Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotku saa laihdutettua itsensä kesäkuntoon? Esim 6kg kesäksi pois. Minä en saa edes kiloa pois ja ylipainoa varmaan 25kg

Vierailija
30.03.2021 |

Mistä ne saa sen motivaation normaalipainon sisällä? Laihtuuko normi painossa helpommin vai mikä siinä on.

Kommentit (204)

Vierailija
1/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tajua miksi jotkut yrittävät laihtua kesäksi eikä kesällä. Kesällähän se onnistuu kuin itsestään, kun ei kuumassa tee mieli raskaita ruokia.

Vierailija
2/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi laihduttaa? Mikä tämä on tämä mystinen "kesäkunto"? Luulisi että kesällä olisi helpompi laihduttaa kun ulkona ei ole helvetin kylmä (plus-asteita ainakin yleensä), yölläkin näkee liikkua kun on niin valoisaa (jos muut ihmiset lenkkipolulla häiritsee), ja kotimaisten kasvisten satokauden alettua on helpompi ja halvempi syödä terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi laihduttaa? Mikä tämä on tämä mystinen "kesäkunto"? Luulisi että kesällä olisi helpompi laihduttaa kun ulkona ei ole helvetin kylmä (plus-asteita ainakin yleensä), yölläkin näkee liikkua kun on niin valoisaa (jos muut ihmiset lenkkipolulla häiritsee), ja kotimaisten kasvisten satokauden alettua on helpompi ja halvempi syödä terveellisesti.

Mystinen kesäkuntoon on sitä, että näyttää hiton hyvältä. Kyllä sitä jaksaa kärsiä nälkää, että kesällä saa nuorta ja tiukkaa.

Vierailija
4/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt muutamassa vuodessa laihtunut sen 25 kiloa. Pikku hiljaa laihduttamatta. Muutokset ovat olleet pieniä lähes huomaamattomia - piimä rasvattomaksi, leipäpala pienemmäksi, perunaa, pastaa tai riisiä vähemmän jne, enkä todellakan tehnyt kuin pikku muutoksen kerrallaan. Syön edellenkin pitsaa tai karkkia, nutta pitsaa syön sen verran että nälkä katoaa, joskus tekisi syödä lisää vain sen takia, että se maistuu hyvälle, karkkia en osta kotiin, ja ostan yleensä joko minipussin tai patukan.

Se mikä minulle on ollut vaikeaa, on ymmärtää oma laihtumiseni, vaikka se on ollut hidasta - tilasin äskettäin vaatteita netistä ja tilasin taas kerran vahingossa vanhalla vaatekoolla yhden paidan. vaikka muihin huomasinkin ottaa oikean koon. Silloin kun painoa tuli lisää, osasin aina valita riitävän suuren koon.

Vierailija
5/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aina normaalipainossa ja jos joskus on paino lähtenyt nousuun esimerkiksi urheilusta tulleen polvivaivan takia, niin olen vaan päättänyt, että pitää vähentää syömistä ja jättää ne saunasiiderit pois. En ole ikinä ollut millään dieetillä, mutta jos tuntuu, että farkut alkaa puristaa, niin se tarkoittaa sitä, että jotain on tehtävä.

Vierailija
6/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin kyllä kesällä ottaa kiloja (varsinkin kesälomalla), kun grillaillaan, maataan auringossa ja kitataan alkoholia.

Vierailija
7/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt muutamassa vuodessa laihtunut sen 25 kiloa. Pikku hiljaa laihduttamatta. Muutokset ovat olleet pieniä lähes huomaamattomia - piimä rasvattomaksi, leipäpala pienemmäksi, perunaa, pastaa tai riisiä vähemmän jne, enkä todellakan tehnyt kuin pikku muutoksen kerrallaan. Syön edellenkin pitsaa tai karkkia, nutta pitsaa syön sen verran että nälkä katoaa, joskus tekisi syödä lisää vain sen takia, että se maistuu hyvälle, karkkia en osta kotiin, ja ostan yleensä joko minipussin tai patukan.

Se mikä minulle on ollut vaikeaa, on ymmärtää oma laihtumiseni, vaikka se on ollut hidasta - tilasin äskettäin vaatteita netistä ja tilasin taas kerran vahingossa vanhalla vaatekoolla yhden paidan. vaikka muihin huomasinkin ottaa oikean koon. Silloin kun painoa tuli lisää, osasin aina valita riitävän suuren koon.

Mahtavaa, onneksi olkoon jos saat painoa noin pienellä panostuksella putoamaan. En ole ap, mutta minä olen kymmenen vuotta syynännyt joka suupalan, laittanut kaiken uusiksi, vähentänyt syöntikertoja, pienentänyt annoksia, vähentänyt reilusti rasvaa, sokeria ja hiilihydraatteja. Mikään ei toimi, paino vain nousee. Liikuntaakin harrastin kohtuullisen paljon ilman mitään tuloksia.

Vierailija
8/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit/ päivä vietävä niin alas KUNNES laihtuu ja vauhdilla. Jos tuloksia ei synny, kalorit on SINULLE Liian korkeat. Joten älä seuraa muiden esimerkkejä. Dr Now ohjelmassa nuo pannaan 1200 kcal/ pv dieetille sillä laihtuu jos paljon tiputettavaa, mutta jos vain vähän, voi joutua viemään vieläkin vähemmälle, 1000kcal/ pv. Jos oot perusterve.jos oot sairas, kysy lääkäriltä sopiiko sulle.

Ei siihen muuta keinoa ole.

Vierailija
9/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat vaan määrätietoisempia ja päättäväisempiä kuin toiset. Tajuavat, että saavuttaakseen jotain, on tehtävä myös töitä. Oli se sitten pieni tai suuri asia.

Vierailija
10/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, onneksi olkoon jos saat painoa noin pienellä panostuksella putoamaan. En ole ap, mutta minä olen kymmenen vuotta syynännyt joka suupalan, laittanut kaiken uusiksi, vähentänyt syöntikertoja, pienentänyt annoksia, vähentänyt reilusti rasvaa, sokeria ja hiilihydraatteja. Mikään ei toimi, paino vain nousee. Liikuntaakin harrastin kohtuullisen paljon ilman mitään tuloksia.

Mikään kohtuullinen ei tehoa jos lähtökohta, syöminen on olleet kohtuuttomat. Joka päivä 1 tunnin hikirääkki ehkä auttaa. Muttei kumoa mässäilyä kuitenkaan.

Vierailija
11/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti noin, niin mars lekurille selvittämään, mikä vikana!

Ps. Ethän vaan juo viikonloppuisin/juhlapäivinä/lomilla niitä kaloreita itseesi? Moni laihtuu paljon jo pelkästään laittamalla korkin kiinni.

Vierailija
12/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastolla, mulla on toiminut 16/8 menetelmä. Aluksi skippasin aamupalan, lopulta lounaan ajankohta alkoi mennä myöhäisemmäksi ja nykyään lähes aina vain yhden pääaterian iltapäivällä koska ei ole nälkä. Keho pitää totuttaa siihen että se ottaa paastoaikana ravintonsa rasvasta. Kahvin juon nykyään mustana. Kiloja lähtenyt vuoden aikana 13 ja syöminen on vähentynyt kuin itsestään. En ole edes laittanut rajoitteita sille mitä syön.

Vierailija
13/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskurilla saa täsmällistä tietoa mitä syö ja kuinka paljon saa vielä päivän aikana syödä. Olen ostanut puhelimeeni appiksen vuodeksi kerrallaan ja punnitsen jokaisen ateriani. En punnitse satunnaisia Turkinpippureita, mutta muuten punnitsen ja merkitsen kaikki ylös appikseen. Myös liikunnan merkitsen sinne. Treenaan vapailla painoilla salilla 3-4 kertaa viikossa. Sitten kalorit vain täytyy laittaa niin matalalle, että muutosta tapahtuu. Syön tällä hetkellä 1200 kilokaloria päivittäin, muutaman kerran viikossa 1800 kilokaloria, jotta aineenvaihdunta pysyy kunnossa. Tällä tyylillä yritän nyt laihduttaa ihan normaalipainon sisällä sitkeitä raskauden aikaisia kiloja. Hidastahan tämä homma on, mutta on olo, että oikeasti teen jotain terveyteni ja hyvinvointini eteen. Ja on kivaa, kun peilikuva alkaa taas jossain vaiheessa miellyttää omaa silmää, vielä tyytyväisyyteen on matkaa.

Vierailija
14/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset KUVITTELEE syövänsä vähän ja "unohtaa" suurimman osan mässäilystään. Katsokaa secret eaters. Ihan joka ikinen suupala pitää laittaa ylös kuukauden ajalta, jotta tajuaa paljonko oikeasti syö. Vähän voita leivän päälle, tippa salaatin kastiketta, muutama pähkinä, ruikkaus ketsuppia ja hups, 500 kaloria on tullut täysin huomaamatta. Ja sit levitellään käsiä "mitään en syönyt".

Vierailija
15/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun syömään määräänsä enempi ja käymään usein puntarilla ettei paino tipu itsestään liikaa.

Vierailija
16/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne kysymys. Nuorena me ei ostettu isompia vaatteita vaan oltiin syömättä että mahduttiin pieniin numeroihin . Pari viikkoa vettä ja kasviksia . Ei mitään suusta sisään ja siinä auttaa peliin katsominen sivukuvassa. Kuinka pahasti vatsa pönköttää ulospäin. Sitten kun on litteä on hyvä olla.

Vierailija
17/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalorit/ päivä vietävä niin alas KUNNES laihtuu ja vauhdilla. Jos tuloksia ei synny, kalorit on SINULLE Liian korkeat. Joten älä seuraa muiden esimerkkejä. Dr Now ohjelmassa nuo pannaan 1200 kcal/ pv dieetille sillä laihtuu jos paljon tiputettavaa, mutta jos vain vähän, voi joutua viemään vieläkin vähemmälle, 1000kcal/ pv. Jos oot perusterve.jos oot sairas, kysy lääkäriltä sopiiko sulle.

Ei siihen muuta keinoa ole.

Vauhdilla ei kannata laihduttaa, siitä joutuu painon jojoamisliikkeeseen. Nimenomaan hitaasti laihduttamalla saa pysyviä tuloksia. Nopeasti lähtevän painon keho lukee nälänhädäksi ja pistää kaiken säästöliekille, yrittää saada ihmisen ahmimaan kaloripitoisia ruokia ja säästää kaiken mahdollisen rasvakudoksena. Hitaasti laihduttamalla keho ei "hoksaa" että paino putoaa, se ei mene paniikkitilaan ja näin pystyy saamaan pysyviä tuloksia ilman että tarvitsee loppuikäänsä olla dieetillä.

Vierailija
18/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään kohtuullinen ei tehoa jos lähtökohta, syöminen on olleet kohtuuttomat. Joka päivä 1 tunnin hikirääkki ehkä auttaa. Muttei kumoa mässäilyä kuitenkaan.

Päin vastoin. On helppo muuttaa syömisiään paremmaksi, jos elää pitsalla ja limsalla. Jos taas syö jo valmiiksi ihan kohtuu hyvin, niin ei niistä pienistä muutoksista ole mitään iloa. Viisi vuotta olen yrittänyt taistella, mutta paino ei vaan hievahda (bmi 26). Nälkää näkemällä tippuu, mutta tulee tietenkin heti takaisin. Harmillisesti kaikki kertynyt paino on vyötäröllä, joten pitäisi saada edes jotain pois. (Ja harrastan maratoneja, joten juoksen 50-60 km viikossa eli liikuntaakaan ei voi enää lisätä).

Vierailija
19/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommitäti kirjoitti:

Kalorilaskurilla saa täsmällistä tietoa mitä syö ja kuinka paljon saa vielä päivän aikana syödä. Olen ostanut puhelimeeni appiksen vuodeksi kerrallaan ja punnitsen jokaisen ateriani. En punnitse satunnaisia Turkinpippureita, mutta muuten punnitsen ja merkitsen kaikki ylös appikseen. Myös liikunnan merkitsen sinne. Treenaan vapailla painoilla salilla 3-4 kertaa viikossa. Sitten kalorit vain täytyy laittaa niin matalalle, että muutosta tapahtuu. Syön tällä hetkellä 1200 kilokaloria päivittäin, muutaman kerran viikossa 1800 kilokaloria, jotta aineenvaihdunta pysyy kunnossa. Tällä tyylillä yritän nyt laihduttaa ihan normaalipainon sisällä sitkeitä raskauden aikaisia kiloja. Hidastahan tämä homma on, mutta on olo, että oikeasti teen jotain terveyteni ja hyvinvointini eteen. Ja on kivaa, kun peilikuva alkaa taas jossain vaiheessa miellyttää omaa silmää, vielä tyytyväisyyteen on matkaa.

Yksi pitsa sisältää noin 1400 kilokaloria . Siinä on öljyä , rasvaa ,sokeria ja mausteita jotka lisää ruokahalua . Kaikki pullat munkit sokerit rasvat öljyt mausteet juustot pois. Aloitat aamun juomalla vettä sitten nutrilet keiton päivällä ja omena illalla. Vettä.

Vierailija
20/204 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeminen mitä enemmän on tekemistä kuten käsityöt koiran kanssa ulkona ja opiskelu sen vähemmän ajattelee ruokaa. Nutrilet keitot on hyvä aloitus laihtumiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä