Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää miestä joka juo joka ilta

Vierailija
03.04.2021 |

Ja haastaa riitaa ja on täysi idiootti

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt edes joka viikonloppu ottamista. Lähdin 11v sitten. Olen sen jälkeen paria raitista miestä tapaillut. Miksi ihminen kuluttaa parhaat vuotensa jonkun toisen ongelmien takia? Minulla on ollut 11v myös oma koti. Täällä ei tapahdu mitään mitä en halua.

Vierailija
22/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti siten, että käskee sen etsiä oman asunnon tai vaihtoehtoisesti etsii itse oman asunnon ja käskee ryypätä ja riidellä keskenään. Ei kenenkään tarvitse tuommoista katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi montakaan iltaa. Ukko siirtyisi aika nopeasti ulkoruokintaan ja lukko kotioveen vaihtuisi samalla. Etsiköön sitten hengenheimolaisensa, minä en niihin kuulu. Terv. Tiukkapipo akka

Vierailija
24/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko mäkeen ja alat katselemaan omaa asuntoa ja keräämään itsetuntoasi takaisin.

Vierailija
25/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtäkään syytä, että miksi edes yrittäisin kestää. Miksi sinä haluat?

Siksi, koska sitä ei kukaan tiedä tuota jatkuvaa juomista ja kertoo kaikille tuttaville ja sukulaisille että olen erittäin hankala tyyppi, aina vittuilemassa ja hän on vain hyvä ihminen. Se musertaa minut.

Jos tuota pelkäät, niin voithan kertoa jo etukäteen, että mies juo joka ilta ja on ilkeä ja pyydät vaikka neuvoa tai jotain.

Vierailija
26/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten tarvitsee suhteissaan vaan pelätä riitelevää miestään

Vierailija
27/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska sitä ei kukaan tiedä tuota jatkuvaa juomista ja kertoo kaikille tuttaville ja sukulaisille että olen erittäin hankala tyyppi, aina vittuilemassa ja hän on vain hyvä ihminen. Se musertaa minut.

Toi on vain ja ainoastaan sun valinta tyytyä tuollaiseen elämään. Todella surullista. Mut ehkä alat juomaan kaverina, ni varmaan se kettuilu vois vähentyä, nauratte yhdessä maailman idiooteille?

Kehotatko häntä juomaan alkoholistin kanssa?

Ihan hyvä ehdotus aloittajan kysymykseen, miten kestää. Juomalla kestää monikin, miksipä ei ap.

Vierailija
28/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Joko jalat alle TAI juoppo ulos!!!

Joka ikinen pvä örisevän juopon kanssa on liikaa!!

Ei Kai vaan ole lapsia??????

Vierailija
29/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla varakas mies.

Vierailija
30/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kestää?

Toivottavasti teillä ei ole lapsia ja jos on, toivottavasti tajuat erota pikimmiten.

Vierailija
31/34 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestää väkivaltaista miestä?

Vierailija
32/34 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat naiset, vastaisitteko ensin tähän peruskysymykseen:

Miksi kukaan haluaisi kestää riitaa haastavaa kumppania?

Ja toinen peruskysymys:

Miksi kukaan nykyisessä yhteiskunnassa ei saa sitä vertaa itseään liikkeelle, että pääsisi mokomasta eroon?

Nyt ei riitä se perusvastaus "... mutta kun se on muuten aivan ihana..."

Vierailija
33/34 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vähene vaan lisääntyy.

Vierailija
34/34 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on vain ja ainoastaan sun valinta tyytyä tuollaiseen elämään. Todella surullista. Mut ehkä alat juomaan kaverina, ni varmaan se kettuilu vois vähentyä, nauratte yhdessä maailman idiooteille?

Kehotatko häntä juomaan alkoholistin kanssa?

Ihan hyvä ehdotus aloittajan kysymykseen, miten kestää. Juomalla kestää monikin, miksipä ei ap.

Otsikon kysymykseen ei ole kovinkaan monta oikeaa vastausta. Yhdessä juominen on ainakin paras, ellei peräti ainoa vastaus siihen, miten juomista ja varsinkin riitelyä kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan