Miten jotku saa laihdutettua itsensä kesäkuntoon? Esim 6kg kesäksi pois. Minä en saa edes kiloa pois ja ylipainoa varmaan 25kg
Mistä ne saa sen motivaation normaalipainon sisällä? Laihtuuko normi painossa helpommin vai mikä siinä on.
Kommentit (204)
Ehkä meditaatio ja mielikuvaharjoittelu voisi auttaa laihtumaan? Auttaahan mielikuvaharjoitelu kasvattamaan lihasvoimaa ja suorituskykyä myös. Usein syömisen taustalla on tunnetason tekijöitä ja rutinoituneita toimintamalleja, joita purkamalla ihmisen mielenhallinta paranee. Kun muutos lähtee ajatusmalleista niin rutiinien muuttaminen ei ole niin ylivoimaista. Pelkästään se että eläytyy itseensä tulevaisuuden toivottavassa tilanteessa auttaa saavuttamaan sen päämäärän, mihin pyrkii. Kun ajattelet kuin laiha ihminen, sinusta tulee sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Syksystä saakka olen tehnyt pieniä muutoksia vähän kerrallaan. Sopivasti liikuntaa, enemmän kasviksia, vähemmän hiilaria, tarpeeksi hyvää rasvaa. Paino on pudonnut 8kg. Olin ylipainoinen, nyt normaalipainon yläpäässä.
Ok. Mun syksyllä ostamani ulkoilutakki ei mahdu enää kiinni :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syksystä saakka olen tehnyt pieniä muutoksia vähän kerrallaan. Sopivasti liikuntaa, enemmän kasviksia, vähemmän hiilaria, tarpeeksi hyvää rasvaa. Paino on pudonnut 8kg. Olin ylipainoinen, nyt normaalipainon yläpäässä.
Mitä ne "hyvät rasvat" on?
Jos käyttää lautasmallia, ei kannata vaihtaa lautasia pienempiin. Se malli on tarkoitettu normaalikokoisille lautasille.