Kaikki ujot ja naisia saamattomat miehet tässä teille neuvo
Anthony Recenellon Youtube-kanava. Hän tekee juuri oikeanlaista sisältöä teille, antaa kunnollisia ohjeita ja kertoo suoraan mitä ei ainakaan kannata tehdä. Teilaa yleiset "näin saat naisen" neuvot täysin.
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.
Näillä pääsee jo pitkälle.Antaako kaffepulla nämä samat ohjeet jokaiselle sinkkunaiselle, vai mikä tämä olettamasi sinkkumiehistä oikein on?
Varmaankin sitä että miehillä hajonta on isompi kuin naisilla. Pahimmille resupekoille ei löydy vastinetta naisista. Joten on pakko tsempata jos haluaa pariutua.
Voi helvetin vatussi. Miesten kohdalla nämä paskayleistykset on ok, jos tekee samanlaisia paskayleistyksiä naisista, alkaa saatanallinen kiljunta ja paskamyrsky
Sun teesi on siis se että naisten ja miesten intressi pukeutumista ja kauneudenhoitoa ja hyvältä tuoksumista kohtaan on tismalleen sama?
Sun ja kaffepullan teesi on se, että yksikään sinkkumies ei käy töissä, huolehdi hygieniastaan, osaa pukeutua ja kaikki sinkkumiehet on lihavia?
Muistuta vielä missä väitetään ettei YKSIKÄÄN? Esim jo tämän palstan naisettomissa miehissä löytyy jengi joka ei todellakaan käy töissä. Eikä edes suunnittele sellaista.
Monelleko sinkkunaiselle olet itse antanut nuo ohjeet?
Tai nähnyt palstalla annettavan?
Heti annetaan kun tänne pesiytyy töissäkäymättömien sinkkunaisten lauma joka ei muuta tee kuin mollaa ja syyttelee miehiä kaikesta mikä on pielessä heidän omassa elämässä.
Voi luoja. Oletko ihan oikeasti noin typerä, vai ihan vaan puhdas miesvihaajalehmä?
Selvä, sitten loppui argumentit siellä. Mutta bottom line on se että sinäkään et taatusti usko että naisten ja miesten kiinnostus ulkonäköä ja vaatteita ja hyvältä tuoksumista kohtaan on yksi yhteen. Joten mitä jos käyttäisit minun haukkumiseen kulutetun ajan ja energian vaikka parin siistin uuden paidan tai partaveden hommaamiseen. Vaikka olisit jo omasta mielestäsi riittävän siisti niin ei kai pieni parannus ainakaan haittaa. Enemmän siitä on joka tapauksessa hyötyä kuin naisten haukkumisesta.
se, että pidät sinkkumiehiä alkuperäisen kuvauksen kaltaisina, kertoo sinusta kaiken oleellisen, ja se kuva on oksettava.
En pidä. Mutta olen varma siitä että ne joihin tuo pätee löytyy juurikin esim tältä palstalta ja tämäntyyppisistä keskusteluista.
Samoin te liikalihavat, rumat, työttömät naiset, jotka ei ole koskaan miestä saaneetkaan.
Ei sinusta nyt oikein irtoa mitään muuta kuin olkiukkoa toisensa perään.
Eikö Kaffepullan ja sinun oma lääkkeesi maistukaan takaisintarjoiltuna? Itkettääkö?
Ei itketä vähääkään. Oon vaan sitä mieltä että jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin kuin sulle on käynyt niin kannattaa lopettaa. Ja varmasti miehettömiksi jääneissä naisissa on lihavia, rumia ja työttömiä naisia. Mielenterveysongelmia ja töksähteleviä sosiaalisia taitoja. He eivät vain istu täällä syyttelemässä miehiä.
Sellainen nainenhan sä olet itsekin.
Luuletko oikeasti että pystyt tuolla satuttamaan minua :D. Edes vaikka olisin ruma tai lihava tai mitä vain noista. Mulla on elämä, perhe ja töitä. Oon oikein tyytyväinen näin. Ja uskokaa tai älkää, toivoisin että te palstamiehtkin olisitte. Että suostuisitte kömpimään ulos tuosta itse rakentamastanne vankilasta. Silloin meillä kaikkilla olisi täällä niin pal kivempi kirjoitella, sen takia minä näihin osallistun ja yritän herätellä. Enkä jaksa enää paapoa kun se kaikki paapominen valuu kuin vesi hanhen selästä.
Rakenna nyt vielä vähän lisää tota palstamies-olkiukkoasi?
Laita tulemaan nyt kaikki mahdolliset paskayleistykset miehistä kerralla tulemaan.
Jospa se onneton elämäsi lihavana vanhanapiikana hetkeksi helpottaisi
En tekstisi perusteella ihmettele että olet sinkku.
Moni hoikka ihminen tuntuu olevan ilkeä luonne mitä täällä tekstejä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Samoin te liikalihavat, rumat, työttömät naiset, jotka ei ole koskaan miestä saaneetkaan.
Hei meitä on olemassa myös mukavasti ansaitsevia mutta lihavia ja rumia naisia. Ja aivan varmasti on olemassa kauniita työttömiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei meitä on olemassa myös mukavasti ansaitsevia mutta lihavia ja rumia naisia. Ja aivan varmasti on olemassa kauniita työttömiä naisia.
Joskus ihmettelen miesten kirjoituksia, heidän mielestään 20-vuotiaat työttömät naiset ovat rumia ja lihavia ja 50-vuotiaat työssäkäyvät naiset hoikkia ja kauniita.
Mä en ihaile kenenkään rahoja. Köyhä ja työtön mies voi olla ihana. Voisin alkaa seurusteleen sellaisen kanssa. Paljon riippuu siitä millainen luonne ja käytös hänellä olisi.
Jossain oli kyllä, että yksi 50-vuotias nainen oli laittanut ilmoituksen ja sähköpostissa oli ollut 400 postia nuorilta miehiltä, kaikki halusivat treffeille.
Ilmeisesti he pelkäävät, että nuorempi nainen saa lapsen ja ottaa eron ja heille jää pelkät elatusmaksut.
Tietysti samat neuvot mitä täällä on miehille annettu (hygienia, vaatteet, paino, asenne) päteet myös naisille. Se on itsestään selvää!
työtön mielenterveyseläkeläinen kirjoitti:
täähän on kuin loistoneuvo suomalaisille naisille.
Vielä pois tatuoinnit, lävistykset, tukkavärit niin rupee oleen mahkuja
Mulla ei ole yhtään tatuointia eikä lävistystä, korvikset on ja pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajatellut, että miehet tykkäävät tatuoiduista naisista, koska heidän naisystävillään niitä näyttää paljon olevan.
Mutta en silti ota itselle tatuointia ikinä. Tulen olemaan poikkeus tässä asiassa Suomessa.
Arvostan kuntosalilla käyviä miehiä, mutta jos kuulen, että joku heistä arvostelee jonkun naisen painoa niin arvostus on nolla.
Vaikka naisystävä olisi hoikka niin naisystävän kaveri, äiti tai joku muu sukulainen voi olla ylipainoinen eli se mies on haukkunut sitten jo esim. naisystävänsä äidin, joka on naisystävälle kuitenkin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olet helmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.
juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D
Frienzone tarkoittaa sitä, että tytkkää jostakusta kaverina mutta en sern enempää.
On kuitenkin myös sellaisia kaveruussuhteita joista poikii muutakin. Uskokaa pois. Kaveruus on loistava pohja suhteelle, kun toisen tuntee jo oikeasti. Ja kaverin kanssa lähentyminen uudella tavalla on kihelmöivää! Puhun kokemuksesta.
Lisäksi kun on naisia kavereina, ei ehkä jännitä niin paljon muidenkaan naisten lähestymistä.
Juupajuu. Suurin osa suhteista alkaa kyllä ihan jostain muusta. Ehkä jossain teini-iässä tämä vielä on normi
Varmaan suurin alkaa jostain muusra, en muuta väittänytkään. Mutta fakta on, että myös kaveruussuhteista alkaa seksi- ja rakkaussuhteita ja ne ovat usein hyviä ja kestäviä. Esim.opiskelukavereiden kanssa monille kehittyy suhteita. Minullekin kävi näin ja hyvin pitkäikäinen suhde on kyseessä.
