Miten kestää miestä joka juo joka ilta
Kommentit (34)
En keksi yhtäkään syytä, että miksi edes yrittäisin kestää. Miksi sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kestäisi. Onko sinunkaan pakko?
No ei pakko... mut sillä on isompi kuin kenelläkään muulla.
Ei mitenkään. Eroamalla ja muuttamalla eri asuntoon (saat sisustaa kuten toivot), kauempaa eroviesti ja hyvän toivotukset.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska sitä ei kukaan tiedä tuota jatkuvaa juomista ja kertoo kaikille tuttaville ja sukulaisille että olen erittäin hankala tyyppi, aina vittuilemassa ja hän on vain hyvä ihminen. Se musertaa minut.
Onko pakko kestää? Ei minun mielestä. Sinun elämä, sinä päätät. Muista että, parisuhde toimii silloin kun siinä tehdään toiselle enemmän hyvää kuin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska sitä ei kukaan tiedä tuota jatkuvaa juomista ja kertoo kaikille tuttaville ja sukulaisille että olen erittäin hankala tyyppi, aina vittuilemassa ja hän on vain hyvä ihminen. Se musertaa minut.
Tsiisus kraist!?! Mitä sinä muista välität!?! Sinun elämästähän tässä on kyse. Ei se muuksi muutu, vaikka muut toisin luulevatkin. -eri-
Kumpa tuntuu pahemmalta ja voisi tervehdyttää. Olet alkoholisti tai olet juoppo?
Ainoa tapa jaksaa känniläistä on olla kännissä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on vain ja ainoastaan sun valinta tyytyä tuollaiseen elämään. Todella surullista. Mut ehkä alat juomaan kaverina, ni varmaan se kettuilu vois vähentyä, nauratte yhdessä maailman idiooteille?
Laita seinätaulu, jossa lukee:
Olen aina kynnysmatto.
Sitten vain luet uuden elämänmottosi ääneen joka kerran, kun alkaa tuntua, ettet kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on vain ja ainoastaan sun valinta tyytyä tuollaiseen elämään. Todella surullista. Mut ehkä alat juomaan kaverina, ni varmaan se kettuilu vois vähentyä, nauratte yhdessä maailman idiooteille?
Kehotatko häntä juomaan alkoholistin kanssa?
Minä jaksoin seksin takia monta vuotta naista joka joi ja juo edelleen joka ilta. Arkisin tissuttelee 6-8 keppanaa illassa.. Korkkaa heti kun pääsee töistä. Viikonloput juo ihan kunnolla. En ole itekkään mikään nipottaja että saa aikuinen ihminen ottaa jos haluaa.
Meni vain niin vähäksi ne touhut että lähdin. Mikään varsinainen pakko ei ole mitään mitä ei jaksa.
Ihan samalla tavalla sitä kestää kuin miestä joka hakkaa vain viikonloppuisin. Velvollisuudesta.
Mun mies haastaa riitaa ihan selvinpäin! Sulla sentään vain kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä o n. Itkua.
;(
En minä ainakaan kestäisi. Onko sinunkaan pakko?