Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 noin 40v naiskaverusta... kun sain vauvan, minua ei enää kutsuta dinnereille mukaan

Vierailija
30.03.2021 |

Instaan taas päivitetty kivoja yhteisiä illallisia näin korona-aikaan. Sain vuosi sitten vauvan, jonka yhteydessä tämä toinen näistä kahdesta ei onnittelut mitenkään, eikä kutsu enää mukaan illallisille. Sairasta. Ilmeisesti hänelle niin kova paikka, kun on itse lapseton ja vanhapiika. Mietin, kehtaisiko kysyä, miksei minua enää kutsuta yhteisiin tapaamisiin mukaan? Itse olen sitä mieltä, että todelliset ystävät kutsuvat, ja todellisilta ystäviltä voi kysyä...

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka tiennyt noin käyvän? Ainahan sinkut sulkevat muut porukoistaan ulos, koska "siitä tuli tylsä". :D Naurettavaa mutta totta. Ei ole väliä kauan olette tunteneet ja miten läheisiä olette, mutta ihminen ei kelpaa enää seuraksi jos on muutakin sisältöä elämässä kuin frendit.

Ennemminkin menee toisin päin. Sinkku suljetaan pois yhteisistä pariskuntien mökkikekkereistä ja illanvietoista, kerrankin kuulin että ”kunpa löytäisit jonkun niin voisit tulla mukaan”. Puhumattakaan siitä kun muilla on pienet lapset ja itse olet vielä sinkku.

Näin myös käy kun sinkku löytää kumppanin, niin hän häviää täysin kavereitaan. Vuosien ystävyys ( jolloin oltu molemmat sinkkuja) unohtuu sillä sekunnilla kun kumppani löytyy.

Ei enää baari,leffa,teatteri,shoppailu,kahvittelu,vesijumppa yms kaveria olekaan. Ystävyys elvytetään kun suhde karahtaa kiville tai mies omissa menoissaan hirvimetsällä,niin johan taas olisi kiva päivittää kuulumisia.

Ja kyse tosiaan lapsettomien seurustelusta jolloin luulisi sitä parisuhdeaikaa olevan riittävästi niin että kaveria näkemään leivoskahvin merkeissä..

Vierailija
62/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet kutsunut koko porukan päivälliselle ravintolaan vauva-aikanasi? Kymmenen kertaa? Kahdesti? Katsos kun se vastavuoroisuus koskee myös tuoreita äitejä.

Ravintolaan korona-vuonna? En kertaakaan. He tosin tapaavat ja järjestävät juhlia koronasuositusten vastaisesti...

No mitä ihmettä kitiset, jollet siis kuitenkaan edes haluaisi mennä mukaan dinnereille..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika miäonella nelikymppisellä tuo vaihe on jo taaksejäänyttä elämää. Palaat sitten seuroihin kun olet vähän irti vauvakuplasta.

Vierailija
64/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Ensin oltiin niin kaveria, niin kaveria. Babyshowereissa näin tätä toista viimeistä kertaa.

Kun lapsemme syntyi ei edes onnitellut, ei lähettänyt kukkia kuten muut. Lapsen syntymän jälkeen ei seuraa stooreja Instassani, ei tykkää päivityksistäni, eikä kutsu enää kylään.

Ja ihan turha väittää näitä salaliittoteorioita, että olisin hänelle tehnyt jotain. En syyttele itseäni siitä että olen ystävällinen ihminen, sain lapsen, ja tämä on kova paikka tälle sinkulle.

Häntä on kutsuttu ja meillä syötetty. Hän, lapseton on äärettömän epäkohtelias...

Ai ettäkö ihanko ei lähettänyt KUKKIA 😂?!

Eikä tykkää sun päivityksistä?!

Voi hyvääpäivää🙄.

En yhtään ihmettele, että babyshowerit on ollu viimenen tapaaminen...

Vierailija
65/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Ensin oltiin niin kaveria, niin kaveria. Babyshowereissa näin tätä toista viimeistä kertaa.

Kun lapsemme syntyi ei edes onnitellut, ei lähettänyt kukkia kuten muut. Lapsen syntymän jälkeen ei seuraa stooreja Instassani, ei tykkää päivityksistäni, eikä kutsu enää kylään.

Ja ihan turha väittää näitä salaliittoteorioita, että olisin hänelle tehnyt jotain. En syyttele itseäni siitä että olen ystävällinen ihminen, sain lapsen, ja tämä on kova paikka tälle sinkulle.

Häntä on kutsuttu ja meillä syötetty. Hän, lapseton on äärettömän epäkohtelias...

Voi hyvääpäivää🙄.

MINÄ olen levittänyt jalkani jollekin miehelle ja työntänyt sieltä ulos lapsen ja nyt MINUA pitää palvoa lähes toisena päivätyönään ja jos et näin tee olet katkeroitonut vanhapiika, jolle on kova paikka kun MINÄ olen saanut, sekä miehen ( jos tulee eron muutaman vuoden sisällä) että lapsen.

Vierailija
66/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Voi hyvääpäivää🙄.

MINÄ olen levittänyt jalkani jollekin miehelle ja työntänyt sieltä ulos lapsen ja nyt MINUA pitää palvoa lähes toisena päivätyönään ja jos et näin tee olet katkeroitonut vanhapiika, jolle on kova paikka kun MINÄ olen saanut, sekä miehen ( jos tulee eron muutaman vuoden sisällä) että lapsen.

Onpa katkera ja kateellinen kirjoitus☺️❤️

Vierailija
67/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika miäonella nelikymppisellä tuo vaihe on jo taaksejäänyttä elämää. Palaat sitten seuroihin kun olet vähän irti vauvakuplasta.

