Nainen - juotko siivotessasi "siivous-siideriä"?
Minä juon ja laitan musaa soimaan ja siivous sujuu kuin leikki.
Kommentit (93)
Miksei kukaan ota sinistä siivoussuklaapatukkaa, miksi sen pitää olla juoma.
Joskus olutta tai valkkaria jonkin työlään/ikävän siivoushomman yhteydessä, esim. saunan pesu, suursiivous, mattojen tamppaus, varaston siivous ja järjestely. Samalla musiikkia tietty, sujuu siivous sutjakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää siidereistä. Ovat niin makeita ja täynnä hiilihappoja. En kylläkään juo muitakaan alkoholijuomia siivotessa. Ei tee mieli silloin. Mulla alkoholi on rentoja hetkiä varten.
Siidereitä on olemassa myös kuivia.
Ja ne kuivat ovat silti täynnä hiilihappoja.
TOtta kai (tai onhan ne ranskalaistyyppiset matalahiilihappoisempia), mutta pointtini oli se, että kaikki siiderit eivät ole makeita.
On olemassa myös täysin hiilihapottomia kuivia siidereitä. Olen näitä juonut Britanniassa, mutta en tiedä löytyykö Suomesta.
Itse en juo siivoamisen aikana, vasta sen jälkeen, kun olen siivonnut ja käynyt suihkussa ja loppupäivä on vapaata. Silloinkin riittää yksi tai ihan maksimissaan kaksi juomaa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Merkillistä juomista. Ja nyt pääsiäisenä taas. Ajattelen niitä lapsiperheitä jossa alkoholi kopplataan automaattisesti juhlapyhiin ja lapset ovat tietoisisa siitä.Että antakaa lapsille raitis pääsiäinnen.
Pääshiäinnen.
Miksi ihmeessä siivouksen takia pitäis ottaa alkoholia?
Olis hyvä saada tietää.
Siivous on normaali kotihomma, joka yleensä tehdään yhdessä kaikkien perheenjäsenten perjain iltapäivällä,
Olisihan se lapsistakin tosi kummallista, jos äiti ja isä siivoaisivat päissänsä!
Kesken siivouksen availisivat siideripulloja tai olutpulloja tai kävisivät siivouskomerolla tai autotallissa vetämässä huikat pullosta.
Sairasta elämää tuollainen olisi ja piilevää alkoholismia. Ja mikä esimerkki lapsille; että siivoamiseen tarvitaan alkoholia!
Mitä kummaa porukkaa täällä oikein kirjoittelee tähän aikaan illasta?
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa siis oikeaa shampanjaa? Taidat tarkoittaa kuohuviiniä.
skumppa tulee sanasta skumvin = kuohuviini
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä saada tietää.Siivous on normaali kotihomma, joka yleensä tehdään yhdessä kaikkien perheenjäsenten perjain iltapäivällä,
Olisihan se lapsistakin tosi kummallista, jos äiti ja isä siivoaisivat päissänsä!
Kesken siivouksen availisivat siideripulloja tai olutpulloja tai kävisivät siivouskomerolla tai autotallissa vetämässä huikat pullosta.
Sairasta elämää tuollainen olisi ja piilevää alkoholismia. Ja mikä esimerkki lapsille; että siivoamiseen tarvitaan alkoholia!
Imurit kolisee pitkin seiniä, huonekaluja kaatuu, oksennuksia luututaan ja thihi, kun se on vaan niin hauskaa. Perus perheen siivousperjain iltapäivä!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Merkillistä juomista. Ja nyt pääsiäisenä taas. Ajattelen niitä lapsiperheitä jossa alkoholi kopplataan automaattisesti juhlapyhiin ja lapset ovat tietoisisa siitä.Että antakaa lapsille raitis pääsiäinnen.
Sitä alkoholia pystyy juomaan myös muuten kuin sillä tavalla, että on hirveässä humalassa, sössöttää ja alkaa tapella naapurin Pertin kanssa.
Ymmärrän. Mutta monelle alkoholi on ongelma ja säälin lapsia jotka joutuvat jännittämään näitä pyhiä.
Luurit korvilla kunnon raivoisaa örinämusiikkia ja pari lasia viiniä takaa kyllä siistin kodin.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Sitä alkoholia pystyy juomaan myös muuten kuin sillä tavalla, että on hirveässä humalassa, sössöttää ja alkaa tapella naapurin Pertin kanssa.
Ymmärrän. Mutta monelle alkoholi on ongelma ja säälin lapsia jotka joutuvat jännittämään näitä pyhiä.
Niin, mutta on myös monia, joille alkoholi ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olen tuo joka imee skumppaa ja kuuntelee teknoa. Ja merkillinen olen kaikin puolin muutenkin; lapset ovat aikuisia ja hyvin kouluttautuneita. Voitko kuvitella, joskus kun ovat täällä käymässä, otamme tyttöjen kanssa yhdessä sitä skumppaa ja siivoamme! Perkules, ryyppäävät äitinsä kanssa mokomat! Semmoinen Pääsiäinnen!
Aivan uskomatonta. Minäkin otan aikuisten nuorten kanssa. Mitä haluat sanoa tuolla mielipiteelläsi. Nolata minut vai? Kyllä varmaan jos normaali on ymmärtää mistä puhun.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Olen tuo joka imee skumppaa ja kuuntelee teknoa. Ja merkillinen olen kaikin puolin muutenkin; lapset ovat aikuisia ja hyvin kouluttautuneita. Voitko kuvitella, joskus kun ovat täällä käymässä, otamme tyttöjen kanssa yhdessä sitä skumppaa ja siivoamme! Perkules, ryyppäävät äitinsä kanssa mokomat! Semmoinen Pääsiäinnen!
Aivan uskomatonta. Minäkin otan aikuisten nuorten kanssa. Mitä haluat sanoa tuolla mielipiteelläsi. Nolata minut vai? Kyllä varmaan jos normaali on ymmärtää mistä puhun.
Kai normaalit myös ymmärtää aloituksen pointin? Tuskin on tarkoitus räkä poskella vetää kaksin käsin viinaa, jotta saa siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä saada tietää.Siivous on normaali kotihomma, joka yleensä tehdään yhdessä kaikkien perheenjäsenten perjain iltapäivällä,
No minäpä kerron: siivous on tylsää, alkoholi maistuu hyvältä ja piristää. Siispä nämä yhdessä on kivempaa kuin pelkkä siivous.
Olen itse perheeni ainoa jäsen, että turha oletus että siivoaisin perjantaisin (miten niin perjantaisin? Kuka sen määrää?) jonkun muun kanssa. Niin hullu en ole että lapsia tekisin, eli ei tarvi miettiä esimerkin näyttämistä yhtään kenellekään.
Onneksi saan elää elämäni juuri niin kuin haluan. Vaikka sitten siivoten ja juoden. Mun siivousjuoma on muuten kuiva, kylmä valkkari.
Aina tulee joku kukkishattu pilaamaan kaiken. Ei voida millään nähdä sen oman kuplan ulkopuolelle.
Eikä tajuta sitä, että sitä alkoholia voi nauttia niin, ettei oo semmosessa kunnossa jossa alkaa puhe sammaltaa, kävele pitkin seiniä ja rähjää. En tajua mikä hemmetti siinä on, että aina nää mielikuvat on jotain örvellystä.
Sitä voi myös juoda siivosti, rentoutua ja pystyy hoitamaan kaikki asiat sekä olla hyvällä tuulella ja rento. Antaa myös lapsille sen kuvan, että ei se alkoholi ole mikään mörkö jota tarvii pelätä tai kiskoa ittesä siihen kuntoon, että konttaa. Ei se itse alkoholi ole ongelma vaan se miten käyttäytyy jos sitä ottaa. Ja kuinka paljon. Kannattaa kokeilla. Voitte yllättyä. Muutama rentouttava puolison kanssa siinä kotiaskareita tehdessä.
Lasten mentyä nukkumaan muutama lisää ja vaikka saunaan ja kattoo jotain hyvää sarjaa / jutella.
Saattaa aiheuttaa hyvää oloa. Varokaa!! Kiree pipo pois päästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne huikat pitäisi piilossa ottaa? Luojan kiitos asun maassa jossa alkoholia ei piilotella. Sitä saa ostaa joka kulmakioskists ympäri vuorokauden ja lastenkin edessä juodaan avoimesti. Ja kumma juttu, alkoholiongelmaa on vähemmän kuin Suomessa eikä teinitkään örvellä niin kuin Suomen kaduilla. Mistäköhän johtuu...?
Olen aika vaikuttunut että te pystytte vielä siivoamaan vaikka on nuppi turvoksissa. Ei tulisi meikäläisellä enää kahden siiderin jälkeen siivoamisesta mitään. Jäisin sohvalle loppuillaksi. Muutenkin juon hyvin harvoin alkoholijuomia kun ei ole kestävyyttä ja menee yöunet sekaisin jo muutamasta annoksesta.
Niin, no joku ongelma on jos parista siideristä on jo nuppi turvoksissa. Maksa p a s k a n a?
En ole koskaan kokeillut. Juon harvoin, ja yleensä vasta siinä vaiheessa, kun siivoilut on jo siivottu. Olen varmasti aika huono tekemään mitään oikeita hommia hutikassa.
Kai te ny siivojalle tarjootte työsuhde-etuna sidukat.