Kuvaile päivää, jolloin saat 10000 askelta kasaan
Itse kun teen etätöitä ja käyn tunnin kävelylenkillä, saan kasaan 8000 askelta päivässä.
Kommentit (287)
Normaali työpäivä. Sairaanhoitaja, selitystä ei enempää tarvinne antaa.
Siivousta kun teki työkseen sai 10k täyteen ja ylikin. Eikä sitä ajatellut edes. Äsken kävin kävelemässä, parissa tunnissa se 10,000 tuli täyteen. Oon vähän hidas kävelee
Koiran kanssa kolme ulkoilua ja asioilla käynti. Retkeilypäivä perheen kanssa. Työpäivä osastolla. Näistä yksin tulee 10 000 kevyesti. Joskus laiskottelu päivänä askeleet jää noin 6000.
Keskimääräinen askelmäärä laskurin mukaan kuukaudessa 14 000/vrk.
Kaupunkiloma. Aamulla lähtö nähtävyyksiä pällistelemään ja illalla takaisin hotellille.
Metsäpäivä kakkosasunnolla... autolla pääsee 1,5km päähän meidän notskipaikalta ja kotitarvepuut pitää kuskata autolle.
Arjessa ei askelia paljoa tule.
Koronan jälkeen jopa kävely on mennyt huonoksi. Ja kumartuminen kenkien,sukkien ym suhteen.
Koskahan nämä jälkioireet häipyy. Nyt mennyt 3 kk ja ihmeellisiä jälkisairauksia.
Saan treeningskipuja kun kävelen pitemmän matkan. Entinen urheilija .......
Työpäivä kaupassa kuittaa tuon jo reilusti. Lisäksi kiipeilyä, hiihtoa, lautailua, uintia, maastopyöräilyä 4h/pvä vaikka ei noista askelia tulekkaan.
Ihan tavallinen työvuoro kaupassa, 10000-14000 askelta. Kiireisenä päivänä voi mennä yli 20000, tosin silloin ei ehdi edes ruokataukoa pitää.
Aamulla koiran kanssa lenkki, töissä opena perustyöpäivä, työmatkat autolla. Kotiin palatessa on ehkä 7000 askelta. Toinen koiralenkki, siivoilua, kokkailua, taas siivoilua ja nukkumaanmennessä on n.12000 askelta kasassa. Jos asuisi yksin niin tulisi varmaan vähemmän askelia, kun ei tarvitsisi häärätä ja vaan röhnöttäisi sohvalla, mutta lapset pitää aktiivisena.
Jokainen työpäivä tulee 18000-22000 askelta, riippuen siitä kävelenkö töihin.
-Sairaanhoitaja
Tavallinen työpäivä puutarhurina.
Ihan joka päivä ellen ole kipeä, koko päivää lentokoneessa ja ylipitkässä työvuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla koiran kanssa lenkki, töissä opena perustyöpäivä, työmatkat autolla. Kotiin palatessa on ehkä 7000 askelta. Toinen koiralenkki, siivoilua, kokkailua, taas siivoilua ja nukkumaanmennessä on n.12000 askelta kasassa. Jos asuisi yksin niin tulisi varmaan vähemmän askelia, kun ei tarvitsisi häärätä ja vaan röhnöttäisi sohvalla, mutta lapset pitää aktiivisena.
Et kovin pitkiä koiralenkkejä tee?
Yleensä lähinnä lomilla ja matkoilla tulee käveltyä paljon.
Normi työpäivän illalla on noin 4500. Viikonloppuina saattaa olla alle 1000.
Minulla on askelmittari kännykässä, joten kaikki kodin sisällä kävely ei sisälly näihin.
Normaali työpäivä varhaiskasvatuksen opettajana.
Se on joka päivä. Aina saa ravata pitkin taloa hakemassa tarpeita ja työkaluja, kun mitään ei koskaan palauteta paikalleen.
Suunnon kellolla riittää 6 km juoksulenkki ja etätyö sekä kotitöitä. Toki käyn koiran kanssa ulkona muutaman kerran, mutta en kävele yleensä pitkään.
normaali työpäivä yläkoulun opettajana
Jo ennen aamukahvia on 6000-7000 askelta kasassa... Olen navettatyöntekijä.