Nainen - juotko siivotessasi "siivous-siideriä"?
Minä juon ja laitan musaa soimaan ja siivous sujuu kuin leikki.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Olin 47- vuotias, kun kuulin tämmöisen siivous-siiderin olemassa olosta. Joten vastaus on: en.
Joo, sille tosiaan on yläikäraja...
Korkkarit jalassa ja siideri kädessä niin siivoaminen tuntuu juhlalta. Niksipirkan ohje.
Me ollaan muuttamassa viikonloppuna. Pitääkin ostaa illaksi siivoussiideriä, jotta viimeiset järjestelyt ja jynssäykset hoituvat hilpeämmässä mielentilassa.
Vierailija kirjoitti:
Juon aina asennus olutta ja siivous olutta. Siideriä ei juo yksikään ihmiseksi luokiteltava olio.
Mites noi ranskalaiset ja brittiläiset laatusiiderit..? Ainiin, mutta Suomessa "vaan tytöt juo siideriä" eli se on noloa, ja saa tyttöbakteereja.HYI!
Alkoholisti keksii aina tekosyyt että pääsee juomaan
Alkoholi on hyvä pesuaine: Mitä enemmän juon sitä shiiistimmältää näyttääää🥴
Sujuu kuin leikki ja jälkikin on kuin olisit leikkinyt siivoavasi.
Kaljaa juon. Akka ei ota mitään kun siivoo. Minä en puutu siihen. M47
Osaan kyllä siivota ilman alkoholin kanssa läträämistäkin. Hyi olkoon.
En juo. Siivoan yleensä aamulla enkä oikein pidä siideristä muutenkaan.
Inhoan siivoamista, joten kyllä pari drinksua menee kun siivous kestää 3-4 tuntia. Auttaa aina.
Joskus ennen tein noin. Sittemmin olen lakannut köyttämästä alkoa lähes kokonaan. Se on oikeastaan parasta elämässäni.
En ollut mikään suurkuluttaja, mutta juuri tällaisilla siivous-skumpilla kohti sellaista tietä.
En ja yleensä siivoan viikonloppuna aamupäivällä, jolloin minun pitää siis olla ajokunnossa vielä iltapäivällä. Jos siivoan illemmalla, saatan ottaa lasin viiniä urakan päätteeksi.