Miksi köyhille ei sanota suoraan ettei niiden tilanne tule paranemaan koskaan
Etenkin vanhusköyhyys on kuolemaan johtava ”sairaus”, meidän yhteiskuntamme ei siihen tule vaikuttamaan. Leipäjonossa tänään, leipäjonossa hautaan saakka - jos pysyy tolpillaan. Köyhän elämä Suomessa on turha, onneton ja kärsimystäytteinen eikä tilanne tule muuttumaan.
Kommentit (131)
vaali karjaa kirjoitti:
kok ja persut kyllä sanovat että työn teko auttaisi köyhyyteen mutta viher punikit kumoavat väitteen peläten äänestäjä katoa. kun luvataan katteeton vappu satanen niin köyhän pöljän ääni on taattu
Kokkarit ja persut puhuu kyllä kovasti työnteosta, mutta palkan maksamisesta eivät sano mitään. Ja vappusatasesta on tullut jo puolet niille joille se kuuluu eli pienituloisille eläkeläisille.
Minä olen käynyt Mensan virallisessa testissä, tulos 141. Ja en ole menestyjä.
Köyhä ei voi ikinä rikastua mutta ammattirik.. Noh, jätetään sanomatta.
Minäkin olen tehnyt Mensan virallisen testin, ÄO- tulos 139. Ja olen kuullut, että minua on sanottu tyhmäksi.
Kyllä memestyminen on paljon siitäkin kii millaista palautetta ihminen saa osakseen, ihan jo lapsesta alkaen. Ympäristö vaikuttaa, ja ympäristön tuki ja hyväksyntä niin ettei jää ulkopuolelle. Se että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan voi myös vaikuttaa. Kaveripiiri ja ihmissuhteet vaikuttavat myös paljon.
Jokainen saa päättää oman elintapansa aivan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa päättää oman elintapansa aivan itsekseen.
Kyllä kaveritkin tai niitten puute vaikuttavat. Kaikki eivät ole niin vahvoja luonteeltaan että itse omin avuin menestyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käynyt Mensan virallisessa testissä, tulos 141. Ja en ole menestyjä.
Et ole käyttänyt sitä hyödyksi, olet laiska.
Suomessa menestyy lähinnä rikolliset ja muuta vilunkia ja valehtelua harrastavat kuten esim. tämä Yli-Viikari...
No jos sen tajuaisi, niin maailman onnellisin kansa ei enää olisi innokkain veronmaksajakansa.
Menestys riippuu paljon enemmän muusta kuin älykkyydestä. Tähän tulokseen on tullut huippututkijatiimi, johon kuuluu esim. Nobel- palkittu James Heckman. Tulokset julkaisi kansallinen tiedeakatemia. Tietyt persoonallisuuden piirteet selittävät enemmän menestymistä.