Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää minua pettäjänä 4 v vanhan asian takia

Vierailija
03.04.2021 |

Ollaan siis oltu yhdessä kohta 5 vuotta. Viimeksi eilen kun riitelimme, mies sanoi minun pettäneen häntä, kun n. 3-4 vuotta sitten baarin terassilla kosketin sormenpäällä miespuolisen ystäväni mul*kua. Tämä oli siis oikeasti vain hipaisu, ei pussailtu tai mitään muutakaan. Meillä ei ollut silloin mieheni kanssa ollut seksiä ollenkaan (ensimmäisen vuoden ajan jutussamme hän ei suostunut kertaakaan seksiin, enkä tiedä vieläkään miksi). Enkä edes muista, olimmeko silloin siis vielä parisuhteessa vai säädettiinkö vain, juttumme oli alussa hyvin on/off painotteista. Tämä oli todella törkeä temppu, en sitä puolustele, mutta en todellakaan tiennyt miehen pitävän minua pettäjänä. Silloin hän ei noin sanonut, mutta sitten nyt sanoo että olen pettäjä.

Onko tuo reilua, että mies vasta nyt sanoo noin ja kaivelee noin vanhoja juttuja? Olisiko fiksumpaa erota? Minusta ainakin tuntuu, että en taida pystyä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ajattelee minun olevan pettäjä..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi aika tyhmä temppu, mutta outoa myös mieheltä alkaa kaivelrmaan vanhoja asioita

Vierailija
22/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ja miten sun kaverilla oli muna esillä terassilla?

Hivutin käteni hänen housuun sen verran että sain hipaistua.

- Ap

Trollihan sinä olet, mutta olisit siis itse ihan ok sen takia, että miehesi hiplailisi toisen naisen pillua?

Ja naista, joka on ollut pitkään kiinnostunut miehestä. Lisäksi nainen on yrittänyt useaan kertaan iskeä miestä, vaikka on tiennyt, että mies on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaksi pöljää todellakin ansaitsette toisenne.

Vierailija
24/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Trollihan sinä olet, mutta olisit siis itse ihan ok sen takia, että miehesi hiplailisi toisen naisen pillua?

Ei olisi ok, kuten olen sanonutkin, on tekoni todella törkeä enkä sitä puolustele mitenkään. En ole tehnyt tuon 4 vuoden takaisen asian jälkeen mitään kenenkään kanssa mieheni selän takana, enkä todellakaan voisi kuvitellakaan toistavani samaa virhettä. Mutta kuten sanoin, yllätyin siitä kun mies nyt sanookin minua pettäjäksi, vaikka tuolloin 4 v sitten halusi jatkaa suhdetta kanssani eikä nähnyt minua pettäjänä (vaikka tietysti loukkaantuikin ja asia puhuttiin).

- Ap

Vierailija
25/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuviossa on niin monta asiaa, joita minä en ymmärrä:

On oltu yhdessä 5 vuotta, mutta kuitenkin 3-4 vuotta sitten ap ei tienyt, että onko miehen kanssa yhdessä vai ei. Kysymällä ja keskustelemalla tämä ei selvinnyt.

On ok yrittää iskeä varattua. Toisaalta miten mieskaveri olisi tiennyt ap:n olevan varattu, jos ap ei itsekään tiedä, että oliko varattu vai ei?

On ok työntää käsi toisen housuihin ilman lupaa, jos toinen on kiinnostunut sinusta. Tämä on ok, vaikka tarkoituksena on vain kiusata eikä ryhtyä suhteeseen. Koska kerran toinen on kiinnostunut, niin hänelle saa tehdä mitä vaan, jopa seksuaalista häirintää.

On järkevää ottaa mies takaisin, jonka on jättänyt, kun tämä ei ole pitänyt lupauksiaan. " Tauon" aikana mies pettää silloista tyttöystäväänsä ja houkuttelee sitä takaisin, jolle ei ole lupauksiaan pitänyt.

Mies  ei ole petturi, vaikka hänellä on ollut tyttöystävä, ja on samalla leperrellyt vanhalle tyttöystävälle.

Vanha tyttöystävä ottaa miehen takaisin, vaikka mies ei ole mitenkään korjannut käytöstään: Ihan on itse voinut huomata, että minkälainen petturi mies on: hän voi pyörittää ainakin kahta naista samaan aikaan. 

Kumpikin ovat pettureita, sehän on selvä, mutta kun suhde on aloitettu uudestaan, niin ruvetaan kaivelemaan vanhoja asioita.

Vierailija
26/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuu julkisella paikalla eli terassilla ylipäätään tunkemaan kättään toisen housuihin, siis miehen housuihin.

Naisen housuihin pääsemosen nyt jotenkin ymmärrän (en siis tekona vaan pohdin teon onnistumisen kannalta) jos on leveähelmainen mekko ja tapahtuu vaikka pöydän alla.

Olen utelias, huomasiko joku sivullinen. 😁

Miten tuo kaveri reagoi, olikohan iloinen vai nolo.

Aloittajan ja miehen suhde tuntuu erikoiselta, ihan jo tuon vuoden seksin panttaamisenkin johdosta.

Joko ansaitsette toisenne tai olette yhdessä jostain oudosta syystä.

Rakkaudesta ei ole kyse välttämättä.

Vierailija
27/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ei olisi ok, kuten olen sanonutkin, on tekoni todella törkeä enkä sitä puolustele mitenkään. En ole tehnyt tuon 4 vuoden takaisen asian jälkeen mitään kenenkään kanssa mieheni selän takana, enkä todellakaan voisi kuvitellakaan toistavani samaa virhettä. Mutta kuten sanoin, yllätyin siitä kun mies nyt sanookin minua pettäjäksi, vaikka tuolloin 4 v sitten halusi jatkaa suhdetta kanssani eikä nähnyt minua pettäjänä (vaikka tietysti loukkaantuikin ja asia puhuttiin).

- Ap

Ketä kohtaan olit mielestäsi törkeä? Miestä kohtaan, jonka kanssa et edes tiennyt olevasi yhdessä, vaikka olette olleet yhdessä 5 vuotta, vai sitä mieskaveriasi kohtaan?

Minusta tuo on törkeää sitä kaveria kohtaan: Huvittelet hänen kiinnostuksellaan, ihastuksellan ehkä rakkaudellaankin. 

Vierailija
28/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot rölli tai sitten tyhmä. Sinun vuoksesi toivon, että eka vaihtoehto.

Vierailija
29/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ero suhteestamme reilu vuosi sitten (minä jätin, kun en kestänyt miehen jatkuvaa lupausten rikkomista jne, ja palattiin siis viime kesänä yhteen), jolloin hän seurusteli toisen kanssa, mutta samaan aikaan puhui minulle, että haluaisi seurustella kanssani ja muuttaa asumaan jne. Lupasi aina jättää tämän tytön huomenna, mutta ei jättänyt.

Sitten hän ei koe itse tehneensä tuossa mitään väärää, että oikeasti seurustelikin toisen kanssa, vaikka puhui parisuhteesta minulle.

- Ap

Mies projisoi omaa käytöstään arvostelemalla sinun vanhoja tekojasi. Lopeta parisuhde, niin väistät luodin.

Vierailija
30/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huorasit. Kärsi.

Vierailija
31/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HYVÄNEN AIKA

Vierailija
32/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun luettuani selkisi, miksi miehesi ei halunnut seksiä kanssasi ekaan vuoteen.

Se selvitteli itselleen, mikä olet naisias. Tuommoiset ronskit otteet saattaa osaa miehistä hirvittää. Hän kuitenkin on nyt tehnyt valintansa ja sen kanssa hänenkin pitäisi elää, eikä muistella vanhoja.

Käykääs nyt kerran keskustelu asiasta. Puratte sen asian osiin ja miksi se miehestä tuntui pettämiseltä. Musta on ihan outoa, ettette ole tuosta seksittömyydestäkään koskaan keskustelleet. Keskusteletteko te ylipäätään mistään tärkeästä?

Nyt olisi sen aika ja kun asiat on puitu läpi, päästy ehkä samalle kartalle, niin aiheeseen ei enää palata. kaiken pitäisi olla selvää.

Vierailija
33/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun luettuani selkisi, miksi miehesi ei halunnut seksiä kanssasi ekaan vuoteen.

Se selvitteli itselleen, mikä olet naisias. Tuommoiset ronskit otteet saattaa osaa miehistä hirvittää. Hän kuitenkin on nyt tehnyt valintansa ja sen kanssa hänenkin pitäisi elää, eikä muistella vanhoja.

Käykääs nyt kerran keskustelu asiasta. Puratte sen asian osiin ja miksi se miehestä tuntui pettämiseltä. Musta on ihan outoa, ettette ole tuosta seksittömyydestäkään koskaan keskustelleet. Keskusteletteko te ylipäätään mistään tärkeästä?

Nyt olisi sen aika ja kun asiat on puitu läpi, päästy ehkä samalle kartalle, niin aiheeseen ei enää palata. kaiken pitäisi olla selvää.

Olen kysynyt seksittömyydestä (nykyään tosin sitä ongelmaa ei ole, mies haluaisi seksiä jopa useammin kuin minä). Kuten olen kysynyt myös siitä, miksi miehen käytös on välinpitämätöntä kun rikkoo lupauksia jne. Ja vastaus häneltä on aina vaan: "en tiedä".

- Ap

Vierailija
34/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä teko ehdottomasti sinulle moro ja näkemiin.

Vierailija
36/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä teko ehdottomasti sinulle moro ja näkemiin.

Mies silti sanoo että haluaa kanssani olla.. Halusi silloin 4 v sitten, ja haluaa nytkin. Asiasta kysyin siis eilen viimeksi, että haluaako erota, ja sanoi että ei. Mutts itse taas en ehkä pysty olla hänen kanssaan, jos pitää pettäjänä...

- Ap

Vierailija
37/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskas on pettäjän tie.

Vierailija
38/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipaisit miehen mulkkua. Kai nyt samalla paksuuden kokeilit jos kerran sinne käden työnsit?

Vierailija
39/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni teidän täytyy pysyä ikuisesti yhdessä, olla aina kahdestaan eikä ikinä puhua kenellekään muulle eikä varsinkaan kirjoittaa mitään keslustelupalstoille.

Vierailija
40/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuviossa on niin monta asiaa, joita minä en ymmärrä:

On oltu yhdessä 5 vuotta, mutta kuitenkin 3-4 vuotta sitten ap ei tienyt, että onko miehen kanssa yhdessä vai ei. Kysymällä ja keskustelemalla tämä ei selvinnyt.

On ok yrittää iskeä varattua. Toisaalta miten mieskaveri olisi tiennyt ap:n olevan varattu, jos ap ei itsekään tiedä, että oliko varattu vai ei?

On ok työntää käsi toisen housuihin ilman lupaa, jos toinen on kiinnostunut sinusta. Tämä on ok, vaikka tarkoituksena on vain kiusata eikä ryhtyä suhteeseen. Koska kerran toinen on kiinnostunut, niin hänelle saa tehdä mitä vaan, jopa seksuaalista häirintää.

On järkevää ottaa mies takaisin, jonka on jättänyt, kun tämä ei ole pitänyt lupauksiaan. " Tauon" aikana mies pettää silloista tyttöystäväänsä ja houkuttelee sitä takaisin, jolle ei ole lupauksiaan pitänyt.

Mies  ei ole petturi, vaikka hänellä on ollut tyttöystävä, ja on samalla leperrellyt vanhalle tyttöystävälle.

Vanha tyttöystävä ottaa miehen takaisin, vaikka mies ei ole mitenkään korjannut käytöstään: Ihan on itse voinut huomata, että minkälainen petturi mies on: hän voi pyörittää ainakin kahta naista samaan aikaan. 

Kumpikin ovat pettureita, sehän on selvä, mutta kun suhde on aloitettu uudestaan, niin ruvetaan kaivelemaan vanhoja asioita.

Lisään vielä tähän listaan sen, että mistä ihmeestä ap:n mies ylipäätään tietää tästä seksittömän seurustelun alkukauden aikaisesta tersssikähminnästä? Oliko mieskin terassilla ja mitä hän silloin asiasta sanoi? Vai onko ap kertonut asiasta miehelle ja jos on, niin miksi ihmeessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän