Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
281/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tapasin mieheni, olin 29v ja asuin vanhan mummelin alivuokralaisena Munkkiniemessä. Se oli sinkulle ihan jees, minulla oli oma huone ja keittiön ja kylppärin käyttöoikeus. Ja vuokraemännän siivooja siivosi minunkin huoneen kerran viikossa. Mutta ehtoihin kuului myös, että miesvieraita ei saa tuoda yöksi. Ei siinä ihan kauheasti tarvinnut miettiä, kumman luona tavataan :-D Joskus päiväsaikaan kyllä mies kävi niin että näki huoneeni ja tapasi vuokraemännän. Kun sitten olin menossa naimisiin ja muuttamassa pois, vuokraemäntä oli kovin harmissaan. Mutta onni oli matkassa ja hän kuoli pian poismuuttoni jälkeen keuhkokuumeeseen, eikä uutta vuokralaista tarvinnut etsiä. Kiva muistot jäi tuosta mummelista, oli hyvä tyyppi. 

Miehen asunto oli kyllä melko kroonisesti sotkuinen, mutta ei se estänyt häntä kutsumasta minua kylään.

Vierailija
282/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta ihmetyttää nämä loppupään kommentit. Jos olisin sopinut kavereiden kanssa reissun ja jokin aikaa ennen sitä tapaisin ihanan uuden ihmisen, en todellakaan peruisi silti reissua. Ei se, että aloittaa seurustelun tarkoita, että kaverit hylätään ja kaikki suunnitelmat laitetaan uusiksi.

Joo en minäkään sovittuja reissuja peruisi, tosin nyt ei ole mitään reissuja yli vuoteen suunniteltu. Kaikille on ihan selvää, että vielä ei lähdetä kaveriporukalla reissuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ihan vitsillä vaimoako kotona piilottelet, kun et kutsu kylään. 

Vierailija
284/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tietää että joku deitti tulisi stalkkaamaan asuinalueelleni tai tulisi kummalliselle "yllätysvisiitille" niin ajattelisin että hänellä on vakava luottamuspula ihmisiin, ja se varmaan näkyisi myöhemmin sairaalloisena mustasukkaisuutena, eli ei jatkoon.

Itse mieluummin lähtökohtaisesti luotan ihmisiin ja oletan samaa muiltakin, kuin rupean ajattelemaan että jokainen huijaa ja valehtelee minkä kerkeää kunnes toisin todistetaan. Eli sikäli ymmärrän ettei ap halua alentua sellaisiin asioihin.

Jos saisit tietää. Mutta kun et saa. Deitillä voi olla täysin luonnollinen selitys sille, miksi liikkuu siellä päin. Epäluuloisuutesi kertoo enemmän sinusta kuin deitin oudosta käytöksestä.

Ja sitten on vielä muistettava, että miehet eivät ahdistu samanlaisista asioista kuin naiset. Jotkut suorastaan kiihottuvat, jos huomaavat että nainen näkee tuollaistakin vaivaa.

Tärkeintä kuitenkin on, että itse saa mielenrauhan eikä tarvitse nöyränä odotella, milloin miehelle sopisi puhua asiasta avoimesti tai kutsua kylään. Ei mene aikaa hukkaan.

Mielestäni toisen stalkkaaminen on yhtä huono juttu kuin asioiden salaaminen. Kummallakaan ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Itse en keksisi mitään järkevää aihetta miksi olisin muuten vaan kävelyllä juuri sillä aluella missä mies asuu. En edes pystyisi näkemään taloa menemättä miltei hänen pihaansa kun asuu maalla. Ja tie päättyy pihalleen. Minulla ei ole mitään asiaa hänen naapureilleen, jotka ovat tien varressa.

Itse asun muualla, en siinä paikkakunnalla.

Jotkut nyt asuvat myös maalla tai pikkupaikkakunnilla.

Vierailija
285/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin tietää että joku deitti tulisi stalkkaamaan asuinalueelleni tai tulisi kummalliselle "yllätysvisiitille" niin ajattelisin että hänellä on vakava luottamuspula ihmisiin, ja se varmaan näkyisi myöhemmin sairaalloisena mustasukkaisuutena, eli ei jatkoon.

Itse mieluummin lähtökohtaisesti luotan ihmisiin ja oletan samaa muiltakin, kuin rupean ajattelemaan että jokainen huijaa ja valehtelee minkä kerkeää kunnes toisin todistetaan. Eli sikäli ymmärrän ettei ap halua alentua sellaisiin asioihin.

