Kaikki ujot ja naisia saamattomat miehet tässä teille neuvo
Anthony Recenellon Youtube-kanava. Hän tekee juuri oikeanlaista sisältöä teille, antaa kunnollisia ohjeita ja kertoo suoraan mitä ei ainakaan kannata tehdä. Teilaa yleiset "näin saat naisen" neuvot täysin.
Kommentit (229)
Saa naisen? Naurattaa.
Naiset ovat elämässäsi heidän omien toiveiden ja halujen vuoksi,
ei sinun halujen ja toiveiden vuoksi.
Kaikki ihmiset ovat asteen tai kymmenen itsekkäitä.
On hyvää itsekkyyttä, ja on pahaa itsekkyyttä.
Viihdytä kumpaa tahdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Ylipaino pois, hygienia ja vaatteet kuntoon, omat tulot omasta työstä.
Näillä pääsee jo pitkälle.Antaako kaffepulla nämä samat ohjeet jokaiselle sinkkunaiselle, vai mikä tämä olettamasi sinkkumiehistä oikein on?
Varmaankin sitä että miehillä hajonta on isompi kuin naisilla. Pahimmille resupekoille ei löydy vastinetta naisista. Joten on pakko tsempata jos haluaa pariutua.
Voi helvetin vatussi. Miesten kohdalla nämä paskayleistykset on ok, jos tekee samanlaisia paskayleistyksiä naisista, alkaa saatanallinen kiljunta ja paskamyrsky
Sun teesi on siis se että naisten ja miesten intressi pukeutumista ja kauneudenhoitoa ja hyvältä tuoksumista kohtaan on tismalleen sama?
Sun ja kaffepullan teesi on se, että yksikään sinkkumies ei käy töissä, huolehdi hygieniastaan, osaa pukeutua ja kaikki sinkkumiehet on lihavia?
Muistuta vielä missä väitetään ettei YKSIKÄÄN? Esim jo tämän palstan naisettomissa miehissä löytyy jengi joka ei todellakaan käy töissä. Eikä edes suunnittele sellaista.
Monelleko sinkkunaiselle olet itse antanut nuo ohjeet?
Tai nähnyt palstalla annettavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Näillä pääsee jo pitkälle.Antaako kaffepulla nämä samat ohjeet jokaiselle sinkkunaiselle, vai mikä tämä olettamasi sinkkumiehistä oikein on?
Varmaankin sitä että miehillä hajonta on isompi kuin naisilla. Pahimmille resupekoille ei löydy vastinetta naisista. Joten on pakko tsempata jos haluaa pariutua.
Voi helvetin vatussi. Miesten kohdalla nämä paskayleistykset on ok, jos tekee samanlaisia paskayleistyksiä naisista, alkaa saatanallinen kiljunta ja paskamyrsky
Sun teesi on siis se että naisten ja miesten intressi pukeutumista ja kauneudenhoitoa ja hyvältä tuoksumista kohtaan on tismalleen sama?
Sun ja kaffepullan teesi on se, että yksikään sinkkumies ei käy töissä, huolehdi hygieniastaan, osaa pukeutua ja kaikki sinkkumiehet on lihavia?
Muistuta vielä missä väitetään ettei YKSIKÄÄN? Esim jo tämän palstan naisettomissa miehissä löytyy jengi joka ei todellakaan käy töissä. Eikä edes suunnittele sellaista.
Heti annetaan kun tänne pesiytyy töissäkäymättömien sinkkunaisten lauma joka ei muuta tee kuin mollaa ja syyttelee miehiä kaikesta mikä on pielessä heidän omassa elämässä.
En ymmärrä miksi ihmiset alapeukuttaa tiettyjä kommentteja. Minä en enää ikinä ole nähnyt sitä miestä joka silloin pyysi treffeille.
Ilman väärinkäsitystä meistä olisi voinut tulla pari.
Mutta tapasin onneksi uuden miehen, olemme naimisissa ja 2 lasta eli ehkä se oli näin tarkoitettu.
Tuo oli vain esimerkki mitä voi käydä kun ihmiset tulkitsee toisiaan väärin.
Naiset pitävät miehistä, jotka pitävät naisista. Moni ikisinkku mies on katkera ja heillä on joku mommy issue. Kyllä nainen vaistoaa sellaisen piiloaggressiivisen asenteen.
