Olen melkein 50v nainen joka käy kolmekymppisestä
Kommentit (52)
Tätä en älynnyt odottaa, mutta tasa-arvoisuuden vuoksi selvä juttu. Miksi naiset olisivat miehiä viisaampia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 35v mies ja meen ainakin viiskymppisestä
Sama homma suomalaisnaisilla. Näyttävät 10-15 vuotta ikäänsä vanhemmilta.
Lupaan tsempata, viiskymppisenä meen viiskymppisestä
Kyllä sen huomaa. Mun nuoruudessa ne ei olleet puumia. Vain vanhempia naisia. Mulla on kiitosten verran hyvät kokemukset asiasta. Sehän saa naisen innostumaan lisää kun on kohtelias. " Sä näytät/tunnut paljon nuoremmalta".
Eihän siinä ole mitään pahaa kun yöllä kiihkeillä hetkillä kertoo valkoisia valheita? Oli mulla syitäkin miksi tykkäsin niistä vanhemmista naisista. Osaaminen, aito halukkuus ja mikä parasta niin se riettaus. Jätkillä loppui se v tuilu kun kerroin esim. mitä saa pyytämättä.
Heh mä olen nykyään itsekkin vanha. Aivan liian vaativa että kuka tahansa amatööri kelpaa.
Tää on taas tätä. Pakko sanoa muka-fakta-tyyliin, että kaikki näyttävät seitsemänkymppisiltä jne. Halutaan olla niin tarkkanäköisiä ja vedetään asenne päälle, "joo se näyttää ihan ikäiseltään, J.Lo, joo kaikki näyttää just kuin sanon ja sääkin näytät 30 vuotta vanhemmalta, vaikka en nyt nää pärstääs mutta sanotaan, että jauhot menee suuhun ja oon kova tuomars."
Jennifer Lopez menee kolmikymppisestä. Gwen Stefani menee kolmikymppisestä. Saavat säännöllisen ulkonäön ylläpitämisen, hoitamista, kauneustoimenpiteitä, parasta terveysruokaa jos haluavat. Onhan näitä. Jotkut tavan ihmiset menee myös nuoremmista. Kaikki ei ole samoja maailmassa.
En tiedä miksi ikä on numeroina niin korostunutta monella. Niin merkityksellistä ja ensimmäisenä mielessä osalla ihmisistä. Puuduttavaa. Suurin piirtein ihmiset kyllä näkee, minkäikäisiä muut ihmiset on, ei tarvi vuosia erikseen kysyä ellei ole fakkiutunut numeroihin ja typeriin tiedustelemisiin.
Olen 49. Minua luullaan jatkuvasti 35-vuotiaaksi. En ole mitenkään erityisen kaunis, mutta olen pienikokoinen, pyöreäkasvoinen, enkä kovin ryppyinen. Käytän yleensä farkkuja, tennareita, huppareita, neuletakkeja. En erityisemmin yritä näyttää nuorelta, mutta ei minua nuoremmaksi luuleminen haittaakaan.
On se kyllä vaikeata kun joutuu aina noitten 25-35v miesten iskuyritityksiä kestämään.
Ap
Joo, takaa päin näyttää naapurini pikku tytöltä kun ei ole lihonut ja tikkumaisena pysynyt kroppa. Hyvin harvalla pysyy kroppa samanlaisena niin ettei turpoa. Aivan uskomaton fysiikka, ei syö paljoa ja harrastaa paljon liikuntaa. Minä näkisin nälkää sellaisessa kunnossa pysyäkseni enkä kestäisi sellaista nälässä olemista.
Ihan varmasti, olet ovuloidessasi yhtä vastustamaton ja seksikäs kuin kuka vain 30 v. Itse asiassa seksikkäämpi ja vaikka vaihdevuodetkin on jo rypistäneet. Paitsi, että ikänäkö suojaa sinua rypyiltä, hyvä perimä siis. Eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kiiltävät pitkät hiukset. Ei harmaita ollenkaan. Olen hoikka.
Takuulla olen kauniimpi kuin jennifer lopez.
Ap
Jep, jep ja oikeasti viinapullon jälkeen mä olen jevin kosher. Pikkusen jostakin leikattu enkä tanssi susien kanssa. Eikä siinä vielä kaikki. Joka toinen vuosi saan viettää miinussynttärit.
Vierailija kirjoitti:
Joo, takaa päin näyttää naapurini pikku tytöltä kun ei ole lihonut ja tikkumaisena pysynyt kroppa. Hyvin harvalla pysyy kroppa samanlaisena niin ettei turpoa. Aivan uskomaton fysiikka, ei syö paljoa ja harrastaa paljon liikuntaa. Minä näkisin nälkää sellaisessa kunnossa pysyäkseni enkä kestäisi sellaista nälässä olemista.
Mistä tiedät kuinka paljon syö? Katsot kiikareilla? :D
Liz Hurley näyttää aika hyvälle. 🤍
Ihosta näkyy kaikkien ikä sillä se ei ole enää hehkeä kuten nuorilla. Kaikille ei tule voimakkaita näkyviä ryppyjä mutta sen iän näkee harmaantuneesta vähän veltostuneesta ihosta kuitenkin ja silmäpusseista.
Itse 58v. pukeudun farmareihin ja farmaritakkiin. Lyhyet hiukset lennokkaasti geelillä ylös. Vähän glitteriä poskiin. Näytän hyvältä ja nuorelta. Ikä on vain numero.
Vierailija kirjoitti:
Liz Hurley on miljonääri, jolla varaa käydä plastiikkakirurgilla vaikka joka viikko. Hänen ei varmasti pidä käydä töissä hoitamassa vanhuksia, 3- vuorotöissä, alipalkattuna. Tavisnaisella ei ole mokomiin hoitoihin varaa, hyvä kun saa joskus hampaansa paikattua.
Vierailija kirjoitti:
Itse 58v. pukeudun farmareihin ja farmaritakkiin. Lyhyet hiukset lennokkaasti geelillä ylös. Vähän glitteriä poskiin. Näytän hyvältä ja nuorelta. Ikä on vain numero.
Näytät ihan tasan tarkkaan kuusikymppiseltä vaikka pukeutuisit farkkuihin. Minäkin tykkään farkku vaatteista ja sellaisisista iäkkäimme sopivista malleista.
Vierailija kirjoitti:
Ihosta näkyy kaikkien ikä sillä se ei ole enää hehkeä kuten nuorilla. Kaikille ei tule voimakkaita näkyviä ryppyjä mutta sen iän näkee harmaantuneesta vähän veltostuneesta ihosta kuitenkin ja silmäpusseista.
Ei kaikille käy noin tosiaankaan ei silmäpusseja eikä velttoutta kuin vasta 75 yli. Meidän naiset tällaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liz Hurley on miljonääri, jolla varaa käydä plastiikkakirurgilla vaikka joka viikko. Hänen ei varmasti pidä käydä töissä hoitamassa vanhuksia, 3- vuorotöissä, alipalkattuna. Tavisnaisella ei ole mokomiin hoitoihin varaa, hyvä kun saa joskus hampaansa paikattua.
Tasan ei mene nallekarkit. Ja jotkut voittaa aina geenilotossa. 👌
Äh, täähän oli vitsi. Ja ihan hyvä läppä sille 55-v hopeaketulle, tolta se kuulostaa ulkopuolisista. Ja sitten myös niille av-mammoille, jotka ketjuun kuin ketjuun (myös tähän) ilmaantuvat vakuuttamaan että paperit just kysyttiiin/ samalta näytän kuin 20-v, nyt 45-v
Hahahahahaa, mä olen hoikka, kaunis, pitkähiuksinen 49v nainen, joka käyttää paljon just farkkuja ja t-paitoja; mutta tiedän tasan tarkkaan näyttäväni kohta 50 vuotiaalta ja niinhän sen pitää mennäkin, en käytä vaatteita näyttääkseni nuorelta, vaan koska ne ovat musta kauniit ja kivat. Miksi mun edes pitäisi näyttää nuoremmalta, tää on juurikin hyvä ikä?
Katkerat täällä kotkottaa.
Kyllä minulta löytyy peili kotoa joten TIEDÄN miltä näytän.