Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen - juotko siivotessasi "siivous-siideriä"?

Vierailija
31.03.2021 |

Minä juon ja laitan musaa soimaan ja siivous sujuu kuin leikki.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää siidereistä. Ovat niin makeita ja täynnä hiilihappoja. En kylläkään juo muitakaan alkoholijuomia siivotessa. Ei tee mieli silloin. Mulla alkoholi on rentoja hetkiä varten.

Siidereitä on olemassa myös kuivia.

Vierailija
22/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Merkillistä juomista. Ja nyt pääsiäisenä taas. Ajattelen niitä lapsiperheitä jossa alkoholi kopplataan automaattisesti juhlapyhiin ja lapset ovat tietoisisa siitä.Että antakaa lapsille raitis pääsiäinnen. 

Olen tuo joka imee skumppaa ja kuuntelee teknoa. Ja merkillinen olen kaikin puolin muutenkin; lapset ovat aikuisia ja hyvin kouluttautuneita. Voitko kuvitella, joskus kun ovat täällä käymässä, otamme tyttöjen kanssa yhdessä sitä skumppaa ja siivoamme! Perkules, ryyppäävät äitinsä kanssa mokomat! Semmoinen Pääsiäinnen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiian monimutkaista filosofiaa. Olen vastuuussa vain omista ralliraioidoista omassa pöntösssäni.

Vierailija
24/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin mennee siihe asti että siivoilu alkaa olla tyyliä "norsu posliinikaupassa" ...krash kolikolin kilikali

😣

Vierailija
25/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alkoholisiti, jos joisin aina siivotessa. Meillä on koiratalous ja siivoamista riittää jokaiselle päivälle. Sellaista kokotalon siivousta en usein edes tee, koska siivoaminen pyörii joka päivä. 

Vierailija
26/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty juomaan ennenkin oon siivonnut, kai se on palkinto ja kannustus laittaa kämppä kuntoon.

Ihana sytytellä kynttilöitä, laittaa levysoitin pyörimään ja vaan olla kun koti on siisti.

Vierailija
27/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää siidereistä. Ovat niin makeita ja täynnä hiilihappoja. En kylläkään juo muitakaan alkoholijuomia siivotessa. Ei tee mieli silloin. Mulla alkoholi on rentoja hetkiä varten.

Ja ne kuivat ovat silti täynnä hiilihappoja.

Vierailija
28/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne kuivat ovat silti täynnä hiilihappoja.

TOtta kai (tai onhan ne ranskalaistyyppiset matalahiilihappoisempia), mutta pointtini oli se, että kaikki siiderit eivät ole makeita.

Vierailija
29/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on arvokasta työtä tuokin mitä teet.

Vierailija
30/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta pitää kokeilla jos vaikka siivous sujuisi hauskemmin!

Vierailija
31/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kunnon lärvät, niin ei tarvii siivota.

Vierailija
32/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ginillä siivous sujuu.

Vierailija
33/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotessa pistän aina musiikkia soimaan, muuten en kotona kuuntele musiikkia, vain automatkoilla.

Siideriä juon mukavammissa tilanteissa.

Vierailija
34/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryyppää kotona enkä ryypätessäni juo siideriä.

Vierailija
35/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan pilvessä.

Vierailija
36/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina koppa kaljaa varattuna siivouspäiväksi. Kun olen imuroinut, saa ottaa yhden, kun olen pessyt lattiat, saa ottaa yhden jne. Päivä menee mukavasti ja siivous etenee hyvin.

Vinkki tähän tuli muinaisesta Paskamutsi-blogista, et kiitosta vaan sinne päin.

Vierailija
37/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia joo. Silloin siivosin usein juuri perjantaisin ennen uloslähtöä, poppi soimaan ja siideri kouraan ja siinä voi siivouksen lomassa vähän tanssahdellakin. Nyt enää normaalisti siivotessa enää juo. Joskus on laitettu lapset yökylään jonkun isomman remppaprojektin/suursiivouksen tieltä, ja silloin onkin litkitty olutta/siideriä pitkin iltaa samalla kun on tehty hommia.

Vierailija
38/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy siivooja.

Niin meilläkin, jää enemmän aikaa ottaa sitä sidukkaa ihan rauhassa.

Vierailija
39/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tylsä homma sujuu tissutellen ja pienessä nousuhumalassa paljon kivammin kuin selvin päin.

Vierailija
40/93 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan. En ole alkoholisti, vaan voin tehdä arjen perusasioita juomatta alkoholia samalla. Olen toki perheenäiti, jos sillä on vaikutusta. Oma alkkis-äitini teki kyllä joskus niin, ja sitä suuremmalla syyllä en itse tekisi samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä