'ASENNUSKALJAT'? Juoko miehesi ihan oikeasti kaljaa kun teette sisustushommia?
Tai juotko itsekin?
Onko tämä joku ihan oikea käsite...
Kommentit (54)
No ei ne meidän remonttihommat yleensä mitään "sisustushommia" ole (ts. eivät ole pientä pintaremonttia, vaikka kyllä siihen pintaankin kyllä aina jossain välissä päästään), mutta saattaahan se joskus asennuskaljan juoda. Ykköstä yleensä. Mä en.
Joisi, jos antaisin sen asentaa mitään. Siksi teen itse kaikki asennukset.
Ei mutta nuorempana muuttokaljat. Sillä välin kun mies kavereineen availi muuttokaljoja ja "suunnittelivat", minä roudasin jo itsekseni tavarat pihalle sohvasta ja ruokapöydästä lähtien :D
aloittajalla ei taida olla miestä? määrittele sisustushomma?
Kyllä tulee juotua. Tosin tarkemmat asennukset hoidetaan alussa ihan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta nuorempana muuttokaljat. Sillä välin kun mies kavereineen availi muuttokaljoja ja "suunnittelivat", minä roudasin jo itsekseni tavarat pihalle sohvasta ja ruokapöydästä lähtien :D
todella uskottavaa
Silloin kun tehtiin remppaa niin kyllä sitä tuli aina otettua oluet päivän päätteeksk. Jos oli pitkä ja kuuma päivä niin meni siinä yhdet huurteiset jo työn lomassa. Nostattaa kivasti tunnelmaa ja hyvää mieltä, ilman että vielä vaikuttaa mitenkään toimintakykyyn.
Kaapissa on muutosta jäänyttä olutta, kukaan ei sitä silloin juonut eikä mekään olutta juoda.
Meillä on hyvä työnjako: mies juo kaljaa ja minä sisustan. Emme puutu toistemme harrastuksiin.
Vain maalatessa ja muuratessa täytyy olla kännissä, muut hommat voi tehdä selvinpäinkin.
Asentaminen ja kaljanjuonti sopii yhteen kuin nyrkki silmään. Itsellä parhaat nuoruusmuistot, kun rassattiin autoa ja juotiin kaljaa.
Jos kokoaa vaikka huonekaluja niin kyllä juo siihen päälle kylmän oluen. Eikä ole edes mitenkään hirveää mun mielestä, ei kuitenkaan koko aikaa mitään juo ja ihan normisti käy töissä jne.
Aina kun autoa rempataan, on kaljat mukana touhussa. Joskus pikku siivut raakaa kossuakin. Ei mitään kännejä asennuksen aikana vaan kunnolla vasta kun työ tehty. M38
Totta munassa. Nihilistiämmät sisustaa yksin.
Jos mieheni tekisi sisustushommia niin olisi entinen mies. Remppa on remppaa ja silloin kaikki juo olusia.
Sisustushommia teen mä, ompelen uusia verhoja, ripustelen niitä, haen uuden lipaston kasaan sen.. Ei siinä miestä tarvita.
Kesäkuumalla saattaa raksahommien jälkeen ottaa yhden oluen. Ei lipittele joka päivä eikä pitkin päivää
Mulla mies järjestää iloiset talkoot kavereilleen tarjoiluineen, juo kaljaa ja katsoo vierestä lautapoikana, kun muut tekee hommat. On tumpelo mutta hyvä seuramies.
Kyllä juo ja aina muutenkin juo, asensi tai ei.