Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi köyhille ei sanota suoraan ettei niiden tilanne tule paranemaan koskaan

Vierailija
31.03.2021 |

Etenkin vanhusköyhyys on kuolemaan johtava ”sairaus”, meidän yhteiskuntamme ei siihen tule vaikuttamaan. Leipäjonossa tänään, leipäjonossa hautaan saakka - jos pysyy tolpillaan. Köyhän elämä Suomessa on turha, onneton ja kärsimystäytteinen eikä tilanne tule muuttumaan.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys riippuu paljon enemmän muusta kuin älykkyydestä. Tähän tulokseen on tullut huippututkijatiimi, johon kuuluu esim. Nobel- palkittu James Heckman. Tulokset julkaisi kansallinen tiedeakatemia. Tietyt persoonallisuuden piirteet selittävät enemmän menestymistä.

Vierailija
122/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaali karjaa kirjoitti:

kok ja persut kyllä sanovat että työn teko auttaisi köyhyyteen mutta viher punikit kumoavat väitteen peläten äänestäjä katoa. kun luvataan katteeton vappu satanen niin köyhän pöljän ääni on taattu

Kokkarit ja persut puhuu kyllä kovasti työnteosta, mutta palkan maksamisesta eivät sano mitään. Ja vappusatasesta on tullut jo puolet niille joille se kuuluu eli pienituloisille eläkeläisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt Mensan virallisessa testissä, tulos 141. Ja en ole menestyjä.

Vierailija
124/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä ei voi ikinä rikastua mutta ammattirik.. Noh, jätetään sanomatta.

Vierailija
125/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tehnyt Mensan virallisen testin, ÄO- tulos 139. Ja olen kuullut, että minua on sanottu tyhmäksi.

Vierailija
126/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä memestyminen on paljon siitäkin kii millaista palautetta ihminen saa osakseen, ihan jo lapsesta alkaen. Ympäristö vaikuttaa, ja ympäristön tuki ja hyväksyntä niin ettei jää ulkopuolelle. Se että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan voi myös vaikuttaa. Kaveripiiri ja ihmissuhteet vaikuttavat myös paljon.

Vierailija
127/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa päättää oman elintapansa aivan itsekseen.

Vierailija
128/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa päättää oman elintapansa aivan itsekseen.

Kyllä kaveritkin tai niitten puute vaikuttavat. Kaikki eivät ole niin vahvoja luonteeltaan että itse omin avuin menestyisivät.

Vierailija
129/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt Mensan virallisessa testissä, tulos 141. Ja en ole menestyjä.

Et ole käyttänyt sitä hyödyksi, olet laiska.

Vierailija
130/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa menestyy lähinnä rikolliset ja muuta vilunkia ja valehtelua harrastavat kuten esim. tämä Yli-Viikari...

Vierailija
131/131 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sen tajuaisi, niin maailman onnellisin kansa ei enää olisi innokkain veronmaksajakansa.