Korviksista tykkään, mutta tatuointia ja lävistystä minulle ei ole eikä tule, olen sitten vaikka ainoa suomalainen kenellä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.
juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D
Frienzone tarkoittaa sitä, että tytkkää jostakusta kaverina mutta en sern enempää.
On kuitenkin myös sellaisia kaveruussuhteita joista poikii muutakin. Uskokaa pois. Kaveruus on loistava pohja suhteelle, kun toisen tuntee jo oikeasti. Ja kaverin kanssa lähentyminen uudella tavalla on kihelmöivää! Puhun kokemuksesta.
Lisäksi kun on naisia kavereina, ei ehkä jännitä niin paljon muidenkaan naisten lähestymistä.
Juupajuu. Suurin osa suhteista alkaa kyllä ihan jostain muusta. Ehkä jossain teini-iässä tämä vielä on normi
Varmaan suurin alkaa jostain muusra, en muuta väittänytkään. Mutta fakta on, että myös kaveruussuhteista alkaa seksi- ja rakkaussuhteita ja ne ovat usein hyviä ja kestäviä. Esim.opiskelukavereiden kanssa monille kehittyy suhteita. Minullekin kävi näin ja hyvin pitkäikäinen suhde on kyseessä.
Ihmettelen vähän, miksi tämä aihe saa niin monet ärsyyntymään. Luulisi että tämä on ihan positiivinen "uutinen".
"Miespalstailijan" tarinassa on sellainen ongelma että tussa on muitakin muuttujia.
Se että kului kaksinumeroinen luku vuosi viittaa sihen että nainen lopulta löytyi kun ikä oli siinä 30 tienoilla, eli juuri kun naisilla iskee lapsikuume päälle ja vähän tylsemmätkin miehet kelpaavat kun ei kaikille löydy unelmamiehiä.
Oliko friendzonella oleminen siis syy miksi nainen lopulta löytyi, vai syy miksi naista sai odotella 10+ vuotta kun samalla ne miehet jotka eivät nyhjänneet turvallisena koiranpentuna friend zonella panivat minkä ehtivät?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vähän, miksi tämä aihe saa niin monet ärsyyntymään. Luulisi että tämä on ihan positiivinen "uutinen".
Olen nähnyt tulevaisuuteen. Vuonna 2044 ranskalaiset tiedemiehet koittavat keksiä vegaanista yövoidetta lemmikkikaneille, mutta vahingossa tulevatkin keksineeksi aiheen, joka ei ärsytä ketään nettikeskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Jossain oli kyllä, että yksi 50-vuotias nainen oli laittanut ilmoituksen ja sähköpostissa oli ollut 400 postia nuorilta miehiltä, kaikki halusivat treffeille.
Ilmeisesti he pelkäävät, että nuorempi nainen saa lapsen ja ottaa eron ja heille jää pelkät elatusmaksut.
Ei, vaan he hakivat puumapanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositumpia naisia kuin nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että naiset hakee, lapset on jo tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tulee siinä, että jos ei ole koskaan kokenut rakkautta ja välittämistä (edes kotona), niin mistäpä taiot itsellesi onnellisen ja rennon itsevarmuuden? Hyvä neuvohan tuo muuten on, mutta ei ota huomioon tätä seikkaa. Jotkut eivät oikeasti edes tiedä, kuinka ollaan onnellisia.
Tässä on viisautta.
Moni ikisinkku luulee, että se kumppani ratkaisee kaikki ongelmat. Näinhän asia ei ole.
Jos ei yksin pysty olemaan onnellinen, ei sitä pysty olemaan myöskään toisen kanssa.
🇺🇦🇮🇱
Kumpa olisikin niin ettei olisi tarvinnut omasta kokemuksesta kehitellä paskayleistyksiä palstamiehistä. Sitä toivoo täällä hyvin moni naispalstailija.