Ei ollut voita, niin laitoin ruisleipien päälle oliiviöljyä ja suolaa. Oli hyvää!
Kommentit (13)
En välitä oliiviöljystä leivän päällä. Jos voi on loppu, laitan leivälle majoneesia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se sotke? Ja suola on vaarallista terveydelle.
Ei sitä paljoa tarvitse laittaa.
Naapurin pappa oli syönyt ruisleipää pikkupojasta saakka ja suolaa laittoi kanssa ruokaansa. Nyt talvella kuoli.
Molemmatt ovat hengen vaarallisia.
Laitan oliiviöljyä, suolaa ja rouhin myllystä mustapippuria.
Lähinnä ärsytti, kun se öljy imeytyy levän läpi sormille.
Ihan hyvä valinta. Tosin jätä leipä pois :-)
Minä lorautin lämpimän ruuan päälle vähän neitsyt oliivi öljyä. Ihanan pähkinäinen maku tuli. Vois kokeilla leivällekin.
Hyvää olisi joo, mutta tosiaan sitten on kaikki paikat siinä öljyssä, lautanen, sormet, nahkasohva, vaimo alkaa huutaa, otan kaljaa lohduksi, lähden ulos toikkaroimaan, kompuroin kännipäissäni alaoven lasin rikki, jalkaan ammottava haava, verta joka puolella, häätökin tulee, lapset otetaan huostaan ja alan ikävyyksissäni kirjoitella vauvapalstalle juttuja siitä, miten menen farkut jalassa 20v nuoremmasta. Parempi pysyä ihan voin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Suola ei ole vaarallista terveydelle. Jatkuva suolan liikasaanti on vaarallista terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä lorautin lämpimän ruuan päälle vähän neitsyt oliivi öljyä. Ihanan pähkinäinen maku tuli. Vois kokeilla leivällekin.
Minä lorautin tänään salaattiin oliiviöljyä. Oli tosi hyvää. ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvää olisyi joo, mutta tosiaan sitten on kaikki paikat siinä öljyssä, lautanen, sormet, nahkasohva, vaimo alkaa huutaa, otan kaljaa lohduksi, lähden ulos toikkaroimaan, kompuroin kännipäissäni alaoven lasin rikki, jalkaan ammottava haava, verta joka puolella, häätökin tulee, lapset otetaan huostaan ja alan ikävyyksissäni kirjoitella vauvapalstalle juttuja siitä, miten menen farkut jalassa 20v nuoremmasta. Parempi pysyä ihan voin käytössä.
Näin!
Vaaleassa leivässä käytän. Oliiviöljyä, yrtti-tuorejuustoa ja kurkkua tai tomaattia ja ripaus mustapippuria päälle.