Oikea parisuhde lähtee siitä, että aidosti viihtyy toisen seurassa. Jos ei aidosti pidä naisesta (muuten kuin ulkonäön osalta) niin kyllä se ”suhde” aika äkkiä kuivuu kasaan.
Jos mies haluaa vain seksiä, ne tarpeet kannattaa hoidattaa ammattilaisilla. Moni mies luulee, että seksiä saadakseen pitää olla parisuhteessa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei myöskään kysy seurustelusta kunnolla. Jos nainen on hiljaa, se ei tarkoita automaattisesti ei vaan nainen saattaa olla yllättynyt ja hämmentynyt kysymyksestä riippuen tilanteesta. Yleensä miehet heittää hanskat tiskiin tässä vaiheessa. Miehet saattavat tulkita naista väärin. Nainen voi olla silti kiinnostunut. Naiselta täytyy saada kyllä tai ei vastaus. Hiljaisuus ei välttämättä tarkoita mitään.
Oletko 17-vuotias?
En, mutta jos ei ole puhuttu, että ollaan yhdessä niin eihän silloin olla.
Pahus, kohta seitsemän vuotta olen ollut mieheni kanssa ja niistä melkein puolet asuttu yhdessä ja nyt vasta tajusin, että emmehän me ole yhdestä kun kumpikaan ei ole kysynyt seurustelusta.
Nyt kuulostaa kyllä siltä, että kovin nuoria ja kokemattomia ihmisiä on tässä keskustelussa.
Tässä puhutaan nyt tilanteista, missä ei olla ehditty vielä kummankaan kotiin asti.
Niin mitä niistä? Mekin olimme tilanteessa, jossa ei vielä oltu ehditty kummankaan kotiin asti. Silti ei kumpikaan kysynyt seurustelusta.
No, minua yksi mies kysyi treffeille ja hämmennyin enkä vastannut mitään sillä hetkellä.
Ei enää nähty eikä minulla ollut miehen puhelinnumeroa.
Olisin voinut lähteä treffeille ja meistä olisi voinut tulla pari, mutta yllätyin kysymyksestä enkä vastannut juuri sillä hetkellä niin...
Nyt minulla on jo uusi mies. Tässä puhutaan nyt siis eri tilanteista mitä voi sattua. Tuosta tapauksesta on jo jokunen vuosi aikaa.
Voi luoja. Ihan omaa saamattomuuttasi.
Unohdin, että osalla täällä on diagnoosi.
Kaffepulla kirjoitti:
Naiset pitävät miehistä, jotka pitävät naisista. Moni ikisinkku mies on katkera ja heillä on joku mommy issue. Kyllä nainen vaistoaa sellaisen piiloaggressiivisen asenteen.
Oikea parisuhde lähtee siitä, että aidosti viihtyy toisen seurassa. Jos ei aidosti pidä naisesta (muuten kuin ulkonäön osalta) niin kyllä se ”suhde” aika äkkiä kuivuu kasaan.
Jos mies haluaa vain seksiä, ne tarpeet kannattaa hoidattaa ammattilaisilla. Moni mies luulee, että seksiä saadakseen pitää olla parisuhteessa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta!
Montaako sinkkunaista olet käskenyt laihduttamaan, menemään töihin, huolehtimaan hygieniastaan ja pukeutumaan paremmin?
Sähän olet vielä sosiaalialan ammattilainen, varmaan aika monelle?
Ei kyllä mikään PUA paska auta siinä vaiheessa, kun lähtökohta on jo pielessä :D
Kyllä ihminen on ihan aiheesta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä urheileva lapseton akateeminen mies haluaisin jonkun Kaffepullan näköisen laiskan yh-yökötyksen?
Et tietenkään haluaisi, olen jo viisikymppinen eli ollaan ihan eri elämänvaiheessa.
Itsekin olen lapseton ja nuoruudessa vältin vakavammat suhteet, koska en halunnut lapsia ja perhettä. Ei ole mun juttu.
Kannattaa miettiä, mihin sitä suhdetta oikeastaan haluaa. Jos haluaa naisen vain seksiin, siihen löytyy eri naiset ja perheen perustamiseen sitten toisenlaiset.
Sinkkuus on paljon fiksumpi ratkaisu monelle kuin parisuhde. Itsekin olin sinkku nelikymppiseksi. Suosittelen.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Anthonyn mukaan tärkeintä on oma onnellisuus. Ketään ei tirtenkään kiinnosta omassa itsesäälissään rypevä mies. Siispä paras asia, mitä voit tehdä tavataksesi itsellesi oikeanlaisia ihmisiä on pyrkiä omaan onnellisuuteen, koska oma onnellisuus näyttää hyvältä myös ulkopuolisen silmin.
