Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on uskomattominta, mitä sukulaisesi on valehdellut päin naamaasi?

Vierailija
02.04.2021 |

Me pyydettiin sukulaisia syyslomalla meidän mökille, jonne on matkaa tasan 3h.

Tuli vastaus, että eivät voi tulla, kun heidän lapsi ei pysty istumaan autossa. Ok.

Samaan aikaan kuitenkin menivät toiselle mökille, jonne on matkaa 2h 40min 🤔

Ei kehdattu kysyä, että nytkö oppi matkustamaan🤔

Jäätiin aivan sanattomaksi vaan tästä päin naamaa valehtelusta😱 Ei pyydetä heitä enää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis törkeää tuo Apn juttu😱 meillä hyvin samanlainen kokemus. Oikein päivittelivät someen vielä kuvia, en ymmärrä eivät kai osaa edes hävetä tai sitten valehtelu on ihan normaalia.

Meillä käly ei edes kiittänyt kutsusta, ei vaan vastannut mitään. En tajua miksi ei voi sanoa että kiitos ihanasta kutsusta, voisimmeko tulla toisen kerran🤯 Pitää itsekin lopettaa vastailu vastavuoroisesti heidän viesteihin😏

Vierailija
2/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi sukulaissetäni sanoi isäni olleen teininä sotimassa Venäjää vastaan ja oppineen siitä jalon luonteensa. Harmi vain että isäni on syntynyt 1961.

Ei ole muistisairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit Ap kommentoinut someen että mites matka meni😂

On kyllä karseaa millaisia ihmiset on nykyään🥺

Vierailija
4/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytäreni ja sisareni.Sisareni vakavarainen puolison kautta.Istuivat keitiön kahvipöytä  useinkin,katsoivat minua silmiin.Saman aikaan sisareni järjetsi tytäreni kihlajaiset kuin maistraati häät kotinsa! Vieraille oli kerrottu olen estynyt sairauden takia tulemasta. Asisan sain tietää kuukausien jälkeen,minulta tarvittin rahaa,mentiin sairaalla 100km Hesasta ,jossa tytäreni isän isä kriitisessä tilassa.Niin pensa rahat.Piakatiellä tytäreni, ai niin olen sitten avioliitossa! En viitsinyt kertoa,kun puolison suku ei hyväksy ei akateemisia! Kysyin eikö kukaan kysynyt missä olen,kysyi! Valehtelimme olet sairas,estynyt olee läsänä systerisi kanssa.Siellä 100km Helsingistä oli tytären isä ja isän suku,oli pakko kertoa asia,matkalla sinne.Jos ei oltaisi oltu pikatie,olisin jäänyt autosta ales!Kyllähän se sattu aina kun omat koirat puree!Sanon vaan rahalla saa kuoren kaikesta,ei koskaan ydintä.Luotanko systeriini en koskaan.Olenko antanut anteeksi,olen mutta en unohda koskaan.

Vierailija
5/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa oli kuitenkin 3h 1min. AP huijas

Vierailija
6/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnön suhteen on huijattu.

Vierailija
7/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko valehtelee vanhempien jäämistöstä kaikenlaista typerää, pitää mua kai vähän tyhmänä. No, asiat selviää kyllä aikanaan :D. Olen vain tosi pettynyt kun on aina ollut siskon kanssa läheiset välit ja melkein parhaita kavereita oltu. Kyse on vieläpä todella pienistä summista, lähinnä homeinen rintamamiestalo keskellä ei mitään. 

Vierailija
8/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi 4.3. kirjoitti:

Tytäreni ja sisareni.Sisareni vakavarainen puolison kautta.Istuivat keitiön kahvipöytä  useinkin,katsoivat minua silmiin.Saman aikaan sisareni järjetsi tytäreni kihlajaiset kuin maistraati häät kotinsa! Vieraille oli kerrottu olen estynyt sairauden takia tulemasta. Asisan sain tietää kuukausien jälkeen,minulta tarvittin rahaa,mentiin sairaalla 100km Hesasta ,jossa tytäreni isän isä kriitisessä tilassa.Niin pensa rahat.Piakatiellä tytäreni, ai niin olen sitten avioliitossa! En viitsinyt kertoa,kun puolison suku ei hyväksy ei akateemisia! Kysyin eikö kukaan kysynyt missä olen,kysyi! Valehtelimme olet sairas,estynyt olee läsänä systerisi kanssa.Siellä 100km Helsingistä oli tytären isä ja isän suku,oli pakko kertoa asia,matkalla sinne.Jos ei oltaisi oltu pikatie,olisin jäänyt autosta ales!Kyllähän se sattu aina kun omat koirat puree!Sanon vaan rahalla saa kuoren kaikesta,ei koskaan ydintä.Luotanko systeriini en koskaan.Olenko antanut anteeksi,olen mutta en unohda koskaan.