4-kymppisellä ”tuo vaihe” jo taakse jäänyttä elämää.. Reps😂 eihän nämä 38-45v vanhat piiat ole vielä löytäneet puolisoa, joten miten pikkulapsiaikakaan olisi taaksejäänyttä😂

Vierailija
68/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Voi hyvääpäivää🙄.

Kyllä meidän piireissä vauvasta onnitellaan kukilla. Meidän esikoinen kun syntyi, kukat tuli työpaikoiltamme, lapsuudenystäviltä, ja vanhemmilta suoraan jo sairaalaan. Missä junttilassa sä elät...?

Vierailija
69/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Voi hyvääpäivää🙄.

Onpa katkera ja kateellinen kirjoitus☺️❤️

Mitä minä just sanoin, hymiöitä.

Vierailija
70/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4-kymppisellä ”tuo vaihe” jo taakse jäänyttä elämää.. Reps😂 eihän nämä 38-45v vanhat piiat ole vielä löytäneet puolisoa, joten miten pikkulapsiaikakaan olisi taaksejäänyttä😂

Aivan. No, heitäkään ei sen enempää kiinnosta.

Vierailija
71/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään minun ystäväni ei syö ”dinnereitä”, onneksi.

Vierailija
72/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he tietävät mistä puhut koko illan

Tämä. Oikeasti raivostuttavaa, kun kaveri laittaa joka hemmetin viikko kuvia lapsestaan ja niihin pitäisi sitten jotain kommentoida. Öööö joo siinä on lapsesi, hieno kuva. 

Vierailija
73/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että jo kun aloin seurustella, ikisinkkukaveri jätti. 

74/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 kaveria. Mulla 4 ja se on jo paljon, ja sitten puhutaan yksinäsyydestä. 

Vierailija
75/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa että sulla on ylimielinen asenne ja olet kova haukkumaan toisia. Tuo ystävän haukkuminen vanhaksi piiaksi viittaa siihen. Se on nykyään haukkumasana. Jos annat ystävien seurassa sellaisen kuvan että kuvittelet olevasi parempi ihminen kuin ystävät, joilla ei ole miestä eikä lapsia, niin ei sellaista haluta nähdä. Pelkät eleet ja pienet sanat jo riittää luomaan tuon ylimielisen kuvan. Todennäköisesti olet aloittanut tuon käytöksen jo raskausaikana, kun ei kerta vauvastakaan ole onniteltu. Kyllä mukavia ihmisiä onnitellaan ja heitä halutaan nähdä.

En ole ap, mutta voi olla että hän kutsuu vähän ilkeällä tavalla kaveriaan nykyään juuri siksi, kun hän kohteli ensin tosi tylysti. Eli on suuttunut ja pahoittanut mielensä ja siksi vanhapiikoittelee.

Vierailija
76/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös käynyt näin!

Suloista. Mistä oletat tämän olevan kova paikka? Suurin osa naisista ei niitä lapsia enää halua ja heitä ei kiinnosta se lapsiperhe elämä. Minä olen kohteliaasti ottanut etäisyyttä näihin kavereihin joilla niitä lapsia on ihan vain siksi, että en itse niitä lapsia halua. Ei tosiaan tarvitse tehdä mitään ylianalyyseja miksi. Se on vain minun henkilökohtainen arvovalintani.

Tuo on tosi tylyä käytöstä. Minäkään en ole mikään lapsifani varsinaisesti, mutta kun ystävä on saanut lapsen niin totta hemmetissä olen onnitellut ja iloinnut puolestaan. Sulla ei ole käytöstapoja. Ärsyttää ihan hirveästi. Sanot käytännössä että "sulla on nyt lapsi. Ei kiinnosta enää sä ja sun kaveruus". Ja se on muka ok?

Vierailija
77/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä asenteellasi tuota ”lapsetonta vanhaapiikaa” kohtaan on jotakin tekemistä asian kanssa?

No miten pitäisi kutsua?

”Menevä 45-vuotias sinkku” 😂🙈

Vaihtoehdot kaverin kuvailemiseksi on siis kateellinen lapseton vanhapiika tai "menevä 45-vuotias sinkku"? Ok, ihanaa etten kuulu sun ystäväpiiriisi. 

Vierailija
78/89 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä asenteellasi tuota ”lapsetonta vanhaapiikaa” kohtaan on jotakin tekemistä asian kanssa?

No miten pitäisi kutsua?

”Menevä 45-vuotias sinkku” 😂🙈

Vaihtoehdot kaverin kuvailemiseksi on siis kateellinen lapseton vanhapiika tai "menevä 45-vuotias sinkku"? Ok, ihanaa etten kuulu sun ystäväpiiriisi. 

Vanhapiiat ja -pojat loukkaantuvat näköjään helposti😂

Vierailija
79/89 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä ihmisiä tiedän minäkin. Kaksi kaverusta joista toinen oli treffeillä jonkun muun ulkomaalaisen ukon kanssq, vaikka odotti lasta suomalaiselle🙄 Minulta kyseltiin onko suhteeni mieheeni kaverillinen ja oltiin ihmeissään kun en suostunut haukkumaan puolisoani😆

Vierailija
80/89 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän ylimielisiä vastauksia. Antakaa aloittajalle anteeksi. Naisten aivot palautuvat lähelle normaalitilaa vasta 3-4 v synnytyksen jälkeen. Hän luulee olevansa parempi sen perusteella, että on tehnyt saman, mihin kaikki maailman eläimet pystyvät: pariutunut ja lisääntynyt. Joillekin käy näin, se on normaalia, mutta valitettavasti karkottaa ne ystävät, jotka eivät halua tuhlata aikaansa itseään täynnä oleviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi