Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvälle sydämeen sattuu...itse olen mokannut elämäni..

Vierailija
20.10.2024 |

Olen niin katkera.. ja kateellinen... miten ihmeessä tästä pääsee irti? Olen niin eristäytynyt... yksinäinen. Pelokas. Ahdistunut. 

Tiedän, että itse täytyy olla oman onnensa seppä. Mutta en todellakaan tajua miten! Olen niin mokannut elämäni. Vaikeaa tässä on myös se etten osaa edes kertoa kenellekään mikä minulla on.!!??? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitätkö nyt toista henkilöä? Sellaista, joka ei oikeasti ole edes suuremmin mokannut.

Vierailija
2/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan

Vierailija
4/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kirjastosta Dale Carnegien kirja, miten saan ystäviä, menestystä ja vaikutusvaltaa. Lue se ajatuksella.

Vierailija
5/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esitätkö nyt toista henkilöä? Sellaista, joka ei oikeasti ole edes suuremmin mokannut.

Todennäköisesti. -sivusta

Vierailija
6/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeasti, että minua edes kiinnostaa enää olla oman onneni seppä? Joko saan elämäni takaisin tai sitten kuolen.

Vierailija
7/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teistä ei taida ymmärtää miten ajattelen asioista.

Vierailija
8/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on itseaiheutettua. Ihan jokaisen omalla kohdalla.

Vierailija
9/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot elämältäsi? Kirjoita ylös yksinkertaisimmatkin ja mahdottomaltakin tuntuvat haaveet ja ala mennä niitä kohti.

Minkö koet mokanneesi? Oletko vain ollut saamaton tai et ole tiennyt mitä tehdä ym. Kaikilla on heikko hetkiä ja siitä vain eteen päin. Kateellinen ei kannata olla. Jokaisella on ongelmansa. 

Vierailija
10/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on itseaiheutettua. Ihan jokaisen omalla kohdalla.

Kuten? 

Vierailija
11/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pohtinut, miten voisit muuttaa elämääsi? Opiskella? Etsiä töitä? Aloittaa uuden harrastuksen?

Vierailija
12/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kirjoita itsestään noin. 

Vierailija
13/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA! En ymmärrä mitä mahdat tällä tarkoittaa?

Vierailija
14/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti. :) esität toista henkilöä, jonka luulet mokanneen, koska jotkut ovat puhunee hänestä pahaa. Ehkä joku korkeassa asemassa oleva? Ehkä ystävä, johon luotat?

Vierailija
15/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu töihin.

Usko tai älä, minulla on töitä. En koe olevani kovin hyvä sielläkään. Kun ajatus ei kulje. Kun ei pysty olla sosiaalinen ja keskustella. 

Vierailija
16/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
17/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti. :) esität toista henkilöä, jonka luulet mokanneen, koska jotkut ovat puhunee hänestä pahaa. Ehkä joku korkeassa asemassa oleva? Ehkä ystävä, johon luotat?

Sama tuli mieleen. 

Vierailija
18/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko oikeasti, että minua edes kiinnostaa enää olla oman onneni seppä? Joko saan elämäni takaisin tai sitten kuolen.

Minä olen muuttanut 22 kertaa, 3 kertaa eri maahan, 4 kertaa olen menettänyt kaiken, mukaanlukien vanhempani.

Minä en ole vahva, minäkin selvisin ja selviäisin uudelleenkin.

Sinä kuolet jos sinä luovutat, se on sinun valinta, sinä et ole omien valintojesi uhri, valitse paremmin, valitse selviytyä, valitse paremmin joka kerta kun se tilaisuus tulee, älä valehtele.

Vierailija
19/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tietää, mitä ajattelette. Olen kertonut jo monesti, mikä minulla on. Ei vaan sovi skeemoihinne tämä. -sivusta

Vierailija
20/37 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen muuttanut 22 kertaa, 3 kertaa eri maahan, 4 kertaa olen menettänyt kaiken, mukaanlukien vanhempani.

Minä en ole vahva, minäkin selvisin ja selviäisin uudelleenkin.

Sinä kuolet jos sinä luovutat, se on sinun valinta, sinä et ole omien valintojesi uhri, valitse paremmin, valitse selviytyä, valitse paremmin joka kerta kun se tilaisuus tulee, älä valehtele.

Ihan turha yrittää muuttaa minun mieltäni. Minä en selviä ns. elämästäni. Kuolen mieluummin. Minua ei kiinnosta olla selviytyjä. Nykyhetkellä tai tulevaisuudella ei ole enää mitään väliä. Tarvitsen elämäni takaisin, jotta pystyn ja haluan elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi