Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskisittekö superrikkaan miehen?

Vierailija
01.04.2021 |

Tulen olemaan harrastukseen liittyvissä asioissa tekemisissä todella rikkaan (ulkomaalaisen) miehen kanssa. Siis puhutaan ainakin sadoista miljoonista.

Yllätyin tästä, koska mies ei ole mikään pröystäilijä, pikemminkin vaatimaton. En olisi arvannut asiaa, ellei kaverini olisi huomauttanut, että hänellä on tutun kuuloinen sukunimi. No, Googlasin tyyppiä ja melkein putosin tuolilta, kun ensimmäisenä tuli vastaan Forbesin artikkeli.

Ei yllättänyt yhtään, että kaverieni (ja jopa äitini) reaktio tähän oli "iske se, iske se!" Itse en ole mitään iskijätyyppiä (naurattaa ajatuskin), mutta tulipa mieleeni, miten AV-palstalaiset toimisivat? Yrittäisittekö? Ja kyseessä on siis ihan melko hyvännäköinen nuori mies, ei mikään tutiseva miljardööripappa.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun jotkut jankuttaa tuota, että kaikki naiset on rahan perässä. Ei siinä auta miljoonat jos miehen kanssa ei kemiat pelaa yhteen.

Ei kaikki, mutta keskimäärin naiset on statuksen ja rahan perään. Miehet taas arvostavat nuoruutta ja kauneutta. Tämä on tieteellisesti tutkittua tietoa.

Hyvän katsauksen aiheeseen saa lukemalla Osmo Tammisalon kirjan Rakkauden evoluutio - ihmisen parinvalinnan biologiaa.

Tuollaiset tutkimukset ovat todella puuttellisia, koska on vaikea osoittaa mikä on puhtaasti biologiasta kiinni, mikä kulttuurista.

Lukisit nyt ensin sen kirjan, niin tietäisit edes mitä kritisoit. Mainitsemasi kulttuurin vaikutushan on kohtalaisen helppo vakioida tutkimalla eri kulttuureista tulevien ihmisten mieltymyksiä ja etsimällä yhdistäviä tekijöitä.

Miehet kaikissa kulttuureissa arvostavat potentiaalisessa puolisossa kauneutta ja nuoruutta. Naiset puolestaan arvostavat statusta ja varakkuutta (resursseja). Kirjassa käydään muun muassa läpi näiden mieltymysten biologinen tausta.

Tuollaisia höpönlöpökirjoja saa toki tehdä, mutta niiden tieteellinen todistusarvo on aika nolla, kirjoittajan oma ala on elintarviketieteiden maisteri.

Kyseinen kirja on saanut Tieto-Finlandian. Lue nyt vaan ensin ja tule sitten kritisoimaan, niin jatketaan keskustelua.

Ei löydy voittajalistalta.

Vierailija
162/165 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos silloin kun mä tapasin mieheni olisi ollut Google en olisi varmaan ikinä uskaltanut treffeille. Mies tulee brittiläisestä vanhan rahan aatelistaustasta ja itse olen duunariperheen tytär stadista.

Oltiin seurusteltu jo puoli vuotta ja puhuttiin yhteenmuutosta kun mentiin viikonlopuksi miehen vanhempien luo....ja tajusin ettei kyse ole ihan tavisperheestä.

Meidän maailmojen yhteensovittaminen vei aikansa ja kärsin pitkään alemmuuskompleksista näissä yläluokan piireissä ja tapahtumissa. Nyt ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta.

Siis kauan seurustelitte ennen naimisiin menoa?  Nettihän on ollut jo iät ja ajat, mutta te olette olleet vain 12 vuotta naimisissa?

Google on perustettu 1998 eli aika pitkät kihlajaiset on ollut.

No tätä minäkin ajattelin. Jos puolen vuoden päästä jo yhteen muutettiin, niin oudon pitkä kihlaus on kyllä ollut ennen naimisiin menoa. 

Ei yhteen muuttaminen tarkoita kihlautumista. Ja kyllä voi olla pitkään yhdessä ennen naimisiin menoa.

No ei niin, mutta harvinaisen pitkään olivat yhdessä ennen kuin menivät naimisiin olettaen, että yhteenmutto oli jopa tavallista nopeammin mielessä. 

Google on siis toiminut jo vuodesta 1998, mutta he ovat olleet naimisissa nyt 12 vuotta eli menivät naimisiin vuonna 2009. Puolen vuoden sisällä suunnittelevat jo yhteen muuttoa, mutta kestää ainakin yli 12 vuotta mennä vielä naimisiin. No voihan noinkin käydä. 

On mahdollista, mutta jos oma suhteeni olisi edennyt noin, sanoisin ”Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta” enkä ”Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta.”

Sen pointti kai oli, että lopulta mentiin sitten naimisiinkin ja se on kestänyt, kaikista kulttuurieroista huolimatta.

-eri

Juuri näin, vastasin eilen aamulla tähän ketjuun ja unohdin koko jutun kun oli kamalan kiireinen päivä.

Eli alettiin seurustella 98, naimisiin 2008 mutta hääpäivä vasta loppuvuodesta joten tänä vuonna tulee 13 vuotta. Yhteen muutettiin n 10kk seurustelun jälkeen ja kihloissa oltiin reilu vuosi ennen häitä.

Ja vaikka Google oli olemassa niin muistatteko millaista se oli alkuaikoina? Ei mulla ainakaan ollut kotona nettiä kuin joskus vuonna 2000 aikaisintaan ja silloinkin hidas dial up, työpaikallakin oli vain yksi kone jossa netti kaikkien yhteiskäytössä. Eipä siinä paljoa deittikumppaneita googlailtu. Saatikka sitten että olisi ollut somea tai ylipäätään sitä samanlaista tietomäärää mikä siellä nykyään on.

Terkkuja harmaasta ja tuulisesta Lontoosta, me aletaan nyt maalaamaan munia lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos silloin kun mä tapasin mieheni olisi ollut Google en olisi varmaan ikinä uskaltanut treffeille. Mies tulee brittiläisestä vanhan rahan aatelistaustasta ja itse olen duunariperheen tytär stadista.

Oltiin seurusteltu jo puoli vuotta ja puhuttiin yhteenmuutosta kun mentiin viikonlopuksi miehen vanhempien luo....ja tajusin ettei kyse ole ihan tavisperheestä.

Meidän maailmojen yhteensovittaminen vei aikansa ja kärsin pitkään alemmuuskompleksista näissä yläluokan piireissä ja tapahtumissa. Nyt ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta.

Siis kauan seurustelitte ennen naimisiin menoa?  Nettihän on ollut jo iät ja ajat, mutta te olette olleet vain 12 vuotta naimisissa?

No tätä minäkin ajattelin. Jos puolen vuoden päästä jo yhteen muutettiin, niin oudon pitkä kihlaus on kyllä ollut ennen naimisiin menoa. 

Ei yhteen muuttaminen tarkoita kihlautumista. Ja kyllä voi olla pitkään yhdessä ennen naimisiin menoa.

No ei niin, mutta harvinaisen pitkään olivat yhdessä ennen kuin menivät naimisiin olettaen, että yhteenmutto oli jopa tavallista nopeammin mielessä. 

Google on siis toiminut jo vuodesta 1998, mutta he ovat olleet naimisissa nyt 12 vuotta eli menivät naimisiin vuonna 2009. Puolen vuoden sisällä suunnittelevat jo yhteen muuttoa, mutta kestää ainakin yli 12 vuotta mennä vielä naimisiin. No voihan noinkin käydä. 

On mahdollista, mutta jos oma suhteeni olisi edennyt noin, sanoisin ”Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta” enkä ”Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta.”

Sen pointti kai oli, että lopulta mentiin sitten naimisiinkin ja se on kestänyt, kaikista kulttuurieroista huolimatta.

-eri

Juuri näin, vastasin eilen aamulla tähän ketjuun ja unohdin koko jutun kun oli kamalan kiireinen päivä.

Eli alettiin seurustella 98, naimisiin 2008 mutta hääpäivä vasta loppuvuodesta joten tänä vuonna tulee 13 vuotta. Yhteen muutettiin n 10kk seurustelun jälkeen ja kihloissa oltiin reilu vuosi ennen häitä.

Ja vaikka Google oli olemassa niin muistatteko millaista se oli alkuaikoina? Ei mulla ainakaan ollut kotona nettiä kuin joskus vuonna 2000 aikaisintaan ja silloinkin hidas dial up, työpaikallakin oli vain yksi kone jossa netti kaikkien yhteiskäytössä. Eipä siinä paljoa deittikumppaneita googlailtu. Saatikka sitten että olisi ollut somea tai ylipäätään sitä samanlaista tietomäärää mikä siellä nykyään on.

Terkkuja harmaasta ja tuulisesta Lontoosta, me aletaan nyt maalaamaan munia lasten kanssa.

Ihana <3

Vierailija
164/165 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ihana <3

Mutta onko puolisosi superrikas?

Vierailija
165/165 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Mutta onko puolisosi superrikas?

Ei superrikas, ehkä ultra hnw-luokassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän