Gallup liikunnallisille ja hoikille naisille, mitä toivomuksia miehelle?
Rehellinen gallup.
Hoikka ei tarkoita fitnessmissiä, vaan normaalipainoista joka ei ole lähellä ylipainon rajaa.
Tovottavat ominaisuudet:
A = yli 172cm pituus
B = vartalo joka ei ole maratoonarimainen (löytyy raameja/rotevuutta)
C = yli 2 500 eur/kk bruttotulot, mielenkiintoinen ammatti, tai nuorella miehellä korkeakoulututkinto/kunnianhimoa edetä uralla
Oletetaan ettei mies ole poikkeuksellisen komea, eikä ilmiömäinen rakentaja/korjaaja/tms (korvaa varakkuuden?). En lisännyt gallupiin koska variaatioita tulisi liikaa.
Muuta? Sana on vapaa.
Haluan tietää onko tässä miesten väitteessä perää.
Kommentit (115)
Olen nimenomaan fitnessmimmi, joten en tiedä merkitseekö vastaukseni mitään. Vaadin mieheltä hyvää huumorintajua, sosiaalista ja mukavaa luonnetta sekä komeita kasvoja. En pidä rotevista enkä pitkistä miehistä ja duunarin kanssa pariuduin, vaikka itse opiskelen yliopistossa.
aloittaja, putosit juuri.
luuletko että jotakin kiinnostaa listasi? itku tulee kun miehet esittäisivät listojaan. Mutta kun ei ole edes millään listalla vaan ravaa kun kani miehen perässä ongelmiensa kanssa. heti tulee naikkosen mustakipeys esiin, jo perässä juostessa. yhdyntähäirinnät vieläkateelliselta pentupojalta jota ärsyttää ilmeisesti miehet joita ei "typerykset" paljon kiinnosta. varsin selkeä havainto, jouset hajonneet.
kuin jankuttava pentu, vailla oikein mitään avuja. naiset nauraa sellaisille.
Voiko tässä gallupissa nyt siis lähteä siitä ajatuksesta, että itsestäänselvyyksiä ei tarvitse huomioida? Eli samanlaiset arvot, ehkä yhteiset mielenkiinnon kohteet, suht samanlainen huumori, se että on kivaa yhdessä ja halutaan samoja asioita?
Yli 170.akateeminen ja hoikka kuten minäkin. Hyvä luonne, empaattinen huomioonottava ja valmis keskustelemaan vaikeistakin asioista. Tunnetaidot kunnossa. Naista kunnioittava ja huumorintajuinen.
Liikunnallista miestä kiinnostaa naisessa:
- liikunnallisuus ja terveet elämäntavat
- hoikka kroppa
Liikunnallista naista kiinnostaa miehessä:
- geenikomeus (pituus, raamikkuus, komea naama)
- raha, status, resursienhankintakyky
Ellei mieheltä löydy geenikomeutta, rahaa ja statusta tai erinomaista resurssienhankintakykyä, ei hän saa kaltaistaan naista.
Pätee 99% tapauksista. Minun tuntemillani liikunnallisilla mutta ei-geenikomeilla ja ei hyvin tienaavilla liikunallisilla miehillä on kaikilla pyöreät ja liikuntaa yli kaiken inhoavat tyttöystävät, tai ei ollenkaan tyttöystävää.
Vastasin A ja B, miehen ammatilla/tuloilla ei ole väliä, tai sanotaan että pikemminkin en uskoisi että minulla synkkaisi jonkun kunnianhimoisen ja/tai korkeakoulutetun miehen kanssa. Tuo senttiraja oli mielestäni vähän hassu, koska eri pituisena vastaukseni olisi voinut olla eri. Nyt sattui osumaan kohdilleen, sillä olen 171 cm pitkä ja itseäni lyhyempää miestä en haluaisi.
Sitten tietysti pitäisi muutkin asiat (luonteessa) osua kohdilleen että kiinnostuisin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tässä gallupissa nyt siis lähteä siitä ajatuksesta, että itsestäänselvyyksiä ei tarvitse huomioida? Eli samanlaiset arvot, ehkä yhteiset mielenkiinnon kohteet, suht samanlainen huumori, se että on kivaa yhdessä ja halutaan samoja asioita?
Gallupissa kysytään mitä noista avausviestissä listatuista ominaisuuksista toivotaan. Ei kait se se vaikuta sun vastaukseen mitenkään tarviiko olla lisäksi noita mainitsemiasi...?
Mun mies on 168cm, duunari, en ole kysynyt tarkkoja bruttotuloja koska eipä se minua kiinnosta. Tienaan ihan itse omat rahani. Tärkeintä on, että hän on empaattinen ja kärsivällinen eikä juuri käytä alkoholia.
Tykkään pitkistä ja hoikista liikunnallisista miehistä. Ammatilla tai tulotasolla ei sinänsä ole väliä, mutta kyllä kunnianhimo ja älykkyys mua miehessä viehättää, ja kyllähän ne myös ammatin ja tulotason kanssa yleensä korreloivat. Vastasin A ja C.
Kysely on aika suurpiirteinen.
Väitän että ikä vaikuttaa. 50+ nainen joka tykkää liikkua sienimetsällä saattaa hyvinkin vastat että lyhyt hoikkismies käy.
18-35v nainen joka haluaa poikaystävän tai aviomiehen, vaatii 100% varmuudella jotain noista.
Vierailija kirjoitti:
Akateeminen koulutus, arvoliberaali maailmankatsomus, haluaa perheen ja lapsia, on yli 180cm pitkä.
Minä täytän nämä mainitut kriteerit.
T: liikunnallinen mies
Uskooko joku mies että rakennustaidoilla on merkitystä :D
A,B ja C koska elämäni on hyvää näinkin. Olen 41-vuotias, fiksu ka liikunnallinen yrittäjänainen mitoilla 89-62-92. Pituutta 173 cm ja painoa 54 kg.
Kuukaudessa käteen jää n. 4500 € joten pienituloisen, lyhyen ja hintelän miehen kokisin lähinnä kuin elätettävänä lapsena.
Eipä sinkkumiehissä hirveästi ole tullut vastaan sellaisia, joiden kanssa kokisin meillä olevan jaettavaksi kelpaava, yhteinen maailmankuva
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku mies että rakennustaidoilla on merkitystä :D
On. Mutta pitää olla hemmetin taitava ja ahkera.
Esimerkiksi tuttu mies on rakentanut vanhan talon ympäristöineen semmoisiksi että niiden arvo olisi nykyään 400 000 eur. Osti ne sadalla tonnilla. Kyllä miehen vaimo hienoja puitteita arvostaa.
Leppoisa vähän ylipainoinen mies on mun ihanne.
Mitään tikkulaihaa ukkelia en huoli.
totuudenkertoja kirjoitti:
Liikunnallista miestä kiinnostaa naisessa:
- liikunnallisuus ja terveet elämäntavat
- hoikka kroppaLiikunnallista naista kiinnostaa miehessä:
- geenikomeus (pituus, raamikkuus, komea naama)
- raha, status, resursienhankintakykyEllei mieheltä löydy geenikomeutta, rahaa ja statusta tai erinomaista resurssienhankintakykyä, ei hän saa kaltaistaan naista.
Pätee 99% tapauksista. Minun tuntemillani liikunnallisilla mutta ei-geenikomeilla ja ei hyvin tienaavilla liikunallisilla miehillä on kaikilla pyöreät ja liikuntaa yli kaiken inhoavat tyttöystävät, tai ei ollenkaan tyttöystävää.
Mielestäni yli 172 cm pituus ei ole kovin suuri vaatimus kun suurin osa miehistä sen täyttää. Raamikkuus on osittain kiinni geeneistä, totta, mutta kyllä minun mielestäni suurimmalla osalla miehistä ongelma on lähinnä se, ettei keho ole treenattu. Se taas on omasta viitseliäisyydestä kiinni, eikä sekään mielestäni ole suuri vaatimus naiselta, joka pitää oman kehonsa kuosissa.
Rahaan ja statukseen en ota kantaa kun en itse ainakaan niitä vaadi mieheltä.
Aika hyvä esimerkki pariutumisen haasteista.
Mies: ei geenikomea ja pienituloinen, mutta liikunnallinen
Nainen: ei geenikaunis ja pienituloinen, mutta liikunnallinen
No match.
Mies: geenikomea ja hyvätuloinen, mutta ei liikunnallinen
Nainen: ei geenikaunis ja pienituloinen, mutta liikunnallinen
Match.
Pidän kyllä pitkistä ja raamikkaista miehistä, enkä näe siinä mitään pahaa. Kyllä miehilläkin ne mieltymykset on. Rahalla ei ole väliä, kunhan tulee toimeen. Ja kyllä ne miehetkin on sen ulkonäön perään. Olen itse hoikka, timmi ja kuitenkin muodokas. Ja saan paljon huomiota miehiltä.
Esimerkiksi tutkijat voivat olla pienituloisia, mutta kunnianhimoisia urallaan etenemisessä.
Olen itsekin pienituloinen, arvostan sitä että tulot ja menot ovat tasapainossa + jää jotain pahan päivän varalle. Jos miehen visio elämässä on päästä rahaa vuolemaan tai hän on hankkinut koulutuksen ja työpaikan pelkästään palkkatili mielessä, niin en usko, että olisimme lainkaan samalla aallonpituudella.
T. Älyllisesti uteliaiden duunarien lapsi
Akateeminen koulutus, arvoliberaali maailmankatsomus, haluaa perheen ja lapsia, on yli 180cm pitkä.