Mikähän pöpö mulla on, muilla vastaavaa parhaillaan?
Siis joku flunssapöpöhän tämä kaiketi on, mutta erikoinen tämä kurkkuoireilu..
Ti alkoi lievähkö piikkimattomainen tunne kurkussa ja rintakehällä ja sellainen flunssamainen olo, to nuhaisuutta lisäksi ja eilen pe oli aamulla ääni aika pois ja tuo hemmetin ikävä tunne rintakehällä, pistävä ja painon tunne.
Ja nyt sitten viimeyönä heräsin siihen kun yskäisy ja nielaisu tuntui kuin olisi veitsellä survaistu, siis todella terävä kipu nielussa, mietin jo jotain kurkkupaisetta. Otin Buranaa ja kurkkukipua lievittävää imeskelytablettia.
Äsken heräsin ja ei hitto mikä olo, limainen, kivulias ja väsynyt, rintakehällä tuo tunne ja yskiminen sattuu nieluun.
Että tällainen pääsiäinen ja vapaat.
Kommentit (23)
Olen itse miettinyt, pitäisikö mennä testiin, kun oli yhtenä päivänä päänsärkyä ja seuraavana päivänä alkoi sydämessä olla rytmihäiriöitä inhottavasti. Tätä on nyt jatkunut muutaman päivän. Olen kyllä lukenut jonkun saaneen sydänoireita kroonistuneessa koronassa, mutta en ole kuullut, että se olisi ensioireena kellään. Onko joku täällä kokenut vastaavaa, ja mistä muusta tämä voisi johtua?
Testissä käyty, menee kuulema n.1vrk tuloksissa.
Juuri mittasi lämmön kun hieman palelee ja näköjään koholla, kun näytti 37,3 ja norm päivälämpöni on 36,5.
Voi vttu ☹️.
Ap
Raportoi sitten tähän ketjuun oliko korona, niin tiedetään ollaanko altistuttu.