Ongelma tulee siinä, että jos ei ole koskaan kokenut rakkautta ja välittämistä (edes kotona), niin mistäpä taiot itsellesi onnellisen ja rennon itsevarmuuden? Hyvä neuvohan tuo muuten on, mutta ei ota huomioon tätä seikkaa. Jotkut eivät oikeasti edes tiedä, kuinka ollaan onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Heti annetaan kun tänne pesiytyy töissäkäymättömien sinkkunaisten lauma joka ei muuta tee kuin mollaa ja syyttelee miehiä kaikesta mikä on pielessä heidän omassa elämässä.
Voi luoja. Oletko ihan oikeasti noin typerä, vai ihan vaan puhdas miesvihaajalehmä?
Selvä, sitten loppui argumentit siellä. Mutta bottom line on se että sinäkään et taatusti usko että naisten ja miesten kiinnostus ulkonäköä ja vaatteita ja hyvältä tuoksumista kohtaan on yksi yhteen. Joten mitä jos käyttäisit minun haukkumiseen kulutetun ajan ja energian vaikka parin siistin uuden paidan tai partaveden hommaamiseen. Vaikka olisit jo omasta mielestäsi riittävän siisti niin ei kai pieni parannus ainakaan haittaa. Enemmän siitä on joka tapauksessa hyötyä kuin naisten haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Montaako sinkkunaista olet käskenyt laihduttamaan, menemään töihin, huolehtimaan hygieniastaan ja pukeutumaan paremmin?
Olen sanonut täällä monelle lompakkoloisnaiselle suorat sanat erinäisissä keskusteluissa, sen tietäisit jos vähänkin olet keskusteluhistoriaani lukenut.
Ja tuo ulkonäkö, sehän on 90% siitä paketista, sen nyt ymmärtää jokainen.
Hoikka nätti nainen saa miehen aina. Ei ole rakettitiedettä.
Ps. En ole sosiaalialalla, en tiedä miksi luulet niin.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut täällä monelle lompakkoloisnaiselle suorat sanat erinäisissä keskusteluissa, sen tietäisit jos vähänkin olet keskusteluhistoriaani lukenut.
Ja tuo ulkonäkö, sehän on 90% siitä paketista, sen nyt ymmärtää jokainen.
Hoikka nätti nainen saa miehen aina. Ei ole rakettitiedettä.
Ps. En ole sosiaalialalla, en tiedä miksi luulet niin.
Eli et muista enää edes omia valheitasi.
Et tasan varmaan ole antanut noita ohjeita yhdellekään naiselle, tai toki voit todistaa minut vääräksi ja laittaa linkin sellaiseen kommenttiin, jossa näin kerrot yleisesti kaikille naisille ohjeeksi? Ole hyvä ja toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anthonyn mukaan tärkeintä on oma onnellisuus. Ketään ei tirtenkään kiinnosta omassa itsesäälissään rypevä mies. Siispä paras asia, mitä voit tehdä tavataksesi itsellesi oikeanlaisia ihmisiä on pyrkiä omaan onnellisuuteen, koska oma onnellisuus näyttää hyvältä myös ulkopuolisen silmin.
Ongelma tulee siinä, että jos ei ole koskaan kokenut rakkautta ja välittämistä (edes kotona), niin mistäpä taiot itsellesi onnellisen ja rennon itsevarmuuden? Hyvä neuvohan tuo muuten on, mutta ei ota huomioon tätä seikkaa. Jotkut eivät oikeasti edes tiedä, kuinka ollaan onnellisia.
Terapiasta se taiotaan, ja jos ei ole kovin pahoja ongelmia niin jo self-help kirjat voi auttaa. Siinä taas yksi asia josta ikisinkut miehet ei halua kuullakaan. Vuosia voidaan roikkua täällä jauhamassa samoja juttuja eikä siitä voi ottaa edes puolta vuotta vapaaksi, jolloin voisi vaikka oikeesti yrittää tehdä luonteelleen ja käytökselleen jotain. Saada jotain uutta näkökulmaa. Kyllä sitä sit ehtii vuosikymmeniä jauhaa niitä samoja hyödyttömiä syytöksiä naisia kohtaan.
Miespalstailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoo esimerkiksi, että miesten pitäisi aidosti koittaa olla ystäviä naisten kanssa, koska silloin ei jännitä niin paljon, kun tapaa naisen, jonka kanssa haluaisi mennä treffeille tai seurustella. Tällä palstalla aina ulistaan sitä, että miehet eivät ikinä halua olla oikeasti vain naisten kavereita, mikä on haitallinen ajatteluta miesten itsensä kannalta.
juu, sieltä friendzoneltahan se suhde syntyy =D
Itse olin se, joka jatkuvasti jäi friend zonelle itseäni kiinnostavien naisten kanssa, ja tuntui, että olen "ikuinen kakkonen" (eli hyvä ja luotettava kaveri, jolta sai tukea vaikeina hetkinä, mutta ei ko. naisten romanttisen rakkauden kohde) useammille naisille, joista olin kiinnostunut, ja kieltämättä turhautti, vaikka arvostinkin sitä, että naiset viihtyivät kontaktissa ja kanssani. Lopulta kuitenkin, kun oli mennyt iso kaksinumeroinen luku vuosia ja en ehkä enää edes kuvitellut löytäväni sitä oikeaa, törmäsin tulevaan ihanaan vaimooni vahingossa. Hänelle olin nopeasti numero yksi ja vaikuttaa, että näin on edelleen:)
Ja nyt mielestäni tärkeä pointti: Uskon vakaasti, että friend zone-kokemus auttoi paljon, ja se että osasin varmasti olla myös hänen seurassaan luontevammin kun olin tottunut olemaan naisten kanssa tekemisissä normaalistikin henkilökohtaisella tasolla, kuin jos olisin vain pyörinyt äijäporukoissa siitä oikeasta naisesta haaveillen. Ja ehkä se auttoi myös, että tuleva vaimoni tiesi minulla olevan naispuolisia kontakteja = en varmaan voisi olla kovin huono tyyppi?
Olen onnellinen puolestasi <3
Toivon vain, että ihmiset muistavat, että tässä maassa on todella paljon kivoja, mukavia ihmisiä, mutta he ovat vain hyvin yksinäisiä ja siksi antavat itsestään helposti oudon kuvan. Suomessa tunnutaan edelleen vähän ajattelevan, että kaveriton yksinäinen ihminen on automaattisesti jollakin tavalla "huono" ihminen, jota kukaan ei oletusarvoisesti tietenkään ole.
Tämä vain tuohon viimeiseen lauseeseen viitaten.
täähän on kuin loistoneuvo suomalaisille naisille.
Vielä pois tatuoinnit, lävistykset, tukkavärit niin rupee oleen mahkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Voi luoja. Oletko ihan oikeasti noin typerä, vai ihan vaan puhdas miesvihaajalehmä?
Selvä, sitten loppui argumentit siellä. Mutta bottom line on se että sinäkään et taatusti usko että naisten ja miesten kiinnostus ulkonäköä ja vaatteita ja hyvältä tuoksumista kohtaan on yksi yhteen. Joten mitä jos käyttäisit minun haukkumiseen kulutetun ajan ja energian vaikka parin siistin uuden paidan tai partaveden hommaamiseen. Vaikka olisit jo omasta mielestäsi riittävän siisti niin ei kai pieni parannus ainakaan haittaa. Enemmän siitä on joka tapauksessa hyötyä kuin naisten haukkumisesta.
se, että pidät sinkkumiehiä alkuperäisen kuvauksen kaltaisina, kertoo sinusta kaiken oleellisen, ja se kuva on oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
se, että pidät sinkkumiehiä alkuperäisen kuvauksen kaltaisina, kertoo sinusta kaiken oleellisen, ja se kuva on oksettava.
En pidä. Mutta olen varma siitä että ne joihin tuo pätee löytyy juurikin esim tältä palstalta ja tämäntyyppisistä keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
En pidä. Mutta olen varma siitä että ne joihin tuo pätee löytyy juurikin esim tältä palstalta ja tämäntyyppisistä keskusteluista.
Samoin te liikalihavat, rumat, työttömät naiset, jotka ei ole koskaan miestä saaneetkaan.
Eikä nytkään ihmisiä kunnolla löydä, jos ei tiedä esim. sukunimeä. Voit nähdä jonkun ihmisen kerran etkä koskaan enää. Ei se ihminen siihen samaan ravintolaan välttämättä enää tule.