Asun ulkomailla ja sain vihdoin uuden kaverin, mutta tämä kaveri käy mieheni hermoille
Asun Yhdysvalloissa paikallisen miehen kanssa pienellä paikkakunnalla. Minulla ei ole ollut käytännössä ollenkaan kavereita lähes koko tänä aikana (kaksi vuotta), kun olen asunut täällä. Toki olen tutustunut mieheni kavereihin ja perheeseen, mutta eivät he oikein tunnu omilta kavereiltani. Omat työkaveritkini ovat jääneet etätöiden takia hyvin etäisiksi. Jokin aika sitten mieheni työpaikalle tuli töihin eräs mies toisesta pohjoismaasta. Aluksi mies oli innoissaan ja kutsui miehen meille käymään, kun ajatteli, että minä ja tämä mies haluaisimme tavata toisemme. Ilahduin itsekin tästä miehen työkaverinsa. Hänen kanssaan on mukava jutella ja ollaan jotenkin niin samalla aaltopituudella samantapaisen kulttuurin ja arvojen takia, lisäksi on kiva puhua ruotsia hänen kanssaan. Olen nähnyt tätä mieheni työkaveria niin miehen kanssa kuin myös ihan vain kahdestaan (ei tietenkään puhuta ruotsia mieheni ollessa paikalla). Nyt mieheni kuitenkin avautui minulle, kuinka hänestä tuntuu, että olemme aivan ihastuneita toisiimme. Mieheni haluaisi, että emme enää tapaisi toisiamme. Hänestä on kohtuutonta, että minä vietän niin paljon aikaa hänen työkaverinsa seurassa. Omasta mielestäni en edes vietä mitenkään paljon aikaa, suurin osa ajastanihan menee omien töideni tekoon. Mitä tekisitte tai sanoisitte miehelleni tilanteessani?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa keskenkasvuiselta.
Perusteluja
Eikä todellakaan olla ihastuneita toisiimme.
Ja siis tämän norjalais-ruotsalaisen kanssa vietetty aika ei ole miheltänobpois. Näen häntä silloin kun mies näkee omia kavereitaan.
Ja siis tämän norjalais-ruotsalaisen kanssa vietettämäni aika ei ole miheltäni pois. Näen häntä silloin, kun mies näkee omia kavereitaan.
Siis vietät aikaa jonkun toista sukupuolta edustavan henkilön kanssa kahdestaan sillä aikaa kun miehesi on poissa, ja ihmettelet, että miestäsi häiritsee. Käytkö ihan täysillä? Pakko olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Siis vietät aikaa jonkun toista sukupuolta edustavan henkilön kanssa kahdestaan sillä aikaa kun miehesi on poissa, ja ihmettelet, että miestäsi häiritsee. Käytkö ihan täysillä? Pakko olla provo.
Kyllä mies ja nainen voi olla ihan kavereita keskenään. Missä maailmassa itse elät?
Kannattaa olla varovainen. Itse rakastuin ex-vaimoni laosilaiseen työkaveriin. Meillä oli heti alusta lähtien uskomatonta vetovoimaa, enkä lopulta pystynyt vastustamaan häntä. Petin ex-vaimoani noin 3 vuotta, kunnes lopulta jätin ex-vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla varovainen. Itse rakastuin ex-vaimoni laosilaiseen työkaveriin. Meillä oli heti alusta lähtien uskomatonta vetovoimaa, enkä lopulta pystynyt vastustamaan häntä. Petin ex-vaimoani noin 3 vuotta, kunnes lopulta jätin ex-vaimoni.
Okei, ei käynyt mielessä jättää se ex vähän aiemmin?
Onko tämä miehen työkaverinsa sinkku?
Vierailija kirjoitti:
*työkaveri
Voisiko joku antaa mielipiteitään itse kysymystäni koskien?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän aina välillä koittaa vähän deittailla, mutta ei niistä oikein ole tullut mitään. Sinkkuna itseään pitää.
Kaverimiehen käsi hamuaa hunajapurkin kantta. Nainen tietämättömänä asiasta kuten aina. Miksi aina näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ja nainen voi olla ihan kavereita keskenään. Missä maailmassa itse elät?
Tosimaailmassa? -eri
Tottakai jatkat sen skandinaavin kanssa kaveerausta. Täytyy sullakin kavereita olla.
Ap: n kannattaisi hankkia itselleen naiskaveri mieluummin. Onko mies varattu vai sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Kaverimiehen käsi hamuaa hunajapurkin kantta. Nainen tietämättömänä asiasta kuten aina. Miksi aina näin?
Tietäähän tuo.
No tapaa häntä miehesi läsnäollessa. Viettäkää aikaa kolmistaan niin ehkä mustasukkaisuus laantuu. Kutsu vaikka kotiinne. Kun miehesi taas tuntee olonsa turvalliseksi, voitte taas ehkä tavata myös ilman miestäsi.
No onhan tuo ihan inhimillistä olla mustis, jos kokee, että oma puoliso alkaa olla vähän liiankin hyvää pataa jonkun vastakkaistasukupuolta olevan kanssa. Mutta joo, onhan aika epäloogista, että ensin tutustuttaa teidät ja nyt toivoo, että pidättekin etäisyyttä.