Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:n mies olisi pelimies ja rikas johtaja, mitä sellaista ap:ssa on, että mies näkee vaivan vedättää? Saisi varmasti uuden naisen tilalle. Varmaan kauneus ainakin.
Kiva, fiksu, draamaton, hyvät seksitaidot otaksun
Juuri noin. Naisen ei tarvitse olla kaunotar eikä muutenkaan ihmeellinen. Tuo riittää, tapailusuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa?
Sinkkuna hän minulle on esittäytynyt. Hän myös oli se, joka teki alunperin aloitteen. Aika paljon olisi poissa kotoa, jos olisi parisuhteessa.
Ap
Tämä teidän naiviuus ja tyhmyys on ihan käsin kosketeltavaa. Ai että mies teki aloitteen. No sittenhän hän ei voi olla varattu. Pelimiehet kiittää, mutta naiset teidän asema ei parane tällä toiminnalla. Vähän itsekunnioitusta peliin.
Pääsihän ap silti esiteltäväksi miehen työpaikalle, onhan sekin jotain, ferrarimiehen kyytiin on kyllä tulijoita muitakin. Ei kannata näyttää suuttumustaan kun mies kärrää kaikkialle paitsi juuri sinne omaan kotiinsa. Onneksi on vauvapalsta mihin voi tulla purkamaan pahaa oloa. Nyt pitää vain muistaa olla viehättävän ja mitään vaatimatta olevan oloista niin ettei menetä paikkaansa siellä ferrarin kyytillä.
No, joko ap oli miehen luona viikonlopun? Kaksi asiaa:
1) miehen luona
2) kokonaisen viikonlopun
Vierailija kirjoitti:
No, joko ap oli miehen luona viikonlopun? Kaksi asiaa:
1) miehen luona
2) kokonaisen viikonlopun
Onko se joku kriteeri? Entä jos on omia menoja? Onko ne kiellettyjä?
Luin koko ketjun läpi ja minulle jäi mitäänsanomaton olo. Ap:sta jäi ylimielinen kuva omien kommenttiensa perusteella. Vaikka ketju oli pääasiassa asiallinen, hän keskitti huomionsa muutamiin negatiivisiin asioihin, mitkä eivät välttämättä edes olleet häneen hekilökohtaisesti kohdistuvia, ja pisti täydet defenssit päälle kun suurin osa kommentoijista toi huolensa ilmi miehen mahdollisesta pettämiskuvioista. Tämä sai Ap:n tuomitsemaan muut mustavalkoisesta maailmankuvasta ja kehtasi väittää ymmärtävänsä nyt, miksi ihmisillä on kommunikaatiovaikeuksia. Itse jätti tarinaansa aukkoja spekuloitaviksi ja syyttää kun ihmiset spekuloivat. Aloittaa keskustelun, mutta syyttää, kun ihmiset keskustelevat. Eipä hänellä itsellä taida kummoisia kommunikaatiotaitoja olla, siltä ainakin vaikuttaa. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää ja onnea parisuhteelle, mikäli sellaista nyt todellisuudessa edes on.
Täällä ihmisillä on kovin sairaita ajatuksia ja -ehdotuksia kyttäämisestä, jne.
Oletetaan nyt, että mies on rehellinen. Hän ehkä arvostaa itseään, eikä halua tuoda kotiinsa naisia, joiden kanssa vasta treffailee.
Tiedän kokemuksesta kyttäävät naapurit, jotka tiesivät minuutilleen minkä näköinen vieras kenellekin tuli minäkin päivänä. Ehkä mies ei halua antaa naapureille väärää kuvaa itsestään. Kuka nyt oikeasti haluaa naapurin luulevan sinun tuovan asuntoon treffikumppaneita hetken huviksi?!
Etene rauhassa. Asiat selviävät aikanaan. Älä tuputa häneen kotiinsa pääsyä. Uskon, että menette sinnekin aikanaan ja varsinkin jos suhde muuttuu parisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaisi olla tarkkana ettei ole vain laastari miehelle, jos ero on tuore tai vielä kesken.
Vaikkei mies tietoisesti yrittäisikään huiputtaa. Onko mies valmis uuteen suhteeseen?
Mies on valmis uuteen suhteeseen AINA! Vaikka kesken entisenkin.
No nyt tuli sellainen pullavale, että paisuu ja lopulta palaa uunissa. Jos haluat puhua muiden miesten puolesta, niin voisitko pitää sen leipäläpesi vaikka kiinni! Miehiäkin on joka lähtöön emmekä ole samaa muottia kuin sinun suku!
Viittamies kirjoitti:
Täällä ihmisillä on kovin sairaita ajatuksia ja -ehdotuksia kyttäämisestä, jne.
Oletetaan nyt, että mies on rehellinen. Hän ehkä arvostaa itseään, eikä halua tuoda kotiinsa naisia, joiden kanssa vasta treffailee.Tiedän kokemuksesta kyttäävät naapurit, jotka tiesivät minuutilleen minkä näköinen vieras kenellekin tuli minäkin päivänä. Ehkä mies ei halua antaa naapureille väärää kuvaa itsestään. Kuka nyt oikeasti haluaa naapurin luulevan sinun tuovan asuntoon treffikumppaneita hetken huviksi?!
Etene rauhassa. Asiat selviävät aikanaan. Älä tuputa häneen kotiinsa pääsyä. Uskon, että menette sinnekin aikanaan ja varsinkin jos suhde muuttuu parisuhteeksi.
Arvostaa itseään eikä tuo tapailukumppaneita kotiinsa mutta lorvii ap:n kämpillä säännöllisesti?
Jos mies sattuu tarjoamaan ruoan ravintolassa, se ei ole mikään iso juttu ja ei todellakaan ole joku varma merkki siitä että mies on tosissaan. Luultavasti se menee firman piikkiin kuitenkin ja tarjoaahan se itselleenkin sapuskat siinä samalla. Joku ravintola ateria on muutenkin pikkuraha joten halvalla menee jos se naiselle jotakin merkkaa
Otsikon kysymys on olenko (tko) pikkumainen?
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun läpi ja minulle jäi mitäänsanomaton olo. Ap:sta jäi ylimielinen kuva omien kommenttiensa perusteella. Vaikka ketju oli pääasiassa asiallinen, hän keskitti huomionsa muutamiin negatiivisiin asioihin, mitkä eivät välttämättä edes olleet häneen hekilökohtaisesti kohdistuvia, ja pisti täydet defenssit päälle kun suurin osa kommentoijista toi huolensa ilmi miehen mahdollisesta pettämiskuvioista. Tämä sai Ap:n tuomitsemaan muut mustavalkoisesta maailmankuvasta ja kehtasi väittää ymmärtävänsä nyt, miksi ihmisillä on kommunikaatiovaikeuksia. Itse jätti tarinaansa aukkoja spekuloitaviksi ja syyttää kun ihmiset spekuloivat. Aloittaa keskustelun, mutta syyttää, kun ihmiset keskustelevat. Eipä hänellä itsellä taida kummoisia kommunikaatiotaitoja olla, siltä ainakin vaikuttaa. Toivon hänelle kuitenkin kaikkea hyvää ja onnea parisuhteelle, mikäli sellaista nyt todellisuudessa edes on.
Sanopa muuta. Tulin katsomaan, onko tilanteeseen saatu mitään selvyyttä, mutta näköjään ap ei vaivaudu sitä tänne kertomaan. Ilmeisesti on liian noloa hänelle itselleen, kun täällä haluttiin varoitella häntä, mutta uhmakkaasti vain otti hyvää tarkoittavista neuvoista itseensä.
Joko ap on käynyt miehen luona?
MODERAATTORI, POISTAKAA TÄMÄ KETJU!
Ei hyvää päivää, vieläkö tätä asiaa vatkataan täällä. Ap, vastaa nyt jo kysymyksiin, niin voimme lopettaa tämän jahkailun. Eihän tästä ota muuten selvää erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
MODERAATTORI, POISTAKAA TÄMÄ KETJU!
Miksi? Älä käy kattomassa, niin ei ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli mun exän kanssa. Aina minä passasin ja maksoin kaiken. Lopulta kun monesti pyydettyäni pääsin hänen luo sain nuudeleita iltapalaksi ja halvinta lonkeroa...
Pihi pska joka halusi vain läyttää hyväkseen.
Maksullinen nainen valittamassa ettei saanut tarpeeksi isoa korvausta. Soitto parittajalle jos maksu oli vajaa.
Jos et saa selitystä simppeliin kysymykseen niin turha on kai jatkaa moista hommaa.