Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

'ASENNUSKALJAT'? Juoko miehesi ihan oikeasti kaljaa kun teette sisustushommia?

Vierailija
31.03.2021 |

Tai juotko itsekin?

Onko tämä joku ihan oikea käsite...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on sangen mielenkiintoinen. Oma puolisoni ei juo olutta ja juo muutenkin todella harvoin alkoholia. Ei hän toisaalta mitään pintaremppoja tai sisustusjuttujakaan tee vaan ne ovat minun vastuullani.

Vedän siis itse (yksin tekemisen riemusta/vitutuksesta johtuen) asennus-/remppavalkkarit projektien yhteydessä. :D

Vierailija
42/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin jonkun maalaushomman yhteydessä vedän kaljaa jos siltä tuntuu. Ja lauantai-Saunan lämmityksen yhteydessä tai ison siivouksen. Miksen vetäisi? Voin olla myös vetämättä.

N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon puutarhahommissa aina kaljaa tai kuohuviiniä. Sujuu mukavammin!

n46

Vierailija
44/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna töiden jälkeen pestään parvekelasit, asennetaan mattoa ja kalustetaan muutenkin kesää varten kuntoon. Todellakin "hallituksen" kanssa avataan bisset jos toisetkin!

Vierailija
45/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuanlaittokalja, siivouskalja, remonttikalja, muuttokalja, renkaidenvaihtokalja, talkookalja, kalassa kalja, grillauskalja, lenkin jälkeen kalja, saunakalja, viikonlopun nollauskalja, sunnuntain tasoituskalja.

Kun aihetta juhlaan-kalja, kun kaikki menee päin helvettiä-kalja.

Vierailija
46/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuanlaittokalja, siivouskalja, remonttikalja, muuttokalja, renkaidenvaihtokalja, talkookalja, kalassa kalja, grillauskalja, lenkin jälkeen kalja, saunakalja, viikonlopun nollauskalja, sunnuntain tasoituskalja.

Kun aihetta juhlaan-kalja, kun kaikki menee päin helvettiä-kalja.

Se lenkkikalja kun alkaa pian olla myös käytännössä sohvalla makaamis -kalja. Oikeastaan kaikki muutkin syyt ovat pohjimmaltaan juuri tätä. Tätä en meinaa kestää että mitään ei tapahdu, vaan maataan sohvalla ja vaihdellaan kanavaa kuin jokin työkyvyttömyyseläkeläinen kaljamuki sohvapöydällä kumottavana. Ainoa liikunta jääkaapille meno ja wc käynnit. En itse voisi elää näin, olen miettinyt kestäisivätkö tällaiset ihmiset itsensä kaltaista laiskistunutta ja leviävää kaljankittaajapuolisoa.

Vierailija
47/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna töiden jälkeen pestään parvekelasit, asennetaan mattoa ja kalustetaan muutenkin kesää varten kuntoon. Todellakin "hallituksen" kanssa avataan bisset jos toisetkin!

Kivaa se on niin kauan kunnes vähintää toiselle kehittyy tuosta toimintamallista alkoholiongelma. Näin kävi meille. On tuskaa katsoa taaksepäin ja tajuta asia. Alkoholiongelman saa sitten vain eroamalla pois elämästään. Asiaa kannattaa vähintään seurata nyt kun se ei ole vielä ongelma. Pystyykö jättämään pariin vai pitääkö vetää pää täyteen yhden annoksen jälkeen.

Vierailija
48/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin miehiä, jotka eivät saa yhtään mitään tehtyä ilman olutta. Esim. imuroinnin päälle pitää saada kalja ja sitä rataa.

Vierailija
49/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistilla on monta syytä juomiseen, asennuskaljat, perjantaikaljat, lauantaikaljat, saunakaljat, pikkulauantaikaljat (=keskiviikko), talkookaljat, iltakaljat, aamukaljat, lomakaljat, krapulakaljat, tivolioluet, sohvakaljat, terassioluet, parvekekaljat, pihaoluet, rantaoluet, mökkioluet, palkintokaljat (=kun on saatu tehtyä mikä tahansa pikkuhomma) jne. Lista on loputon ja vain taivas on rajana. 

Hyvin maistuvat nämä kaikki, kiitos. Ei niin, että olisi aina tekosyy juoda kaljaa, vaan aina löytyy elämästä pientä juhlistettavaa. Mielestäni se tekee elämästä mukavaa. 

Vierailija
50/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistilla on monta syytä juomiseen, asennuskaljat, perjantaikaljat, lauantaikaljat, saunakaljat, pikkulauantaikaljat (=keskiviikko), talkookaljat, iltakaljat, aamukaljat, lomakaljat, krapulakaljat, tivolioluet, sohvakaljat, terassioluet, parvekekaljat, pihaoluet, rantaoluet, mökkioluet, palkintokaljat (=kun on saatu tehtyä mikä tahansa pikkuhomma) jne. Lista on loputon ja vain taivas on rajana. 

Hyvin maistuvat nämä kaikki, kiitos. Ei niin, että olisi aina tekosyy juoda kaljaa, vaan aina löytyy elämästä pientä juhlistettavaa. Mielestäni se tekee elämästä mukavaa. 

Ei elämästä selviä hengissä.

Vierailija
51/54 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me otetaan molemmat kaljat jos tehdään pieniä remppapuuhia vapaapäivänä. Kivat tauot siiviittävät työtä ja erottavat erikoishommat arjesta. Suosittelen.

Vierailija
52/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon itsekin viikonloppuna saunakaljan lähes aina. Ja ennen kun poltin tupakkaa,keitin aina siivouksen jälkeen kahvit ja sit kahvi ja tupakka palkinnoksi. Jos on ollut tosi raskas viikko töissä, niin varsinkin kesäsin käy usein mielessä, että poikkeaisi terassilla kotimatkalla yhellä. Kun sen on ansainnut. Ja usein käynkin. Olen siis "palstasiskojen" mielestä huolestuttavassa kuosissa.

Vierailija
53/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hän juo aina, kun rakentaa tai siivoaa. Ja spotify soi täysillä. Ilman näitä kahta ei pysty.

Vierailija
54/54 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku se himppari sekoittaa itselleen mimosan tossa tapetoinnin lomassa ja alkaa kritisoimaan samalla tapetin kuosia pikkusormi pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi