Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän pöpö mulla on, muilla vastaavaa parhaillaan?

Vierailija
03.04.2021 |

Siis joku flunssapöpöhän tämä kaiketi on, mutta erikoinen tämä kurkkuoireilu..
Ti alkoi lievähkö piikkimattomainen tunne kurkussa ja rintakehällä ja sellainen flunssamainen olo, to nuhaisuutta lisäksi ja eilen pe oli aamulla ääni aika pois ja tuo hemmetin ikävä tunne rintakehällä, pistävä ja painon tunne.
Ja nyt sitten viimeyönä heräsin siihen kun yskäisy ja nielaisu tuntui kuin olisi veitsellä survaistu, siis todella terävä kipu nielussa, mietin jo jotain kurkkupaisetta. Otin Buranaa ja kurkkukipua lievittävää imeskelytablettia.
Äsken heräsin ja ei hitto mikä olo, limainen, kivulias ja väsynyt, rintakehällä tuo tunne ja yskiminen sattuu nieluun.
Että tällainen pääsiäinen ja vapaat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut sitten mieleen käydä koronatestissä näinä aikoina?!

Vierailija
2/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei tullut mitään tällä hetkellä jylläävää virusta mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko koronatesti mitään?

Vierailija
4/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullu puhuttavan koronaviruksesta..? 🤦

Vierailija
5/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuudittautunut siihen, että olisi vain jotain perusflunssaa tms eikä sitä koronaa.

Töissä flunssaa nyt paljon eikä kukaan heistä ole infonnut pomolle, että olisi ollut positiivinen testitulos.

Ap

Vierailija
6/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen äskettäin, oli poskionteloiden tulehdus sekä keuhkoputkentulehdus, parani antibiooteilla ja erdopect kuurilla.

Vierailija
7/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuudittautunut siihen, että olisi vain jotain perusflunssaa tms eikä sitä koronaa.

Töissä flunssaa nyt paljon eikä kukaan heistä ole infonnut pomolle, että olisi ollut positiivinen testitulos.

Ap

Ekaksi käyt koronatestissä, sitten aletaan miettiä muita mahdollisuuksia.

Se on ihan selviö näinä aikoina.

Vierailija
8/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt niihin testeihin menisi kun puikot jättää jotain itsestään liikkuvia toukkia.

Vierailija
9/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuumetta.  Voi olla myös tavallinen keuhkoputkentulehdus.

Onko hengenahdistusta?

Eipä siitä haittaa ole jos koronatestissä kävisit, voi miettiä myös sitä, mistä olisi voinut mahdollisen tartunnan koronaan saanut.

Itsellä ollut kurkku kipeä koko talven, korviin pistänyt ja jatkuva nuha. Tosin tuo nuha on varmasti allerginen nuha.  Mutta kuumetta ei ole itselläni ollut.

Vierailija
10/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt niihin testeihin menisi kun puikot jättää jotain itsestään liikkuvia toukkia.

Eikä se vielä mitään, vaan siis sillä tikullahan oikeasti tehdään yllätyslobotomia kaikille testatuille!!! Se tikku yltää aivoihin asti.

Tämä on huippusalaista, ette sitten kuulleet tätä minulta.

Vierailija
11/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä sörönää. Nauti nyt siitä.

Vierailija
12/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ääliö provoilla.

Vierailija
13/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapövöä veikkaan. 

Vierailija
14/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla testiä vastaan mitään ole, käynytkin siinä 3x tämän koronashown alettua, vatsa tai muiden oireiden vuoksi ja koska töissä ns tartuntatautiriskissä.

No, varaan taas ajan, pitäähän sitä lankalauantaille jotakin hupia olla 🤬😷😥. On se kiva, että on nämä pääsiäisvapaat tässä, ehtii parantua, kai, tiistaiksi töihin.

Ap

Vierailija
15/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tungen tähän ketjuun kysymään raadin mielipidettä minäkin. Mulla on ollut jonkun aikaa outo olo. Sellainen tosi väsynyt, heikko, huippaava fiilis. Jonkun verran sydänoireita myös. Oon laittanut ihan täysin uupumuksen piikkiin, oon tehnyt tosi pitkiä työpäiviä ja nukkunut huonosti. Mutta nyt on sitten pari päivää ollut mahaoireita, siis suomeksi sanottuna pakki sekaisin. Mutta miten se nyt on: jos ei ole mitään hengitystieoireita, niin voiko se himskatin virus näkyä siinä testissä?

Vierailija
16/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tungen tähän ketjuun kysymään raadin mielipidettä minäkin. Mulla on ollut jonkun aikaa outo olo. Sellainen tosi väsynyt, heikko, huippaava fiilis. Jonkun verran sydänoireita myös. Oon laittanut ihan täysin uupumuksen piikkiin, oon tehnyt tosi pitkiä työpäiviä ja nukkunut huonosti. Mutta nyt on sitten pari päivää ollut mahaoireita, siis suomeksi sanottuna pakki sekaisin. Mutta miten se nyt on: jos ei ole mitään hengitystieoireita, niin voiko se himskatin virus näkyä siinä testissä?

Kyllä kai se voi, ei kaikilla ole hengitystieoireita.

Tee Omaolo-kysely.

Vierailija
17/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä testillä saa näkymään mitä haluaa. Niin luotettava se on, varsinkin kun PCR-testiä käytetään väärin.

Vierailija
18/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla syynä stressi ja unenpuute. Jos on korona ja testi toimii niin kyllä se testissä näkyy, vaikka ei mitään koronaoireita olisikaan.

Vierailija
19/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodiin, testiaika varattu, aamupäivälle ohjelmaa 😐.

Sinä joka kyselit, niin käy testissä, vatsaoireista minäkin kerran käynyt, siitähän infotaan säännöllisesti, että myös suolisto-oireet yksi Koronan oire.

Kuumetta minulla ei ole ollut, kun sitä joku kyseli, harvemmin sitä minulle edes nousee. Tuo rintakehän kipu ja nyt kurkku/nielukivut on tässä se merkkaavin oire tällä hetkellä. Ja nyt alkanut tuo yskimisen myötä tuleva oksennus refleksi vaikken kovaa yskisikään, on vain ilm niin limaista tuolla rööreissä.

Ap

Vierailija
20/23 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koronabotti on helppo tapa varata itselle mieluinen näytteenottopaikka/aika. Sentään se tehty helpoksi tässä touhussa.

Ap