Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin tavallainen kolmekymppinen nainen. Olen neitsyt. Vastailen kysymyksiin, jos niitä tulee :)

Vierailija
03.04.2021 |

Palstalla pyöriessä törmää aika usein siihen käsitykseen, että vanhat neitsyet ovat kaikki miehiä. Ja jos joku nainen onkin neitsyt vanhemmalla iällä, niin hänen oletetaan suunnilleen asuvan luostarissa tai äitinsä kellarissa maailmalta erossa. Samoin oletetaan usein, että sosiaaliset taidot olisivat tavattoman huonot, ja on pakko olla ainakin melkein syrjääntynyt, jos ei suorastaan erakko. En tunnista itseäni lainkaan näistä oletuksista. Olen hyvinkin sosiaalinen, pätevä, fiksu ja toki aivan hirvittävän vaatimaton ;) Äärimmäisen tavallinen nainen. Ja tiedän, että täsmälleen munlaisia on vaikka ja kuinka, siitä ei vaan puhuta.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko neitsyytesi tämmöiselle 42v neitsytmiehelle?

Vierailija
2/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet tarvetta julistaa neitsyyttäsi täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et koe tarvetta ottaa peräreiän nylkytystä vastaan?

Liittyy varmaan hyvin vahvasti siitä, etten ole yli-innokas koira, vaan ihminen...

Ap

Vierailija
4/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v---ssa ihmiset tekevät tällaisia noloja aloituksia palstalle?? XDDDDDDD

Vierailija
5/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole helppo ja anna kaikkien polkea?

En ole kiinnostunut sellaisesta touhusta, jossa minä olen jotenkin polkupyörän asemassa.

Ap

Vierailija
6/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt nyt pääsiäisenä?

Mikä juttu tai asia on saanut sinut viimeksi nauramaan tai hyvälle tuulelle?

Vierailija
7/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun peliyhtiö Sony ilmoitti pari vuotta sitten sponsoroivansa Englannissa tytöille suunnattua pelileiriä, suomalaisella pelialan uutissivustollakin äidyttiin kommentoimaan:

”Itse näen tällaiset kampanjat melko turhina. En usko, että tuo sukupuolijakautuma johtuu mistään syrjinnästä. Naisia ei vaan yleensä kiinnosta peliala tai pelit.”

”Pätevyys ratkaisee eikä sukupuoli. Ihan turha yrittää saada ihmisiä puoliväkisten alalle, johon heillä ei ole välttämättä mitään kiinnostusta.”

Ajatus siitä, että ”naisia ei vain kiinnosta” on laiska, ylimielinen ja usein toistuva yleistys, jota ainakaan Laura Kyntäjä, 28, ei millään tavalla tunnista. Hän on koko ikänsä ollut erittäin kiinnostunut peleistä ja pelialasta, ja on nykyään päivätyönsä ohella sekä e-urheiluselostaja että firmoille suunnatun e-peliliigan Kanaliigan organisaattori.

Niin, että jos yksi meuhkaaja on tiettyä mieltä asiasta x, niin silloin hänen mielipiteensä ainoa oikea, jota muidenkin pitää kannattaa? "Alistajasukupuolelle pitää kostaa!"

Vierailija
8/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hyvin tavallinen, jos olet kolmekymppisenä naisena edelleen neitsyt.

Vierailija
9/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisitko neitsyytesi tämmöiselle 42v neitsytmiehelle?

Enpä usko. Ikäeroa on sen verran kuitenkin, etten usko että viihtyisimme loppupeleissä yhdessä riittävässä määrin.

Ap

Vierailija
10/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot olevasi tavallinen, vaikka olet ylen harvinainen yli 17-vuotias neitsytnainen?

Vierailija
11/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että et todellakaan ole mikään "hyvin tavallinen nainen", koska 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen. Mutta se ei todellakaan ole mikään huono asia, vaan valtaosa miehistä näkee tuon varmasti pelkkänä plussana. Asian voi ennemminkin sanoa niin, että 30-vuotias neitsytnainen on hyvin harvinainen - valitettavasti.

Vierailija
12/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä on edelleen sellainen asia, johon liittyy yllättävän paljon ennakkoluuloja ja negatiivisia stereotypioita. Niinpä asiasta ei oikein puhuta, ja jokainen kolmekymppinen neitsyt kuvittelee olevansa hyvin harvinainen ja suorastaan epäonnistunut tai outo. Kun asia ei ole niin.

Ap

Vierailija
13/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko parisuhteen?

Vierailija
14/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä jotkut ovat porsineet jo 70 lasta, eivätkä edes hedelmöityshoidoilla ;)

Vierailija
15/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi v---ssa ihmiset tekevät tällaisia noloja aloituksia palstalle?? XDDDDDDD

Ei tässä ole mitään noloa. 

Ap XD

Vierailija
16/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rajoita seksuaalisuuttasi vaan hyppää rohkeasti mukaan gullikaruselliin <3

Kukaan ei ole kertonut, mistä sinne saa pääsylippuja :(

Ap

Vierailija
17/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko seurustellut/tapaillut miehiä?

Vierailija
18/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttänyt aikasi vaativaan alaan, jos et ole maannut pumpattavana?

Oletko sähkötekniikan DI?

Vierailija
19/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän mieleeni tuli ajatus siitä mitä ap ajattele luettuaan tuon: nimittäin ap ajattelemassa että "no mutta minähän olen trolli".

Vierailija
20/58 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt nyt pääsiäisenä?

Mikä juttu tai asia on saanut sinut viimeksi nauramaan tai hyvälle tuulelle?

Juuri nyt uskottelen itselleni siivoavani ahkerasti, kun koneellinen pyykkiä on pyörimässä ja itse istun tässä sohvalla läppäri sylissä. Olen lähinnä nukkunut, paukuttanut hurjat ruutuajat puhelimeen ja televisioon ja urheillut vähän.

Hyvälle tuulelle tulin kavereiden kanssa viestittelystä. Ja jälkikäteen siitä, kun epäilin haju- ja makuaistini heikentyneen ja nuuhkin paniikissa currypurkkia.

Ap