Tämä totta. Ap ei kuitenkaan muutaman kuukauden 2-3krt viikossa tapailun (plus mainitsemansa pikalounaat päälle) perusteella ole pelkkä deitti.

Minun mielestäni deitti on sellainen jota on tavattu max. 5 kertaa.

Vierailija
286/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, jos tietäisin, että joku mies kiihottuu siitä, että nainen väijyy hänen kotiaan, niin mies saisi kyllä mennä.

Uhhhuh, rajansa kaikella, miettisin mitä muuta outoa miehestä paljastuisi.

Sama näillä, joissa mies innostuu tai ihastuu kun nainen pommittaa koko ajan viesteillä tai soitoilla. Jopa satoja vuorokaudessa.

Tai päinvastoin, ei ole mun heiniä.

Kaikki outoudet tai liika innokkuus saavat hälärit soimaan.

Vierailija
287/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Eli et ole puhunut miehen kanssa asiasta, mutta miehen pitäsi lukea ajatuksesi? 

Mitä vaikeaselkoista on ehdotuksessa ”voisin tulla luoksesi”? Asia on alkanut viime aikoina ärsyttää, kun olen siihen kiinnittänyt huomiota, ei se alkuun haitannut. Ja siksi tässä nyt ihmettelen.

Ap

Voisin se isin on tässä se ongelma. Tuosta on helppo luikerrella pois. Nähdään sun luona vois toimia paremmin. Ap, ohjat käsiin. Tai sitten teet yllätysvisiitin kun teillä molemmilla on vapaata ja ostat olutta/viiniä tai jotain mistä molemmat pidätte.

Vierailija
288/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit tietää. Mutta kun et saa. Deitillä voi olla täysin luonnollinen selitys sille, miksi liikkuu siellä päin. Epäluuloisuutesi kertoo enemmän sinusta kuin deitin oudosta käytöksestä.

Ja sitten on vielä muistettava, että miehet eivät ahdistu samanlaisista asioista kuin naiset. Jotkut suorastaan kiihottuvat, jos huomaavat että nainen näkee tuollaistakin vaivaa.

Tärkeintä kuitenkin on, että itse saa mielenrauhan eikä tarvitse nöyränä odotella, milloin miehelle sopisi puhua asiasta avoimesti tai kutsua kylään. Ei mene aikaa hukkaan.

Nyt meni hulluksi:D Ai että miehet kiihottuvat, jos nainen väijyy niiden kodin luona? Hei naiset, nyt vähän happea. Ei kannata olla suhteessa, joka ajaa tuollaiseen.

Ap

Sä oot ap provo :)

Vierailija
289/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta ihmetyttää nämä loppupään kommentit. Jos olisin sopinut kavereiden kanssa reissun ja jokin aikaa ennen sitä tapaisin ihanan uuden ihmisen, en todellakaan peruisi silti reissua. Ei se, että aloittaa seurustelun tarkoita, että kaverit hylätään ja kaikki suunnitelmat laitetaan uusiksi.

Näin juuri. Miehellä on ollut reissu sovittuna ja järjesteltynä jo kauan sitten. Samoin minulla on ohjelmaa usealle päivälle, enkä peruisi mitään ystävien kanssa sovittua kenenkään miehen takia.

Ap

Vierailija
290/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä tapasin mieheni, olin 29v ja asuin vanhan mummelin alivuokralaisena Munkkiniemessä. Se oli sinkulle ihan jees, minulla oli oma huone ja keittiön ja kylppärin käyttöoikeus. Ja vuokraemännän siivooja siivosi minunkin huoneen kerran viikossa. Mutta ehtoihin kuului myös, että miesvieraita ei saa tuoda yöksi. Ei siinä ihan kauheasti tarvinnut miettiä, kumman luona tavataan :-D Joskus päiväsaikaan kyllä mies kävi niin että näki huoneeni ja tapasi vuokraemännän. Kun sitten olin menossa naimisiin ja muuttamassa pois, vuokraemäntä oli kovin harmissaan. Mutta onni oli matkassa ja hän kuoli pian poismuuttoni jälkeen keuhkokuumeeseen, eikä uutta vuokralaista tarvinnut etsiä. Kiva muistot jäi tuosta mummelista, oli hyvä tyyppi. 

Miehen asunto oli kyllä melko kroonisesti sotkuinen, mutta ei se estänyt häntä kutsumasta minua kylään.

Tässä ketjussa vasn ei ole kyse köyhistä nuorista, vaan vanhemmista aikuisista. Mieskin on johtaja työelämässä, hänellä on kuvien perusteella tyylikäs koti ja myös hieno tyylikkäästi sisustettu vapaa-ajan asunto.

Vierailija
291/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa joku mies kommentoimaan näitä stalkkausehdotuksia.

Vierailija
292/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista siellä mökillä oli? Saiko mitään kuvaa, että siellä voisi nainenkin aina oleskella? 

Vierailija
293/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita... Yhelläki on kotona vaimo ja vastasyntynyt lapsi. Viikonloput kuluu "vaellusten" merkeissä. On jäänyt jo kerran kiinni eikä jätetty 🙄

Nerokas pettäjä osaa vedättää lähipiiriään. Kaverikuvat kuuluu asiaan.

Vierailija
294/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vasta opettelee lukemaan.

Vierailija
295/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni toisen stalkkaaminen on yhtä huono juttu kuin asioiden salaaminen. Kummallakaan ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Itse en keksisi mitään järkevää aihetta miksi olisin muuten vaan kävelyllä juuri sillä aluella missä mies asuu. En edes pystyisi näkemään taloa menemättä miltei hänen pihaansa kun asuu maalla. Ja tie päättyy pihalleen. Minulla ei ole mitään asiaa hänen naapureilleen, jotka ovat tien varressa.

Itse asun muualla, en siinä paikkakunnalla.

Jotkut nyt asuvat myös maalla tai pikkupaikkakunnilla.

Just näin. En pystyisi olemaan enää normaalisti, jos menisin stalkkaamaan vaan kyllä se reissu jäisi takaraivoon, jos tosiaankaan mitään ihmeellistä ei olisikaan lopulta. En uskaltaisi ottaa tuota riskiä vaan ottaisin asian puheeksi mieluummin. 

Vierailija
296/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista siellä mökillä oli? Saiko mitään kuvaa, että siellä voisi nainenkin aina oleskella? 

Se on iso, uusi rakennus, eikä siellä ole mitään henkilökohtaisia tavaroita. Mieskin vei itse mukanaan kosmetiikan ym. Minunkaan asunnosta ei tietäisi vaatekaappiin ja kylppärin kaappiin kurkistamatta, asuuko täällä nainen vai mies.

Ap

Vierailija
297/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ttu että ärsyttää nää ketjut, jossa ap:lla ongelma X ja ketju on täynnä hyviä ehdotuksia ja vinkkejä miten hoitaa tilanne, niin ap ei vastaa mihinkään eikä aio tehdä mitään asialle vaan ruikuttaa sivu toisensa jälkeen jotain mutku mutku-mantraa. Mikä järki edes tehdä koko ketjua.

Mun mielestäni ap ei ruikuta mitään.

Vierailija
298/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene yllätysvierailulle miehen luokse. Voi olla todellinen yllätys myös hänen vaimolleen!

VAIMO VAIMO VAIMO VAIMO huoh, ettekö ihan oikeasti osaa käyttää muita termejä kuin tuota iänikuista vaimoa?! Kaikki eivät asu yhdessä, kaikki eivät ole naimisissa, kaikki suhteessa olevat naikkoset eivät siis ole VAIMOJA huoh.

Vierailija
299/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, jos tietäisin, että joku mies kiihottuu siitä, että nainen väijyy hänen kotiaan, niin mies saisi kyllä mennä.

Uhhhuh, rajansa kaikella, miettisin mitä muuta outoa miehestä paljastuisi.

Sama näillä, joissa mies innostuu tai ihastuu kun nainen pommittaa koko ajan viesteillä tai soitoilla. Jopa satoja vuorokaudessa.

Tai päinvastoin, ei ole mun heiniä.

Kaikki outoudet tai liika innokkuus saavat hälärit soimaan.

Miehet kiihottuu hyvin monenlaisista ja oudoista asioista. Sinulla ei ehkä ole vielä paljon kokemusta miehistä tai sitten olet niin tuomitseva, ettei kukaan mies ole viitsinyt paljastaa sinulle seksuaalisuutensa kirjavuutta, mutta tuo että kiihottuu kun nainen tarkkailee, ei ole ollenkaan erikoisimmasta päästä juttuja.

Vierailija
300/1216 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän rouva suuttui, kun toin kerran naisystävän meille kotiin. Erään kotitaloushyödykkeen jakelussa taisi olla useamman kuukauden tauko sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi