Olen melkein 50v nainen joka käy kolmekymppisestä
Kommentit (52)
Käy itselleen , ei muille. Samalaisia pilvissä leijujia kyllä löytyy. Tuottaa myötähäpeää
Olen kolmekymppinen nainen ja pukeudun aina huppariin, siksi käyn parikymppisestä.
Sä sopisit sitten hyvin sille nuorekkaalle, farmarihousuiselle, +50v miehelle, joka omasta mielestään näyttää kolmekymppiseltä. Match made in heaven ❤
Sinä vain LUULET käyväsi kolmekymppisestä. Muut ympärilläsi nauravat luulollesi joko ääneen tai selkäsi takana.
En ole vielä törmännyt viiskymppiseen, joka menisi kolmekymppisestä. Esimerkiksi Jennifer Lopez on 50 ja näyttää ihan ikäiseltään. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä ap on saanut tämän ajatuksen, että menee kolmekymppisestä.
Oon 35v mies ja meen ainakin viiskymppisestä
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen nainen ja pukeudun aina huppariin, siksi käyn parikymppisestä.
Tämä on ihan mahdollista. Jakkupuvussakin.
Mutta viiskymppinen kolmekymppisestä...vain unissaan.
Juuri oli juttua siitä yhdestä 39v. Naisesta joka sai joka paikassa niin huonoa palvelua kun oli niin nuoren näköinen. Kuitenkin av:laiset arvioivat iäksi kuvan perusteella 45 v.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä törmännyt viiskymppiseen, joka menisi kolmekymppisestä. Esimerkiksi Jennifer Lopez on 50 ja näyttää ihan ikäiseltään. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä ap on saanut tämän ajatuksen, että menee kolmekymppisestä.
Jos j lo on 50v ja näyttää 50v, miksi edes mainita se?
Minäkin! Varsinki farmariasussa meen, ja jytäjumppaan.
Minä olen 5kymppinen ja menisin hyvin 6kymppisestä.
Minulla on kiiltävät pitkät hiukset. Ei harmaita ollenkaan. Olen hoikka.
Takuulla olen kauniimpi kuin jennifer lopez.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama homma suomalaisnaisilla. Näyttävät 10-15 vuotta ikäänsä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos j lo on 50v ja näyttää 50v, miksi edes mainita se?
Ap:lle vähän realismia ja vertailupohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma suomalaisnaisilla. Näyttävät 10-15 vuotta ikäänsä vanhemmilta.
Palstan opeilla tuo korjaantuu, käyttää vain hupparia tai farkkuja ja t-paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiiltävät pitkät hiukset. Ei harmaita ollenkaan. Olen hoikka.
Takuulla olen kauniimpi kuin jennifer lopez.
Ap
Niin, täällä netissä voi kuka tahansa olla mitä vain.
Olen, minä!
Varsinkin farkuissa ja t-paidassa 👍