Mies pitää minua pettäjänä 4 v vanhan asian takia
Ollaan siis oltu yhdessä kohta 5 vuotta. Viimeksi eilen kun riitelimme, mies sanoi minun pettäneen häntä, kun n. 3-4 vuotta sitten baarin terassilla kosketin sormenpäällä miespuolisen ystäväni mul*kua. Tämä oli siis oikeasti vain hipaisu, ei pussailtu tai mitään muutakaan. Meillä ei ollut silloin mieheni kanssa ollut seksiä ollenkaan (ensimmäisen vuoden ajan jutussamme hän ei suostunut kertaakaan seksiin, enkä tiedä vieläkään miksi). Enkä edes muista, olimmeko silloin siis vielä parisuhteessa vai säädettiinkö vain, juttumme oli alussa hyvin on/off painotteista. Tämä oli todella törkeä temppu, en sitä puolustele, mutta en todellakaan tiennyt miehen pitävän minua pettäjänä. Silloin hän ei noin sanonut, mutta sitten nyt sanoo että olen pettäjä.
Onko tuo reilua, että mies vasta nyt sanoo noin ja kaivelee noin vanhoja juttuja? Olisiko fiksumpaa erota? Minusta ainakin tuntuu, että en taida pystyä seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ajattelee minun olevan pettäjä..
Kommentit (43)
Minua alkoi kiinnostaa tämä kosketustilanne? Miten tällaiseen sormenpääkosketukseen päädyttiin? Entä vuosi ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miten sun kaverilla oli muna esillä terassilla?
Hivutin käteni hänen housuun sen verran että sain hipaistua.
- Ap
No hyi!! en mäkään hyväksyisi jos mun mies tunkis kätensä toisen naisen pikkareihin, enkä seurustelis edes semmosen törpön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Ok. No onhan toi melko roisisti tehty, jos olit minkäänmoisessa parisuhteessa.
Tehty mikä tehty, mutta "mies" vinkuu tuosta suhteenne loppuun asti aina kun tulee sopiva tai sopimaton tilaisuus. Sinä voit päättää, kauanko kuuntelet.
M70
Vierailija kirjoitti:
No hyi!! en mäkään hyväksyisi jos mun mies tunkis kätensä toisen naisen pikkareihin, enkä seurustelis edes semmosen törpön kanssa.
Joo, en itsekään hyväksy käytöstäni todellakaan.. mutta ei mies silloin sanonut pertäjäksi tai että haluaa lopettaa juttumme tms. Hän päinvastoin itse puhui kokoajan että haluaisi seurustella, kun itse taas koin alussa juttumme enemmän säätönä, kun ei tosiaan seksiäkään ollut.
Niin tai näin, mutta ihmettelen miksi mies on vasta nykyään ottanut tämän puheeksi.
- Ap
Meillä oli ero suhteestamme reilu vuosi sitten (minä jätin, kun en kestänyt miehen jatkuvaa lupausten rikkomista jne, ja palattiin siis viime kesänä yhteen), jolloin hän seurusteli toisen kanssa, mutta samaan aikaan puhui minulle, että haluaisi seurustella kanssani ja muuttaa asumaan jne. Lupasi aina jättää tämän tytön huomenna, mutta ei jättänyt.
Sitten hän ei koe itse tehneensä tuossa mitään väärää, että oikeasti seurustelikin toisen kanssa, vaikka puhui parisuhteesta minulle.
- Ap
No onhan tuo aika outoa, siis se että olet tehnyt noin. Ehkei ole kehannut ennen sanoa asiasta.
Sano miehellesi että puhutte asian niin ettei siihen tarvi enää palata. Sanot myös mikäli asiaan vielä palataan, on se eron paikka. Koska hän ei selvästikkään pääse asiasta yli.
Tuollainen vanhojen tonkiminen on typerää. Mies on vaan löytänyt siitä syyn hyökätä sinua vastaan.
Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ihmettelen miksi mies vielä sietää sinua.
Jo taas tuli lapsellista tekstiä joltain pervolta.
Minua kiinnostaa tässä kuviossa se, että mitä mieltä tuo kaveri oli siitä, että häneltä kysymättä "kaveri" työntää käden hänen housujensa taskuun ja koskettelee hänen privaatteja ruumiinosiaan? Tuohan on seksuaalista häirintää? Miksi olet tehnyt sitä kaverillesi?
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ero suhteestamme reilu vuosi sitten (minä jätin, kun en kestänyt miehen jatkuvaa lupausten rikkomista jne, ja palattiin siis viime kesänä yhteen), jolloin hän seurusteli toisen kanssa, mutta samaan aikaan puhui minulle, että haluaisi seurustella kanssani ja muuttaa asumaan jne. Lupasi aina jättää tämän tytön huomenna, mutta ei jättänyt.
Sitten hän ei koe itse tehneensä tuossa mitään väärää, että oikeasti seurustelikin toisen kanssa, vaikka puhui parisuhteesta minulle.
- Ap
Suhteenne vaikuttaa kokonaisuudessaan melkoiselta sekasotkulta. Ero olisi varmaan paras ratkaisu, teillä on liikaa painolastia toimivaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tässä kuviossa se, että mitä mieltä tuo kaveri oli siitä, että häneltä kysymättä "kaveri" työntää käden hänen housujensa taskuun ja koskettelee hänen privaatteja ruumiinosiaan? Tuohan on seksuaalista häirintää? Miksi olet tehnyt sitä kaverillesi?
Tämä miespuolinen kaveri on ollut minusta kiinnostunut pitkään, yritti monesti iskea minua vaikka tiesi minun olevan varattu.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä miesten ja naisten välisiä kaverisuhteita, joita ei palstan mukaan tyhmät ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä miespuolinen kaveri on ollut minusta kiinnostunut pitkään, yritti monesti iskea minua vaikka tiesi minun olevan varattu.
- Ap
Sittenkö on ihan ok kiusata toista noin? Kosketanpa hipaisten, mutta suhdetta ei tulekaan...
Vanhan tädin neuvo: Kannattaisiko nyt unohtaa tämankaltainen käytös kaverisuhteissa ja lopettaa se teidän perisuhteenne miehen kanssa, jossa molemmat aika ajoin pettävät yhtä jos toistakin henkilöä? Miehesihän petti sitä tyttöystäväänsä teidän katkon aikana, jos kerran sinua vikitteli samalla.
Voittehan te hamaan tulevaisuuteen syyttä toisianne pettureiksi, mutta mitä hyötyä siitä on? Erotkaa, kasvattakaa itseänne, kasvakaa ja hankkikaa paremmat käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Trollihan sinä olet, mutta olisit siis itse ihan ok sen takia, että miehesi hiplailisi toisen naisen pillua?
Ei ollut fiksu veto AP:lta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos mies ei asiaa kestä tai pysty antamaan anteeksi, niin olisi kaikille reilumpaa erota eikä kituuttaa suhteessa. Ei ole miehelle itselleen eikä AP:lle reilua esittää, että virheet annettiin anteeksi, mutta silti todellisuudessa kannetaan kaunaa.
Oman kokemukseni mukaan sen kuuluisi mennä ihmissuhteissa aina näin: joko virheet oikeasti käsitellään ja annetaan anteeksi tai sitten välit katkaistaan. Siitä ei yksinkertaisesti tule mitään, että vanhat virheet muka "annetaan anteeksi", mutta sitten ne kuitenkin nostetaan vuosienkin päästä vielä riitojen yhteydessä esiin.