Kahden lapsen äiti Tuuli-Elina, 36, erosi suhteesta, jossa kaikki oli ihan hyvin
Kommentit (377)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huonoja suhteita, jotka sopii päättää, mutta tämä mamma halusi keikuttaa persettä enemmän kuin mitään muuta. Onhan se vastuutonta, että on nuo kaksi standardistatuskakaraa pitänyt hänen saada.
Jos itsekin kutsut niitä vaan statuskakaroiksi niin miksi teitä niiden "traumatkaan" kiinnostaa? Miksi teidän mielestänne on niin väärin että aikuinen lapsia hankkinut ihminen haluaa tehdä vapaa-ajallaan muutakin kuin olla lasten kanssa? En tiennyt että oman elämän pitää täysin päättyä vanhemmuuteen.
Et nyt ymmärtänyt ollenkaan, ratakiskoa: Tälle naiselle lapset eivät ole ilmeisesti etusijalla eikä kakkos- tai kolmossijalla. Oma elämä jousti lapsia varten jotenkuten kun etsi sopivahkon iskämiehen 29-vuotiaana, sitoutui saadakseen lapset, synnytti lapset ja hetkeksi vielä taaperovuosiksi. Ilmeisesti aika laskelmoiva muija kun on x-29v harrastanut lyhyitä suhteita ja sinkkuilua. Sitten kolmenkymmenen kolkutellessa tempaisi ne pari lasta, ettei jää häneltä saamatta koska "mä tahdon". Sitten pian taas sama sinkkuiludinkkuilu jatkuu. Saanut esikoisen aikaisintaan 30, toisen arvatenkin 32-33, suunnittelemassaan aikataulussa, sai sen mitä halusi, 35 v suunnittelee eron (joo en usko, että lähti ilman valmisteluja vaan kyllä oli selvittänyt miten tuli toimeen jne. Sattumaltahan hän tuli sitten hyvin toimeen alusta asti), 36 erosi ja biletys jatkuu... En oikein ymmärrä tätä puolustelua. On itsellänikin lapsia ja vieläpä puoliso, jota arvostan. En ole yksin elämäni ykkönen toisin kuin tämä Elina ilmeisesti oman elämänsä. Ja kyllä naisena ja äitinä teen kaikkea muutakin kuin olen kiinni lapsissa. Anteeksi kun sanoin, mutta kyllä musta tässä paistaa läpi itsekkyys ja laskelmoivuus, ei välittänyt muista. Ihan jo tuosta elämäntapahtumien aikataulusta alkaen. Varsinaisesti eihän tässä mitään laitonta ole tehty, mutta selvästi on oma napa edellä menty ja mennään jatkossa. Onnea uudelle sulholle nyt sitten, on varmaan ihan samaa laatua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestä on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, että kannattaakohan nykyään enää edes mistään parisuhteesta haaveilla kun näitä vastaavia juttuja nykyään tulee vastaan jatkuvasti. Harva taitaa haluta enää sitoutua tosissaan.
Taitaa omien tunteiden takia parempi olla vain sinkkuna niin ei tarte särkeä sydäntään uudestaan.
M38
Ei kun tässä jutussa kerrotaan sitä, että kannattaa pitää suhteet pelkkinä panoina. Heti kun muija alkaa ehdottaa lapsia niin vaihtoon. Tätähän täällä kaikki toitottaa että oma elämä ja saa päättää itse mitä tekee. Ei sillä väliä jos muut kärsii. Kaikki sitä paitsi puhuu täällä vaan lapsista eikä tuon ex-mies kiinnosta ketään.
No minä nyt olen jo niin vanha muutenkin ettei tässä mitään lapsia tehdä enää.
M38
Vierailija kirjoitti:
Ja toisissa ketjuissa naiset valittaa miksei miehet halua sitoutua. Lukekaa nämä naisten vastaukset niin saatte vastauksen.
