Iskisittekö superrikkaan miehen?
Tulen olemaan harrastukseen liittyvissä asioissa tekemisissä todella rikkaan (ulkomaalaisen) miehen kanssa. Siis puhutaan ainakin sadoista miljoonista.
Yllätyin tästä, koska mies ei ole mikään pröystäilijä, pikemminkin vaatimaton. En olisi arvannut asiaa, ellei kaverini olisi huomauttanut, että hänellä on tutun kuuloinen sukunimi. No, Googlasin tyyppiä ja melkein putosin tuolilta, kun ensimmäisenä tuli vastaan Forbesin artikkeli.
Ei yllättänyt yhtään, että kaverieni (ja jopa äitini) reaktio tähän oli "iske se, iske se!" Itse en ole mitään iskijätyyppiä (naurattaa ajatuskin), mutta tulipa mieleeni, miten AV-palstalaiset toimisivat? Yrittäisittekö? Ja kyseessä on siis ihan melko hyvännäköinen nuori mies, ei mikään tutiseva miljardööripappa.
Kommentit (165)
Onko se kiva, hyvätapainen ja viehättävä?
Rikkailla ihmisillä on se ongelma, että he eivät koskaan tiedä onko joku ihminen heidän kanssaan rahasta vai siksi että aidosti välittävät hänestä. Se tekee varovaiseksi ja joutuvat aina pohtimaan mikä on ihmisen motivaatio pyrkiä hänen seuraansa.
Kuulostatte joltain 60-lukulaisilta
Vierailija kirjoitti:
Rikkailla ihmisillä on se ongelma, että he eivät koskaan tiedä onko joku ihminen heidän kanssaan rahasta vai siksi että aidosti välittävät hänestä. Se tekee varovaiseksi ja joutuvat aina pohtimaan mikä on ihmisen motivaatio pyrkiä hänen seuraansa.
Ap on 🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 🤑
No eikä, ap on vain harrastuskaveri jolla on samat mielenkiinnon kohteet. Mutta ap:n äidillä ja kavereilla välkkyy kyllä euronkuvat silmissä niin että näkyy kuuhun asti. Eihän sitä kehtaisikaan seurustella tuollaisen miehen kanssa, kun saisi lähipiiriään hävetä.
Huvitti vain aihe, siksi tein aloituksen. Enpä ole tosiaan koskaan rikkaita ihmisiä edes tavannut. Ei kai sen pitäisi vaikuttaa mitenkään suhtautumiseen, mutta silti alkoi jännittää omituisesti, että nolaankohan itseni jotenkin tässä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se kiva, hyvätapainen ja viehättävä?
En tiedä yhtään, kun en ole vielä tavannut. Sähköposteissaan kohtelias. Mutta oletetaan nyt keskustelun vuoksi, että teoreettinen superrikas mies on kaikkea tuota.
-ap
Ei rikkaudella ole väliä. Valitsen vain tunteen mukaan. Tuollaisen puolisoksi saattaa olla tunkua. Riippuu miehestä jäätkö belörffille kakkoseks.
Vierailija kirjoitti:
Huijariko?
Ei, vaan perijä.
-ap
Kyllä ehdottomasti.Osaan ottaa mieheltä rahat pois.
No jos olisin nuori ja sinkku, sekä kiinnostus olisi molemminpuolista, niin voisin harkita. Olettaisin, että se olisi sellainen pikku seikkailu, vakavaan suhteeseen tuloero olisi liian suuri.
Dubain öljymiljonääri. Unelmavävy, äitisikin alkaa käyttää jo säkkiä.
Jos on mukava mies muuten, niin miten tämä rikkaus nyt olisi este? Miten yhtäkkiä näet hänessä vain rahan, mutta et sitä ihmistä itsessään?
Vierailija kirjoitti:
Dubain öljymiljonääri. Unelmavävy, äitisikin alkaa käyttää jo säkkiä.
Ei vaan eurooppalainen, eikä liity öljyyn.
-ap
Kannattaa pohtia, mitä elämä hänen kanssaan toisi mukanaan ja että toivooko elämäänsä niitä asioita
-ulkomailla asuminen (jos oma suku tärkeä, niin piiitkä miinus)
-lasten hankkiminen / avioliitto ulkomaalaisen kanssa - nää on vaikeita vaikka nää tekis oman kulttuurin ihmisen kanssa
-haluatko tilanteeseen, jossa toisella on satojen tuhansien autot, miljoona-asunnot, joka vaatekappalekin maksaa satasia: mitä jos hän ei ostakaan sinulle yhtä kalliita, vaan saat mennä henkkamaukan rytkyissäsi ja ajella vanhalla Kiallasi? Ei kaikki rikkaat ole avokätisiä.
-kaikki elämän suuret ratkaisut tehdään hänen haluamallaan tavalla: sinä jätät opintosi, työpaikkasi, kotisi, sukulaisesi, ystäväsi. Tämä vielä menee, jos hän ajattelee tasavertaisesti sinunkin etua, mutta jos ei, niin p****a homma. Todennäköisesti sinun työpaikkasi vs. hänen miljoonabisneksensä, jäät jyrätyksi!!
Itse olen naimisissa pikkumiljonäärin kanssa. Kaikki tuo on toteutunut mitä yllä kirjoitin. Onneksi olen tietyissä asioissa pitänyt puoleni.
Tietenkin, jos mies on perheelleen onistautua ja vaimonsa etua kaikessa huomioonottava, voi homma pelata ihan kivastikin. Miljonääreihin vaan liittyy pulma, että he kokevat olevansa special ja muut saavat heidän edessään taipua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on mukava mies muuten, niin miten tämä rikkaus nyt olisi este? Miten yhtäkkiä näet hänessä vain rahan, mutta et sitä ihmistä itsessään?
Hyvä kysymys, johon en osaa vastata. Ensin näin tosiaan ihan mukavan ihmisen, nyt on alkanut omituisesti jännittää. Kai se johtuu siitä, että tyyppi liikkuu varmastikin ihan toisenlaisissa piireissä yleensä, joten pelkään nolaavani itseni. No, ei auta mitään, puhun vain niistä asioista joista tiedän jo valmiiksi paljon, joten eiköhän se auta asiaa.
-ap
Rikkaat ovat myös ihan tavallisia ihmisiä. Olen seurustellut erittäin varakkaan kanssa ja hän oli muuten erittäin pihi. Pihisteli enemmän rahassa kuin minä, joka olen keskivertotuloinen. No ero tuli lopulta, mutta ei mitenkään liittynyt rahaan.
Rikkaat ovat pahoja hyväksikäyttäjiä. Itse en onnistu olemaan rahan takia yhdessä, koska vastenmielisyyden tunne on liikaa siedettäväksi. Raha ei auta, elämä ja oma mukavuus on tärkeämpää.
Tuollaisilla ihmisillä on on seuraan niin paljon tunkua, että saa häätää niitä luudalla pois että kotiovelle pääsee. Heihin tekee parhaiten vaikutuksen luonnollisella käyttäytymisellä ja normijutustelulla, jossa ei ole mukana sitä "viettelevää" elementtiä. Sitä he näkevät joka päivä. Älä ainakaan puhu rahasta. Puhu vaikka siitä harrastuksesta ja pohdi onko kiva persoona. Jos on vielä sinkku, siihen on oltava jokin vahva syy.