Oon kokenu ahdistelua vanhalta taksikuskilta
Hän on tavallaan tuttu mut ei kuitenkaan ihan läheinen. Menin tilaamaan häneltä kyytiä ja kun kyyti tuli hän avasi oven ( olen 28v) joten saan kyllä itsekin auki.
Olin laittanut siistimmät vaatteet kun menin lääkäriin. Hän kysyi mitä reittiä haluan että ajaa sinne. Ajattelin vaan että no suorinta mitä yleensäkin.?
Eli ison tien kautta. Hän päätti ajaa pikkuteitä pitkin joilla ei tule ketään vastaan mutta kestää kauan päästä perille. Hän alkoi kertoa kuinka viehättävän näköinen olen ja että vanhempani varmasti haluais mun käyvän baareissa.
Sitten hän kysyi lähtikö ketään miestä mukaan .
En ollut edes käyny missään.
Ja kyllä asun vanhempieni kanssa.
Alkoi ahdistamaan niinpaljon että jätin menemättä lääkäriin ja keskeytin matkan. Sanoin että haluan kävellä tästä ja hän intti että voi kyllä viedä perille miksi ei kyyti kelpaa Olenko ihan varma et kävelen.
Äijä on iältään jotain 60 ja limainen.
Maksoin taksin ja lähdin pois. Koko matkan katoin ettei hän ala seuraamaan mua.
Kommentit (9)
Voi sua. Ihme ettei ollu ähläm sähläm. Niitä kantsii oikeesti varoa, kun ne ajattelee muutenkin et naiset on vaan riistaa.
Ite oisin vetäny päin naamaa turvasumuttimella mua ei ahdistella.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin olisit saanut.
En haluu .
Vierailija kirjoitti:
Voi sua. Ihme ettei ollu ähläm sähläm. Niitä kantsii oikeesti varoa, kun ne ajattelee muutenkin et naiset on vaan riistaa.
Säälittävää että heti pitää yrittää siirtää huomio johonkin muualle.
Ei tarvitse vastata kysymyksiin lainkaan tai mennä miesten kyytiin. Sano ettet ole tullut keskustelemaan ym, jos joku yrittää. Ehkä on myös naiskuskeja jossain ja bussit.
Enää en oo menny takseilla mihinkään. Jotenki oksettaa miten päällekäyviä ne mieskuskit on.