Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 noin 40v naiskaverusta... kun sain vauvan, minua ei enää kutsuta dinnereille mukaan

Vierailija
30.03.2021 |

Instaan taas päivitetty kivoja yhteisiä illallisia näin korona-aikaan. Sain vuosi sitten vauvan, jonka yhteydessä tämä toinen näistä kahdesta ei onnittelut mitenkään, eikä kutsu enää mukaan illallisille. Sairasta. Ilmeisesti hänelle niin kova paikka, kun on itse lapseton ja vanhapiika. Mietin, kehtaisiko kysyä, miksei minua enää kutsuta yhteisiin tapaamisiin mukaan? Itse olen sitä mieltä, että todelliset ystävät kutsuvat, ja todellisilta ystäviltä voi kysyä...

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmeessä. Vastaus on, että dinnerit on niin mennyttä, etkä sä seuraa aikaasi.

Vierailija
2/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka tiennyt noin käyvän? Ainahan sinkut sulkevat muut porukoistaan ulos, koska "siitä tuli tylsä". :D Naurettavaa mutta totta. Ei ole väliä kauan olette tunteneet ja miten läheisiä olette, mutta ihminen ei kelpaa enää seuraksi jos on muutakin sisältöä elämässä kuin frendit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tyypillistä. Kun joku saa vauvan, häntä ei oteta enää entisiin kuvioihin mukaan.

Minullekin kävi näin.

Hommasin uusia ystäviä ja annoin entisten jatkaa omaa elämäänsä, mitä niihin takertumaan.

Vierailija
4/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et edes haluaisi olla moisen juntin seurassa.

Ps. Juntti on myös tämä toinen yhteinen kaverinne, kun menee sinne eikä myöskään kutsu sinua.

Pidäpä väliä molempiin ihmisiin, ja nauti lapsistasi ja perheestäsi❤️👌

Vierailija
5/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö mukaan ilman vauvaa?

Vierailija
6/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsisitkö mukaan ilman vauvaa?

Toki, pääsisin, onhan lapsellamme rakastava isäkin. Mutta en pääse, kun nämä ”ystävät” eivät enää kutsu.

Ap

Vierailija
7/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka tiennyt noin käyvän? Ainahan sinkut sulkevat muut porukoistaan ulos, koska "siitä tuli tylsä". :D Naurettavaa mutta totta. Ei ole väliä kauan olette tunteneet ja miten läheisiä olette, mutta ihminen ei kelpaa enää seuraksi jos on muutakin sisältöä elämässä kuin frendit.

Ennemminkin menee toisin päin. Sinkku suljetaan pois yhteisistä pariskuntien mökkikekkereistä ja illanvietoista, kerrankin kuulin että ”kunpa löytäisit jonkun niin voisit tulla mukaan”. Puhumattakaan siitä kun muilla on pienet lapset ja itse olet vielä sinkku.

Vierailija
8/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin menee toisin päin. Sinkku suljetaan pois yhteisistä pariskuntien mökkikekkereistä ja illanvietoista, kerrankin kuulin että ”kunpa löytäisit jonkun niin voisit tulla mukaan”. Puhumattakaan siitä kun muilla on pienet lapset ja itse olet vielä sinkku.

Älä selitä. Ap on suljettu ulos, mitä törkeää käytöstä tältä vanhaltapiialta.

Vierailija
9/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he tietävät mistä puhut koko illan

Vierailija
10/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miksei sinkku voi olla mukana? Viettelee muka miehet??

Ap, en tunne entistä kaverias, mutta itse olen vapaaehtoisesti lapseton ja vanhapiika, enkä katkera kellekään. Eikä ole kova paikka. Hyvin ehdin naimisiinkin vielä jos kohtaan jonkun.

Vierailija
11/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevaista. Tietävät, ettet ehtisi vauva-arjelta osallistua kuitenkaan.

Vierailija
12/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asenteellasi tuota ”lapsetonta vanhaapiikaa” kohtaan on jotakin tekemistä asian kanssa?

Vierailija
13/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelevaista. Tietävät, ettet ehtisi vauva-arjelta osallistua kuitenkaan.

Törkeää, kiusaamista. Samoin on sun vastaus.

Vierailija
14/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja myöskin toisin päin. Jotkut perheelliset ei pidä niin paljon yhteyttä lapsettomiin. Ihanne olisi varmaan, että ystävyydet eivät kärsisi siitä, onko lapsia vai ei.

Vierailija
15/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä asenteellasi tuota ”lapsetonta vanhaapiikaa” kohtaan on jotakin tekemistä asian kanssa?

No sehän hän on.

Vierailija
16/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten pitäisi kutsua?

”Menevä 45-vuotias sinkku” 😂🙈

Vierailija
17/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Juntti on myös tämä toinen yhteinen kaverinne, kun menee sinne eikä myöskään kutsu sinua.

Eikö teidän ihmisten mielestä oikeasti saa nähdä kaveriporukan jäseniä yksittäin? En ole edes tajunnut olevani törkeä, kun näen useammin meidän porukan jäsenistä sitä jonka kanssa olen pisimpään ollut ystävä.

Vierailija
18/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teidän ihmisten mielestä oikeasti saa nähdä kaveriporukan jäseniä yksittäin? En ole edes tajunnut olevani törkeä, kun näen useammin meidän porukan jäsenistä sitä jonka kanssa olen pisimpään ollut ystävä.

Tottakai saa, hyvänen aika. Onko susta normaalia että suoraan lapsen syntymisestä Ap jätettiin ulkopuolelle..?

Vierailija
19/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi jolta kadonnut pari ystävää perheenlisäyksen vuoksi! Taitaa olla ihan tyypillistä, karsii ne epäaidot pois joukosta. Onneksi myös paljon hyviä ystäviä jäi, ja myös uusiin tullut äitiyden myötä tutustuttua. Tekee kipeää, mutta ehkä kannattaa vaan unohtaa tuollaiset "ystävät" ja koittaa tutustua uusiin tyyppeihin.

Vierailija
20/89 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen ystävyys on upeaa.