Suloinen kirjoitus.

Oletko jo hyvin iäkäs hminen. Opettele laittaman välimerkkien jälkeen tyhjä lyönti, jotta saa paremmin selvää. Kappalejako auttaisi myös lukijaa.

Vierailija
9/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juttu oli kun kysyin joitain vuosia sitten toukokuu,siskoltani lähtisikö espoon lahdella,tyttöjen fudisturnaus .Siellä on keskisuomesta joukkue ja lapsen lapseni pelaa siellä.Systerin sanoi.Voi se viikon loppu olemem varaneet jo Talinan matkan plääp .lääp.Ei ongelmaa,kuhan kysyin.En sitä ajatellut sen kummemin.Itse nautein jalkapallosta täysin rinnoin. Montaa päivää ei kestänyt kun sain V..mäisen S-postin.Laitoit siis Samin kytää lauantai olemmeko kahvila? Valheella on lyhyet jäljet,paljasti itse itsensä!Todella minun ystävät eivät  vajoa niin ales ,että käskytäni   menisivät kytää toisia ihmisiä kahvilat! Kai kahvila  saa kaikki ihmiset käydä? Kun jäi valhe kiinnni,hyökäys kohtaani.Sami ei mitään kertonut näin systerisi esim. kyseinen kahvila.Tai yleensäkään ei puhu,näin sen ja sen.Ihmisten pitäisi kyetä olla suoria,eikä keksiä asioita ja vetää hatusta,kun joku juttu ei kiinosta,tai tapaaminen ymm..Sanisivat ihan  suoraan ei kiinosta.Tai jos on jonekin muualle oikeasti menoa,sanoisivat  suoraan.Miksi on vaikeaa olla rehelinen?

Vierailija
10/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnit ja minuutit eivät ole matkan yksikköjä. Ap huijaa.

Terveisin: diplomi-insinööri

11/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan paketti 60 luvulla, joka lähetettiin  tätin luo etelä Suomeen ja pyydettiin toimittamaan meille Lappiin. Hän oli vaihtanut kaikki lahjat ja ottanut perheelleen parhaat .meille lähetti navettakenkiä , paskasia vielä kaiken päälle. 

Ja vielä kehtas sano että ei ollut syyllinen. 

Vierailija
12/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoliset sukulaiseni aina kehuvat, miten komea ja fiksu olen. Että minusta on vaikka mihin ja saisin kenet tahansa naisen.

En ole mitään noista edellämainituista, enkä ole yhdellekään naiselle kelvannut.

Vierailija
13/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 h 50 min on standardoitu aika jonka enintään muxu voi autosa viettää ettei se ole kaltoinkohtelua.

☝️

Vierailija
14/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini lupasi lyhentää farkut kun olin parikymppinen ja otti ne autoonsa, farkkuja ei näkynyt sen jälkeen enää koskaan, enkä saanut vastausta mitä tapahtui. Housujen mysteeri jäi jäljelle.

Vierailija
15/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietittiin pitäisikö kysyä asiasta.

Kyllähän tuo todella loukkaa😏😱

Aivan selvää että ystävyyttä ei tälläisten kanssa ole 😱😱

Vierailija
16/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱😱😱

Vierailija
17/30 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käy Thaimaassa ja laivareissuilla yksin katselemassa maisemia ja kuuntelemassa musiikkia 🙄. Kuitenkin möläyttelee ”kun oltiin portaissa, siellä tuli vastaan”, ketkä ”me”, jos yksin kuunnellaan musiikkia ja katsellaan maisemia? Vastenmielinen kuvotus eli nk. isä, jonka kanssa en ole enää tekemisissä.

Vierailija
18/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseaa! Meille myös käynyt näin, että valehdellaan ettei päästä, mutta päästään samaan aikaan toiseen paikkaan🧐

Ei voitu siis sanoa, että olemme jo sopineet menon X paikkaan, vaan valehdeltiin päin naamaa juuri kuten Ap:lle, mutta samaan aikaan päätettiinkin mennä mieluummin toiseen paikkaan.

Myös minä loukkaannuin, ja mm. emme nyt ota näitä valehtelevia sisaruksia kummeiksi kuten oli suunniteltu, emmekä kutsu heitä enää juhannuksen tai joulun viettoon ihanalle mökillemme, vaan pidämme heitä kaukaisten sukulaisten tasolla jatkossa. Menköön jatkossakin valheet edellä... Noloa😩

Vierailija
19/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisena 2 narsistia. Heidän typerät valheensa ovat niin noloja, että minä en edes viitsi muistella niitä. Valehdelkoon keskenään ja keksikööt aina vaan parempia valheita, joilla voivat "nokitella" keskenään.  :D

Vierailija
20/30 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yksi oudoimmista ketjuista ikinä. En tajua mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme