Mies pitää minua pettäjänä 4 v vanhan asian takia
Ollaan siis oltu yhdessä kohta 5 vuotta. Viimeksi eilen kun riitelimme, mies sanoi minun pettäneen häntä, kun n. 3-4 vuotta sitten baarin terassilla kosketin sormenpäällä miespuolisen ystäväni mul*kua. Tämä oli siis oikeasti vain hipaisu, ei pussailtu tai mitään muutakaan. Meillä ei ollut silloin mieheni kanssa ollut seksiä ollenkaan (ensimmäisen vuoden ajan jutussamme hän ei suostunut kertaakaan seksiin, enkä tiedä vieläkään miksi). Enkä edes muista, olimmeko silloin siis vielä parisuhteessa vai säädettiinkö vain, juttumme oli alussa hyvin on/off painotteista. Tämä oli todella törkeä temppu, en sitä puolustele, mutta en todellakaan tiennyt miehen pitävän minua pettäjänä. Silloin hän ei noin sanonut, mutta sitten nyt sanoo että olen pettäjä.
Onko tuo reilua, että mies vasta nyt sanoo noin ja kaivelee noin vanhoja juttuja? Olisiko fiksumpaa erota? Minusta ainakin tuntuu, että en taida pystyä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ajattelee minun olevan pettäjä..
Kommentit (43)
Raukkamainen mies, kun palaa entisiin asioihin, joka on jo puhuttu läpi. Sinä päätät jatkatko tämän kanssa, vaiko ei.
Kerroin koska halusin olla rehellinen.
- Ap