern enempää. 

On kuitenkin myös sellaisia kaveruussuhteita joista poikii muutakin. Uskokaa pois. Kaveruus on loistava pohja suhteelle, kun toisen tuntee jo oikeasti.  Ja kaverin kanssa lähentyminen uudella tavalla on kihelmöivää! Puhun kokemuksesta. 

Lisäksi kun on naisia kavereina, ei ehkä jännitä niin paljon muidenkaan naisten lähestymistä. 

Juupajuu. Suurin osa suhteista alkaa kyllä ihan jostain muusta. Ehkä jossain teini-iässä tämä vielä on normi 

Vierailija
48/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin se, joka jatkuvasti jäi friend zonelle itseäni kiinnostavien naisten kanssa, ja tuntui, että olen "ikuinen kakkonen" (eli hyvä ja luotettava kaveri, jolta sai tukea vaikeina hetkinä, mutta ei ko. naisten romanttisen rakkauden kohde) useammille naisille, joista olin kiinnostunut, ja kieltämättä turhautti, vaikka arvostinkin sitä, että naiset viihtyivät kontaktissa ja kanssani. Lopulta kuitenkin, kun oli mennyt iso kaksinumeroinen luku vuosia ja en ehkä enää edes kuvitellut löytäväni sitä oikeaa, törmäsin tulevaan ihanaan vaimooni vahingossa. Hänelle olin nopeasti numero yksi ja vaikuttaa, että näin on edelleen:) 

Ja nyt mielestäni tärkeä pointti: Uskon vakaasti, että friend zone-kokemus auttoi paljon, ja se että osasin varmasti olla myös hänen seurassaan luontevammin kun olin tottunut olemaan naisten kanssa tekemisissä normaalistikin henkilökohtaisella tasolla, kuin jos olisin vain pyörinyt äijäporukoissa siitä oikeasta naisesta haaveillen. Ja ehkä se auttoi myös, että tuleva vaimoni tiesi minulla olevan naispuolisia kontakteja = en varmaan voisi olla kovin huono tyyppi?

Vierailija
49/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

En mie tarkottanu, et videopelit olis kaikille naisille ongelma, mut ne ny vaa vie aikaa ja keräily vie tilaa ja rahaa. Nii kaikille parempi, ku pysyy kaukana naisista.

Juu ja yritin sanoa ettei siinä ole ongelmaa. En minä ole huomannut että itkisi täällä päivät pitkät miksi naiset eivät tykkää pleikkaa pelaavista tms.

Vierailija
50/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötystä ja pelejä.

Vierailija
51/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä naisia kaikille riittää, kunhan ei vaan ole nirso.

Vierailija
52/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespalstailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin se, joka jatkuvasti jäi friend zonelle itseäni kiinnostavien naisten kanssa, ja tuntui, että olen "ikuinen kakkonen" (eli hyvä ja luotettava kaveri, jolta sai tukea vaikeina hetkinä, mutta ei ko. naisten romanttisen rakkauden kohde) useammille naisille, joista olin kiinnostunut, ja kieltämättä turhautti, vaikka arvostinkin sitä, että naiset viihtyivät kontaktissa ja kanssani. Lopulta kuitenkin, kun oli mennyt iso kaksinumeroinen luku vuosia ja en ehkä enää edes kuvitellut löytäväni sitä oikeaa, törmäsin tulevaan ihanaan vaimooni vahingossa. Hänelle olin nopeasti numero yksi ja vaikuttaa, että näin on edelleen:) 

Ja nyt mielestäni tärkeä pointti: Uskon vakaasti, että friend zone-kokemus auttoi paljon, ja se että osasin varmasti olla myös hänen seurassaan luontevammin kun olin tottunut olemaan naisten kanssa tekemisissä normaalistikin henkilökohtaisella tasolla, kuin jos olisin vain pyörinyt äijäporukoissa siitä oikeasta naisesta haaveillen. Ja ehkä se auttoi myös, että tuleva vaimoni tiesi minulla olevan naispuolisia kontakteja = en varmaan voisi olla kovin huono tyyppi?

tämä ei ole miehen tekstiä. 

Vierailija
53/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujojen miesten on parempi pysyä yksin., muuten kaikki joutuvat kärsimään.

Jos mies ei ole tajunnut karaista luonnettaan, hänestä ei ole parisuhteeseen eikä varsinkaan avioliittoon.

Se on jännä että pitää olla karaistu luonne tuohon hommaan.

Valitettavasti nykyajan miehet ovat heikkoja raukkoja. Pelkäävät naisia, pelkäävät elämää, pelkäävät pimeää, pelkäävät vastuuta jne. Ei sellaisista miehistä ole parisuhteeseen.

Päinvastoin he ovat hyvä mätsi moni mt-ongelmaisille nykynaisille. Koskaan ei old ollut yhtä paljon mielenhäiriöisiä naisia kuin 2021.

Vierailija
54/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh..Ei käynyt mielessä, että nämä saamattomat miehet ovat "hieman" erinäköisiä kuin tämä Anthony. Suomalaiselle naiselle hänen ei ainakaan tarvitsisi sanoa yhtään mitään kun he jo pyörtyisivät hänet nähdessään.

Sytyn vain suomalaisista miehistä, muuten hyvä.

Sinä sytyt hakkaavista arabimiehistä.

Monista näistä viesteistä huokuu kauna. Jos asenne naisia kohtaan on mikä on, se vaikuttaa lähestymisyrityksiin. Nainen vaistoo sen. Tästä tulee itseään ruokkiva kierre. Jo se että oppisisi suhtautumaan naisiin neutraalisti, auttaisi huomattavasti omia mahdollisuuksia.

Vierailija
55/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.

Näillä pääsee jo pitkälle.

Kaffepulla vaan tunkee lisää sitä voisilmäistä pullaa lihavaan nassuunsa ja maustakoon pullansa ripauksella poloniumia.

Asenne. Kuka haluaa henkilöä, joka asennoituu toiseen näin? Haluaisiko itse?

Vierailija
56/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh..Ei käynyt mielessä, että nämä saamattomat miehet ovat "hieman" erinäköisiä kuin tämä Anthony. Suomalaiselle naiselle hänen ei ainakaan tarvitsisi sanoa yhtään mitään kun he jo pyörtyisivät hänet nähdessään.

Monista näistä viesteistä huokuu kauna. Jos asenne naisia kohtaan on mikä on, se vaikuttaa lähestymisyrityksiin. Nainen vaistoo sen. Tästä tulee itseään ruokkiva kierre. Jo se että oppisisi suhtautumaan naisiin neutraalisti, auttaisi huomattavasti omia mahdollisuuksia.

Miksi alapeukku? Uskotko että sillä mitä ajattelet naisista yleensä, ei olisi mitään vaikutusta kun pyrit lähestymään naista?

Vierailija
57/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä urheileva lapseton akateeminen mies haluaisin jonkun Kaffepullan näköisen laiskan yh-yökötyksen?

Siinä taitaa olla se syy miksi naista ei veinaa löytyä. Vähemmän nirso varmemmin löytää kumppanin.

Vierailija
58/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku? Uskotko että sillä mitä ajattelet naisista yleensä, ei olisi mitään vaikutusta kun pyrit lähestymään naista?

Näin ne oikeasti luulee. Että kun ensin viikon päätoimisesti suoltaa naisvihaa, voi sitten viikonloppuna mennä baariin ja kääntää naisvihan pois päältä. Ja ettei se näy naamasta.

Vierailija
59/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä urheileva lapseton akateeminen mies haluaisin jonkun Kaffepullan näköisen laiskan yh-yökötyksen?

Rakkaus?

Vierailija
60/229 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sanottu, että pitäisi yrittää niitä kaverinaisia. Tarkoituksena on se, että kun on naisia kavereina, osaa keskustella ja toimia luonnollisesti myös niiden naisten kanssa, joita haluaisi tapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan