Spede-elokuvan teaser julkaistu. Mitä mammat on mieltä?
Kommentit (19)
Just laitoin vanhaan Pasas-elokuvaa käsittelevään ketjuun ihmettelyni: Miksi Mikko Töyssy näyttelee Simo Salmista? Simo Salminen ei ollut läski.
tuskin tulee katottuu, vihaan suomalaisii elokuvii
Vierailija kirjoitti:
Just laitoin vanhaan Pasas-elokuvaa käsittelevään ketjuun ihmettelyni: Miksi Mikko Töyssy näyttelee Simo Salmista? Simo Salminen ei ollut läski.
Kyllä Salminen oli ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Salminen oli ylipainoinen.
Oli keskimittainen ja sopusuhtainen👌
Miksi Jukka Puotila ei voinut esittää Spedeä. Osaa imitoida herraa paremmin kuin alkuperäinen itse.
Vaikuttaa kahden tähden roskaelokuvalta, no eipä Spedekään mikään sivistynyt ollut ainakaan käytökseltään. Ihme että MeToo-aikana ei joku ole rääkäissyt jossain, ettei Spedestä saa tehdä elokuvaa.
Ei tuosta kyllä Spede tule mieleen pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kahden tähden roskaelokuvalta, no eipä Spedekään mikään sivistynyt ollut ainakaan käytökseltään. Ihme että MeToo-aikana ei joku ole rääkäissyt jossain, ettei Spedestä saa tehdä elokuvaa.
Paitsi metoo-elokuvan.
Riku näyttää Spedeltä, mutta odotukset on todella alhaalla sen suhteen pystyykö omaksumaan Speden alfa-persoonaa.
Kuten pelkäsin. Elokuvan idea taitaa pyöriä hauskojen vanhojen vaatteiden, autojen ja sisustuksien ympärillä.
Jos trailerissa kaikilla olisi nykyaikaiset vaatteet ja varusteet, kiinnostaisiko ketään?
Näyttää ihan joltain Putous sketsiltä.
Mitäänsanomaton traileri! Elokuva lienee samaa tasoa.
Temonen ohjaamaan ja Olga spedeksi,sitte taas voidaan itkeä kun rahat meni ja 3 ihmistä kävi kattoon leffan ,ilmaislipuilla..
Näkemättä putouspaskaa. Mieluummin katselisin kainalopierujen tekemistä kuin noiden putousnäyttelijöiden leffoja.
Mitä jos Loiri kompastelisi kokoajan ja sit Spede tekis ilmeitä ja sanois NIMITTÄIN ja VOI RÄHMÄ XD
Muuten ok, mut mun ongelma suomalaisissa elokuvissa on näyttelijät.. Ne on aina samat ja vielä huonot. Mä en osaa ollenkaan hyppää siihen elokuvaan mukaan, kun mä olen nähnyt samat naamat 300 muussa suomalaisessa elokuvassa. Onko meillä tekijöitä oikeasti näin vähän vai mikä siinä on?