Toiset pariutuu toisten jäädessä rannalle ruikuttamaan. Koskee niin miehiä kuin naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestä on alkanut pikkuhiljaa tuntumaan, että kannattaakohan nykyään enää edes mistään parisuhteesta haaveilla kun näitä vastaavia juttuja nykyään tulee vastaan jatkuvasti. Harva taitaa haluta enää sitoutua tosissaan.
Taitaa omien tunteiden takia parempi olla vain sinkkuna niin ei tarte särkeä sydäntään uudestaan.
M38
Ei kun tässä jutussa kerrotaan sitä, että kannattaa pitää suhteet pelkkinä panoina. Heti kun muija alkaa ehdottaa lapsia niin vaihtoon. Tätähän täällä kaikki toitottaa että oma elämä ja saa päättää itse mitä tekee. Ei sillä väliä jos muut kärsii. Kaikki sitä paitsi puhuu täällä vaan lapsista eikä tuon ex-mies kiinnosta ketään.
M38
Itse sain toisen lapsen samanikäisenä enkä ole yhtään vanha.
Ajatukset ja tunteet, maailman liioitelluimmat asiat.
Fak mai fiilins
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisissa ketjuissa naiset valittaa miksei miehet halua sitoutua. Lukekaa nämä naisten vastaukset niin saatte vastauksen.
Toiset pariutuu toisten jäädessä rannalle ruikuttamaan. Koskee niin miehiä kuin naisia
Nyt taitaa nää ruikuttajat olla näitä voimaantuneita koulutettuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huonoja suhteita, jotka sopii päättää, mutta tämä mamma halusi keikuttaa persettä enemmän kuin mitään muuta. Onhan se vastuutonta, että on nuo kaksi standardistatuskakaraa pitänyt hänen saada.
Jos itsekin kutsut niitä vaan statuskakaroiksi niin miksi teitä niiden "traumatkaan" kiinnostaa? Miksi teidän mielestänne on niin väärin että aikuinen lapsia hankkinut ihminen haluaa tehdä vapaa-ajallaan muutakin kuin olla lasten kanssa? En tiennyt että oman elämän pitää täysin päättyä vanhemmuuteen.
Et nyt ymmärtänyt ollenkaan, ratakiskoa: Tälle naiselle lapset eivät ole ilmeisesti etusijalla eikä kakkos- tai kolmossijalla. Oma elämä jousti lapsia varten jotenkuten kun etsi sopivahkon iskämiehen 29-vuotiaana, sitoutui saadakseen lapset, synnytti lapset ja hetkeksi vielä taaperovuosiksi. Ilmeisesti aika laskelmoiva muija kun on x-29v harrastanut lyhyitä suhteita ja sinkkuilua. Sitten kolmenkymmenen kolkutellessa tempaisi ne pari lasta, ettei jää häneltä saamatta koska "mä tahdon". Sitten pian taas sama sinkkuiludinkkuilu jatkuu. Saanut esikoisen aikaisintaan 30, toisen arvatenkin 32-33, suunnittelemassaan aikataulussa, sai sen mitä halusi, 35 v suunnittelee eron (joo en usko, että lähti ilman valmisteluja vaan kyllä oli selvittänyt miten tuli toimeen jne. Sattumaltahan hän tuli sitten hyvin toimeen alusta asti), 36 erosi ja biletys jatkuu... En oikein ymmärrä tätä puolustelua. On itsellänikin lapsia ja vieläpä puoliso, jota arvostan. En ole yksin elämäni ykkönen toisin kuin tämä Elina ilmeisesti oman elämänsä. Ja kyllä naisena ja äitinä teen kaikkea muutakin kuin olen kiinni lapsissa. Anteeksi kun sanoin, mutta kyllä musta tässä paistaa läpi itsekkyys ja laskelmoivuus, ei välittänyt muista. Ihan jo tuosta elämäntapahtumien aikataulusta alkaen. Varsinaisesti eihän tässä mitään laitonta ole tehty, mutta selvästi on oma napa edellä menty ja mennään jatkossa. Onnea uudelle sulholle nyt sitten, on varmaan ihan samaa laatua
En usko tuohon laskelmointiin. Ihmiset kykenevät kuvittelemaan aikomuksensa vaikka miten pysyviksi. Harva analysoi tekemisiään kovinkaan tarkkaan.
Tässä loistava esimerkki minkä takia kannattaa aina tehdä avioehto, jos vähänkin omaisuutta. Jokainen saa erota jos siltä tuntuu, mutta kyrsis kuin apinaa jos yössä vielä menettäisi puolet omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa nää ruikuttajat olla näitä voimaantuneita koulutettuja naisia.
En sanoisi. Haluavat useimmiten niitä miehiä joita muutkin. Noilla miehillä kun on valinnanvaraa.
Mulle ei tuota minkään sortin vaikeuksia saada miestä siitäkään huolimatta etten välttämättä tarvisi ketään, koska pärjään.
Ainoa mistä jaksan hämmästyä kerta toisensa perään on että just ne naiset viedään nanosekunneisssa ketkä ovat miehistään todella riippuvaisia.
Kyllä tota panis, kerran ja tuplakumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M38
Itse sain toisen lapsen samanikäisenä enkä ole yhtään vanha.
Sulla varmaan olikin puoliso vai mitä?
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mut tää nyt kyl kuulostaa vaan siltä että kirjoitat jotain ihan omaa fanitarinaas tästä ihmisestä jonkun iltapaska-artikkelin perusteella. Vaikuttaako tän ihmisen elämänvalinnat sun omaas oikeesti niin paljon et pitää omistaa näin paljon ajatuksia sille et maalailet sitä jonain laskelmoivana mestari-manipulaattorina kun oikeen aikajananki sen tekemisille väänsit?
Sanoisin että on hyvä reikä, ei paljon muuta.
Aah katkerat täällä ruikuttaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kahden lapsen isä Nico-Petteri, 36, erosi suhteesta, jossa kaikki oli ihan hyvin. Lue qvoimauttava kertomus uudesta Me miehet -lehden numerosta!
Tai se juontajamies, joka jatkuvasti hankkia uusia lapsia eri naisten kanssa ja erosi heti. Näitä riittää. Samat miehet, jotka haukkuvat naisia hurraavat tälle miehille. Miesten kaksinaismoralismi on vaan niin uskomatonta.
Nainen joka on antelias ja jakaa omasta, mitä enemmän voisi mies toivoa.
No kuulostaa kyllä kamalalta suhteelta jos noita asioita ei ole voinut parisuhteessa tehdä.. Kyllä minä vaan näen kavereita, tanssin yökerhoissa ja jopa - pidättäkää hengitystä - heilutan persettäni!!!!!! Mies löytyy, luojan kiitos<<3
Tai siis näin ja tanssin ja heilutin, ja futuurissa myös sitten kun korona sallii
Ehkä tässä eniten ihmetyttää, että hän ja muut puhuu erosta vaikka liitossa ei ollut MITÄÄN vikaa. Jos siinä ei ole vikaa, niin kyllä siitä tasan yhden asian vuoksi lähdetään. Vai pitäisikö kuitenkin rehellisesti myöntää, että kyllä siinä liitossa JOTAIN vikaa oli...
Olihan tuossa suhteessa se ongelma, ettei nainen ainakaan rakastanut. Sen lisäksi hänellä oli ääretön tarve leikkiä nuorta aikuista, aikaa ennen lapsia. Hän halusi olla vapaa ja haluttu.
Semmoisetkin on ihan oikeita vikoja parisuhteessa. Tämä nainen ei vaan osaa pukea sanoiksi asioitaan, mutta onneksi lähti ennen kuin petti.
Ensinkin et tiedä vaan arvailet.
Toiseksi naisilla on se älypuhelin aina kädessä ei miehillä.