Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää minua pettäjänä 4 v vanhan asian takia

Vierailija
03.04.2021 |

Ollaan siis oltu yhdessä kohta 5 vuotta. Viimeksi eilen kun riitelimme, mies sanoi minun pettäneen häntä, kun n. 3-4 vuotta sitten baarin terassilla kosketin sormenpäällä miespuolisen ystäväni mul*kua. Tämä oli siis oikeasti vain hipaisu, ei pussailtu tai mitään muutakaan. Meillä ei ollut silloin mieheni kanssa ollut seksiä ollenkaan (ensimmäisen vuoden ajan jutussamme hän ei suostunut kertaakaan seksiin, enkä tiedä vieläkään miksi). Enkä edes muista, olimmeko silloin siis vielä parisuhteessa vai säädettiinkö vain, juttumme oli alussa hyvin on/off painotteista. Tämä oli todella törkeä temppu, en sitä puolustele, mutta en todellakaan tiennyt miehen pitävän minua pettäjänä. Silloin hän ei noin sanonut, mutta sitten nyt sanoo että olen pettäjä.

Onko tuo reilua, että mies vasta nyt sanoo noin ja kaivelee noin vanhoja juttuja? Olisiko fiksumpaa erota? Minusta ainakin tuntuu, että en taida pystyä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ajattelee minun olevan pettäjä..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuviossa on niin monta asiaa, joita minä en ymmärrä:

On oltu yhdessä 5 vuotta, mutta kuitenkin 3-4 vuotta sitten ap ei tienyt, että onko miehen kanssa yhdessä vai ei. Kysymällä ja keskustelemalla tämä ei selvinnyt.

On ok yrittää iskeä varattua. Toisaalta miten mieskaveri olisi tiennyt ap:n olevan varattu, jos ap ei itsekään tiedä, että oliko varattu vai ei?

On ok työntää käsi toisen housuihin ilman lupaa, jos toinen on kiinnostunut sinusta. Tämä on ok, vaikka tarkoituksena on vain kiusata eikä ryhtyä suhteeseen. Koska kerran toinen on kiinnostunut, niin hänelle saa tehdä mitä vaan, jopa seksuaalista häirintää.

On järkevää ottaa mies takaisin, jonka on jättänyt, kun tämä ei ole pitänyt lupauksiaan. " Tauon" aikana mies pettää silloista tyttöystäväänsä ja houkuttelee sitä takaisin, jolle ei ole lupauksiaan pitänyt.

Mies  ei ole petturi, vaikka hänellä on ollut tyttöystävä, ja on samalla leperrellyt vanhalle tyttöystävälle.

Vanha tyttöystävä ottaa miehen takaisin, vaikka mies ei ole mitenkään korjannut käytöstään: Ihan on itse voinut huomata, että minkälainen petturi mies on: hän voi pyörittää ainakin kahta naista samaan aikaan. 

Kumpikin ovat pettureita, sehän on selvä, mutta kun suhde on aloitettu uudestaan, niin ruvetaan kaivelemaan vanhoja asioita.

Lisään vielä tähän listaan sen, että mistä ihmeestä ap:n mies ylipäätään tietää tästä seksittömän seurustelun alkukauden aikaisesta tersssikähminnästä? Oliko mieskin terassilla ja mitä hän silloin asiasta sanoi? Vai onko ap kertonut asiasta miehelle ja jos on, niin miksi ihmeessä?

Kerroin koska halusin olla rehellinen.

- Ap

Vierailija
42/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamainen mies, kun palaa entisiin asioihin, joka on jo puhuttu läpi. Sinä päätät jatkatko tämän kanssa, vaiko ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän