Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotku saa laihdutettua itsensä kesäkuntoon? Esim 6kg kesäksi pois. Minä en saa edes kiloa pois ja ylipainoa varmaan 25kg

Vierailija
30.03.2021 |

Mistä ne saa sen motivaation normaalipainon sisällä? Laihtuuko normi painossa helpommin vai mikä siinä on.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaisuus on siinä, ettei laihduta. Kun yrittää laihduttaa, niin usein toivoo suuria tuloksia lyhyessä ajassa ja kun se ei onnistu, niin turhautuu ja ne vähätkin lähteneet kilot tulee takaisin. Pysyviä tuloksia ei saa viikossa eikä parissa kuukaudessa. Pitää kohdentaa hommaa enemmän siihen, onko tyytyväinen itseensä ja omaan jaksamiseen, ja sen jälkeen miettiä, mitä voisi tehdä eri tavalla, jotta olo paranisi.

Ei kannata haukata alkuun liian isoa palaa, vaan aloittaa hitaasti pienillä muutoksilla. Jos esimerkiksi tämän hetkinen ruokavalio on täynnä höttöhiilareita (pullaa, ranskalaisia, sipsiä yms.) tai sokerilimuja, voi aloittaa muutoksen vähentämällä näiden tuotteiden määrää. Jos ennen söit kaksi pullaa päivässä, nyt päätät että yksi pulla riittää. Kannattaa myös vaihtaa lautaset ja lasit pienempiin ja pienentää annoskokoja. Lautasmalli on oikeasti toimiva, ja sillä on helppo lisätä kasvisten määrää. Vihanneksia pureskelee saman verran kuin pihviä ja vatsakin täyttyy, mutta kaloreita tulee paljon vähemmän.

Itte olen saanut nyt kahdessa vuodessa 13 kiloa pois. En ole radikaalisti lisännyt liikuntaa verrattuna aiempaan, mutta olen kuitenkin kävellyt ja pyöräillyt enemmän. Vähensin alkoholin kittaamista, kiinnitin huomiota ruuan määriin ja säännölliseen syömiseen. Kilot, jotka ovat tulleet hitaasti, eivät myöskään lähde nopeasti. Nopea laihduttaminen on mahdollista vain harvoille, elämäntapamuutoksen tekeminen pienin askelin onnistuu kaikilta.

Jos käyttää lautasmallia, ei kannata vaihtaa lautasia pienempiin. Se malli on tarkoitettu normaalikokoisille lautasille.

Vierailija
202/204 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meditaatio ja mielikuvaharjoittelu voisi auttaa laihtumaan? Auttaahan mielikuvaharjoitelu kasvattamaan lihasvoimaa ja suorituskykyä myös. Usein syömisen taustalla on tunnetason tekijöitä ja rutinoituneita toimintamalleja, joita purkamalla ihmisen mielenhallinta paranee. Kun muutos lähtee ajatusmalleista niin rutiinien muuttaminen ei ole niin ylivoimaista. Pelkästään se että eläytyy itseensä tulevaisuuden toivottavassa tilanteessa auttaa saavuttamaan sen päämäärän, mihin pyrkii. Kun ajattelet kuin laiha ihminen, sinusta tulee sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksystä saakka olen tehnyt pieniä muutoksia vähän kerrallaan. Sopivasti liikuntaa, enemmän kasviksia, vähemmän hiilaria, tarpeeksi hyvää rasvaa. Paino on pudonnut 8kg. Olin ylipainoinen, nyt normaalipainon yläpäässä.

Ok. Mun syksyllä ostamani ulkoilutakki ei mahdu enää kiinni :(

Ap

Vierailija
204/204 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksystä saakka olen tehnyt pieniä muutoksia vähän kerrallaan. Sopivasti liikuntaa, enemmän kasviksia, vähemmän hiilaria, tarpeeksi hyvää rasvaa. Paino on pudonnut 8kg. Olin ylipainoinen, nyt normaalipainon yläpäässä.

Mitä ne "hyvät rasvat" on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän