Nainen - juotko siivotessasi "siivous-siideriä"?
Minä juon ja laitan musaa soimaan ja siivous sujuu kuin leikki.
Kommentit (93)
En tykkää siideristä, mutta en kyllä juo siivotessa kun vettä, ja kuuntelen musiikkia.
Kyllä! Musiikit korvanappeihin ja kaadan kylmää valkkaria lasiin. Joskus pääsee niin siivoustunnelmiin että se lasikin jää siihen paikkaan. Mutta hyvä tapa buustata jotain erikoissiivousta kuten saunan tai mattojen pesu joita karsastan viimeiseen hengenvetooni.
Aloitin eilen pääsiäis/kevätsiivouksen. Lopetan tänään, kun lattiat on pesty ja tavarat paikoillaan.
Illansuussa tilaan hyvät ruuat mieleni mukaan vähän kuin palkaksi itselleni.
Neljä päivää vapaata!!👍
Vierailija kirjoitti:
Meillä käy siivooja.
Ottaaks se
En käytä alkoholia, mutta ostan siivoussuklaata, jota napsin kun siivoan. Kuuntelen samalla äänikirjaa.
Muulloin en suklaata syö.
Vierailija kirjoitti:
Juon aina asennus olutta ja siivous olutta. Siideriä ei juo yksikään ihmiseksi luokiteltava olio.
Sun kannattaisi juoda myös yhdyssanojenopetteluolutta.
En pidä siideristä. Siivousviiniä juon aika useinkin, tai vähintään siivouskahvia.
Pidän siivoamisesta ja asioiden järjestämisestä tosi, tosi paljon. En tiedä onko korona jotenkin kaventanut kokemusmaailmaa, mutta tällä hetkellä paras rentoutumisen ja hauskanpidon muoto on juoda jotain, siivota asuntoa ja kuunnella samalla hyvää musiikkia tai podcastia. Teen paljon mieluummin tuota kuin menen baariin tai elokuviin.
Kyllä, joskus perjantaina avaan viinipullon ja siivoan kämpän ja juon pari lasia viiniä. Loppu jää sitten illaksi ruoan kanssa ja kun lapsi on mennyt nukkumaan. En tule känniin jos juon pullon viiniä 9h aikana. Joka perjantai en tätä tee.
Onpas hyvä idea! Lähdenkin alkoon ostamaan jonkin hyvän kuoharin, niin saan siivottua! Kiitti ideasta!
Vierailija kirjoitti:
Olen aika vaikuttunut että te pystytte vielä siivoamaan vaikka on nuppi turvoksissa. Ei tulisi meikäläisellä enää kahden siiderin jälkeen siivoamisesta mitään. Jäisin sohvalle loppuillaksi. Muutenkin juon hyvin harvoin alkoholijuomia kun ei ole kestävyyttä ja menee yöunet sekaisin jo muutamasta annoksesta.
Kieltämättä näin yli 50 v alkaa alkoholin sietokyky olla heikkoa. Mutta tätä ennen olen nauttinut kyllä siivousjuomia yms. Silloin tällöin. Nyt juon vettä, mutta kivat muistot eletystä elämästä on.
Tuo on ikivanha tapa. Marttojen suosittelema esim joulusiivoukseen.
Aina viinilasi / huone.
Kevytcokista.
Olen nykyään niin väsynyt siivoamiseen, etten millääääään jaksaisi, joten nytkni juon kevytcokista (yleensä en juo limsoja) jaksaakseni pestä ikkunat.
Ikinä en ole siivonnut humalassa. Pitsaa olen kyllä tehnyt yms ruokaa.
Olin 47- vuotias, kun kuulin tämmöisen siivous-siiderin olemassa olosta. Joten vastaus on: en.
En juo, sillä en kärsi päihderiippuvuudesta.
Me ottaa aina iltapäivä sherry. Myös kun siivoustyttö käy täällä. Oikein näppärä tyttö ja kovasti tykkää mun parempi pieru.
Ikkunat olisivat pesun tarpeessa ja syyssiivoukset pihalla..
En joskin joskus miettinyt mutta otan mieluummin siivouksen päätteksi jos kerta. Tosin en muista olenko koskaan ottanut.
Ei oo mulla maksa paskana, käytän alkoholia ehkä kerran vuoteen jos sitäkään. Mutta mä en voi juoda mitään alkoholia, kun ekasta annoksesta alkaa väsyttämään niin paljon, että ei tuu enää mistään mitään. Ei siis siivoussiidereitä tai ruuanlaittoviinejä mulle, jäis hommat kyllä tekemättä.
Korkkaan yleensä siivouskaljan. Viikkosiivouksessa menee tunti-puolitoista, ja siinä ajassa mukavasti yksi olut tyhjenee. Lapset ovat kotona normaalisti. Hekin saavat siivouslimut tai pillimehut. Kuka nyt muka yhdestä kaljasta tai siideristä känniin tulee? Ihan normaalia elämää ottaa silloin tällöin drinkki.