Mikä on uskomattominta, mitä sukulaisesi on valehdellut päin naamaasi?
Me pyydettiin sukulaisia syyslomalla meidän mökille, jonne on matkaa tasan 3h.
Tuli vastaus, että eivät voi tulla, kun heidän lapsi ei pysty istumaan autossa. Ok.
Samaan aikaan kuitenkin menivät toiselle mökille, jonne on matkaa 2h 40min 🤔
Ei kehdattu kysyä, että nytkö oppi matkustamaan🤔
Jäätiin aivan sanattomaksi vaan tästä päin naamaa valehtelusta😱 Ei pyydetä heitä enää.
Kommentit (30)
Ap: n mökille olis varmaan pitäny körötellä jotain kuoppasta hiekkatietä. Ei sitä lapset oksentelematta kestä.
Toiselle mökille pääsi sileää pikitietä ja auto pysyi puhtaana sisältä ja ulkoa.
Sisko väitti, että jollei vie itse kukkia omaistensa haudalle, niin seurakunta vie ja lähettää laskun. Yritti siis saada minut maksamaan puolet kun oli itse vienyt kukkia. Soitto seurakuntaan paljasti, ettei kukkien vieminen ole pakollista eikä seurakunta vie oma-aloitteisesti vaan vasta jos on tehty sopimus.
Äitini valehteli minulle 10 vuotta kuka oikea isäni on. Asuin siis äitini ja ei-biologisen isäni kanssa, mutta luulin häntä oikeaksi isäkseni ensimmäiset 10 vuotta.
Oikea isäni olikin henkilö, jota olimme erilaisten tekosyiden takia nähneet aina n. Kerran vuodessa.
Tästä on nyt mennyt yli 11 vuotta, enkä silti meinaa päästä yli. Olen kuitenkin äitini kanssa hyvissä väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä yksi oudoimmista ketjuista ikinä. En tajua mitään.
No se ei ole meidän muiden ongelma, kun sinä et tajua🥴
Vierailija kirjoitti:
Ap: n mökille olis varmaan pitäny körötellä jotain kuoppasta hiekkatietä. Ei sitä lapset oksentelematta kestä.
Toiselle mökille pääsi sileää pikitietä ja auto pysyi puhtaana sisältä ja ulkoa.
Kuulostat just tältä epäkohteliaalta☺️
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo
Vierailija kirjoitti:
Siis törkeää tuo Apn juttu😱 meillä hyvin samanlainen kokemus. Oikein päivittelivät someen vielä kuvia, en ymmärrä eivät kai osaa edes hävetä tai sitten valehtelu on ihan normaalia.
Meillä käly ei edes kiittänyt kutsusta, ei vaan vastannut mitään. En tajua miksi ei voi sanoa että kiitos ihanasta kutsusta, voisimmeko tulla toisen kerran🤯 Pitää itsekin lopettaa vastailu vastavuoroisesti heidän viesteihin😏
Vastasit sitten omaan aloitukseesi.
En voi kertoa. Palstan moderaattori aina poistaa viestin. Hän ei halua, että kiusallisesta tapahtumasta kerrotaan julkisesti. Poliisi kyllä tietää tapauksen ja tapauksesta on valvontakameroiden kuvatallenteet.
Äiti valehteli 20 vuoden ajan, että minulla on vain yksi sisarus. Äiti valehteli myös, että minulla on vain 4 serkkua (ensimmäisen asteen serkut).
Otin yhteyttä maistraattiin ja seurakuntaan. Kävi ilmi, että äiti on synnyttänyt ainakin 3 lasta. Kävi myös ilmi, että minulla on 6 serkkua (ensimmäisen asteen serkut).
Äiti on aina ollut seinähullu narsisti, joten hän keksii jatkuvasti satuja, koska tosielämän faktat eivät ole hänen mielestään tarpeeksi hyviä. Narsistin ego ei kestä sitä, että hänen omat sekoilunsa (aviottomat lapset) ja hänen lähisukulaistensa sekoilut (aviottomia lapsia heilläkin) tulevat ilmi.
Onneksi isoisä kuoli jo 3 vuotta sitten. Perinnönjaolle ilmestyi isoisän siittämiä äpärälapsia, joten siinä samalla tuhoutui myös äidin "perhekulissi". Seuraavassa perinnönjaossa käydään taas läpi kaikki sukulaisuussuhteen ja lakimies selvittää, kuka perii kenet. :D
Tsetsenian tai afganistanin veteraani. Kovia paikkoja.