Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melkein 50v nainen joka käy kolmekymppisestä

Vierailija
03.04.2021 |

Onko täällä muitakin kohtalontovereita?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä ilonpilaaminen. Antakaa ihmisten olla miten ovat. Sehän on upeaa, että on erilailla pukeutuvia ja olevia ihmisiä ja vielä hienompaa, jos on positiivinen elämisenasenne eikä välitä liikaa muiden mielipiteistä! 

Vierailija
42/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla etta naytatkin akkivilkaisulta. Monesta on vaikeaa sanoa minka ikaisia ovat. Voi olla mita vaan 20 vuoden ikahaarukalla, varsinkin jos pienia lapsia vanhemmalla naisella niin helposti luulee nuoremmaksi.

Mutta, vaikka sita kuinka kavisi kaikki miljardoori hoidot yms. Eletty elama nakyy silmista. Ehka se on viisautta ehka ei ,mutta mitapa sita peittelemaan?

Lihakset, luusto muuttuu, heleys katoaa. Sen vuoski vanha nayttaa milta nayttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitä on. Teille on oma ohjelmakin telkkarissa. Se olen kuumempi kuin lapseni tai joku.

Vierailija
44/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä sopisit sitten hyvin sille nuorekkaalle, farmarihousuiselle, +50v miehelle, joka omasta mielestään näyttää kolmekymppiseltä. Match made in heaven ❤

Todennäköisesti teillä olisi naimanaamatkin.

Vierailija
45/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole yhtään kuuma. Olen vaan aina näyttänyt kakaralta.

Vierailija
46/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole yhtään kuuma. Olen vaan aina näyttänyt kakaralta.

Sama. Olen 46 v mutta vieläkin on sellainen lapsenpyöreä naama. Ja kun olen vielä lyhyt ja laiha, jotkut luulevat paljon nuoremmaksi, silti vaikka ilmehtiessä kyllä tulee jo silmien ympärille ryppyjäkin.

Vierailija
47/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.imdb.com/name/nm0000291/mediaviewer/rm3312363008/

Tästä näyttelijästä en kyllä heti uskoisi että on 62v. Toki nää meikataan ym aina noihin rooleihin.

Vierailija
48/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvat näyttää 10 tai 20 vuotta nuoremmalta. Yleensä ne jotka itsestään näin puhuvat, on melko elähtäneitä keski-ikäisiä jotka pukeutuu joko ulkoiluvaatteisiin tai teinivaatteisiin, kukaan ei ole vain hennonnut sanoa heille ettei he niin nuorilta näytä vaan ovat kohteliaasti naureskelleet jutun mukana.

Vierailija
49/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://m.imdb.com/name/nm0000291/mediaviewer/rm3312363008/

Tästä näyttelijästä en kyllä heti uskoisi että on 62v. Toki nää meikataan ym aina noihin rooleihin.

Muutakin kuin meikataan. Kuvia jälkikäsitellään, myös elävää kuvaa nykyisin, niin että varsinkin keski-ikäisille ja vanhemmille naisnäyttelijöille tehdään digitaalinen nuorennuskäsittely. Siihen on automaattiset toiminnot nykyisissä kuvankäsittelyohjelmistoissa joita studiot käyttävät. Jossain huonommissa ohjelmistoissa se tekee vähän liian blurrattua jälkeä, huvitti esim Gillian Andersonin naama jossain sarjassa kun se oli oudon sumea vailla muilla terävä kuva - nuorennusfiltteriä oli käytetty oikein huolella. Parhaimmissa ohjelmistoissa jälki on luonnollisempaa ja voidaan korjata ryppyjen lisäksi muitakin ikääntymismuutoksia kuten leukaperien ja kaulan roikkumista, silmäpusseja tms.

Vierailija
50/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 35 v ja käyn kuuskymppisestä.

Vierailija
51/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikinuori luonnonoikku. Tai en ikinuori, mutta biologiselta iältäni muita jäljessä ja ikäännyn myös muita hitaammin. Synnyin 1,5-kiloisena keskosena ja olin biologisesti vuoden vanha vasta 2-vuotiaana. Lapsena söin niukasti ja harrastin kilpaurheilua. Murrosikäni alkoi myöhään ja kuukautisenikin alkoivat vasta 17-vuotiaana. Jäin lyhyeksi ja siroksi, mikä edelleen lisää todennäköisiä terveitä vuosia, suojaa mm. syöviltä ja infarkteilta. Olin useasti raskaana ja saimme vain tyttölapsia, ongelmattomat tyttöraskaudet pidentävät naisen elinikää hormonien ansiosta, samoin sekin että tyttäristä on iloa vanhetessa. Tyttöjä en tietenkään imettänyt pitkään, jotten joutunut kärsimään estrogeenivajeesta. Myöhäinen kuukautistenalkamisikä ja useat raskaudet siirsivät vaihdevuosia yhä kauemmaksi. Ne eivät ole vieläkään alkaneet, kiitos varakkaan mieheni tukeman kantasoluhoidon <3 Koskaan en ole myöskään ollut auringossa ja d-vitamiinin otan purkista. En myöskään tupakoi tai harrasta kestävyysurheilua, joka vanhetaa elimistöä. Liikun optimaalisesti intervallitreenejä, hiittiä, salia, pilatesta, barrea huippu-pt:n kannustuksella. Ravitsemusterapeutti ja kokki suunnittelevat ja valmistavat ateriamme. Mistään en ole kertaakaan ottanut stressiä. Nukun optimaaliset 7 tuntia päivässä säännöllisesti. Rasittumatta herään auringon nousuun ja linnun lauluun ja voin päivärutiieni päätteeksi käydä hämärän tullen nukkumaan koska rikas ja hemmotteleva mieheni on hoitanut meillä työn teon, minä nautin elämästä kohtuudella. Kotirouvana harrastan kirjallisuutta, kielten opiskelua, sekä vapaaehtoistyötä ja hyväntekeväisyyttä, jotka erityisesti ovat mielelle hyväksi sekä tietysti nuorekasta musiikkia ja klassista, hyvän mielen taidetta. Lapsenlapset ovat suurin iloni ja vietän yksittäin heidän kanssaan säännöllisesti laatuaikaa. Nyt 70-vuotiaana kahdeksan tytön äitinä ja 64 tyttärentyttären isoäitinä minua luullaan yhä 17-vuotiaaksi. Tämä on kiusallista viettäessäni aikaa lastenlasteni kanssa sillä minua luullaan usein heidän lapsekseen. 🙈 En edes yritä näyttää erityisen nuorelta, mutta biologisesti olen vasta seitsentoista kesäinen neito kauneimmillani. Kerran olin ajelulla nuorekkaan aviomieheni karvanoppa-bemarilla tyttärentyttärentyttäreni kanssa ja poliisi pysäytti meidät tien sivuun koska ei uskonut kummankaan voivan olla vielä täysi-ikäinen ajo-oikeutettu. Esittäessäni pyynnöstä ajokorttini eivät he uskoneet sen olevan aito ja voimassa ja väittivät minun olevan vaaraksi muulle liikenteelle, jolloin miestäni vaadittiin hakemaan meidät kotiin. Varmistin komeilta poliisimiehiltä uskoisivatko he minua tyttärentyttärentyttäreni isoisoäidiksi eivätkä olisi uskoneet. 🙈 Hakiessani Alkosta joka päivästä vitamiinitroppia kysyvät usein paperit, ei auta vaikka käyn viikoittain. Joskus on pitänyt pistää likat asialle kun minulle ei myydä.

Vierailija
52/52 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun sitten yksisarvisiin. Ei tää yleistä olekaan.  Jee! 

Hähää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan