Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon

Vierailija
29.03.2021 |

Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.

Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sanoin niin olen vaistonnut joitain piirteitä ainoastaan. Ehdin rakastua ja tuntuu todella oudolle miksi mies haluaisi mua tahallaan lyödä. Kuitenkin jäin miettimään miten iskut osui minua takaraivoon juuri molemmilla kerroilla. Mies on kyllä ajoittain uhkaava esim mielipiteissään. Kuitenkin älykäs ja hyvässä työssä.

Ap

Varo ettei ole narsisti. Kokemuksen rintaäänellä.. mielipiteissä jos alkaa mennä pahemmaksi että miten voit itse ajatella noin ja suuttuu jos ajattelet kuin ajattelet tai väärin.

Vierailija
102/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas "normaalilta"kaverilta vaikuttaapi..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes raha ei ole hyvä syy jäädä. Lopeta kulissien pystyttäminen!

Vierailija
104/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KErta voi olla vahinko, etenkin jos levoton nukkuja. KAhdesti ei ole enää vahinko. Jos vielä oot saanut tuntemuksia tai vähänkään tuntuu et väkivalta on lähellä, niin on aika lähteä. Tapailusuhteessa se onnistuu helpommin kuin seukatessa. Tosin voi olla, ettet pääse eroon ihan helpolla.

Vierailija
105/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KErta voi olla vahinko, etenkin jos levoton nukkuja. KAhdesti ei ole enää vahinko. Jos vielä oot saanut tuntemuksia tai vähänkään tuntuu et väkivalta on lähellä, niin on aika lähteä. Tapailusuhteessa se onnistuu helpommin kuin seukatessa. Tosin voi olla, ettet pääse eroon ihan helpolla.

Niin ja itse en uskaltaisi nukkua tollasen vieressä hetkeäkään. Lyömisen sijaan ensi yönä kuristaa?

Vierailija
106/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luojan kiitos nuku tämän miehen vieressä, kun hän asuu toisella puolen suomea. Tämän ketjun kommentit auttoivat minua ymmärtämään asian vakavuuden. Kyllä mulla hälytyskellot soi ja lujaa eli pitää luottaa omaan vaistoon. Tiedän sen, että mikäli jatkan suhdetta niin pahempaa on luultavasti luvassa.

Ap

Kiitos AP. Pidä tästä kiinni. Jos hän on psyko, seuraavaksi alkaa hurmaamisvaihe, kun meinaat livetä otteesta. Katoa. Numero estoon.

Vierailija
107/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te naiset AINA löydätte nää helmet :D Ei helvetti mitä porukkaa. Yhden yli kolmikymppinen mies kiukuttelee kuin kolmivuotias, toisen mies kuristaa, kolmannen mies hakkaa muka unissaan...

Vakka kantensa valitsee. Ei voi muuta sanoa.

Lakkaa syyttelemästä ja nauramasta. Tässä ei ole mitään hauskaa, eikä kenenkään pahoinpidellyn tarvitse olla enää sinun herjaamisen kohde - ja katso peiliin, irvailu ja henkinen väkivalta ihan yhtä tuomittavia.

Seurustelukumppani haluaa näyttää alussa ja aikansa parhaat puolensa, eikä kenenkään otsassa lue "hakkaaja". Eri asia on sitten kuinka itseään antaa kohdella ja jääkö tälläiseen suhteeseen.

Kyllä pahoinpitelyn kohteeksi alistuvalle naiselle kuuluu irvailla. Ihan kuten pahoinpitelijällekin. On se nyt kumma kun ei osata olla ihmisiksi parisuhteessa. Ja vaatia toiseltakin ihmisyyttä.

Nämä pahoinpitelijämiesten mahdollistajathan ovat ihan samanlaisia kuin alkoholistimiesten mahdollistajat. Ei uskalleta laittaa rajoja miten itseä saa kohdella, ja siinä samalla oikeutetaan toiselle se läpsiminen tai juominen.

Vähän omanarvontuntoa peliin nyt, rouvat!

Nyt särähti ja lujaa. Hulluille ei paljon rajoja pistetä jos toinen alkaa sua pahoinpiteleen sieltä ei vain niin lähdetä jos hiemankin hallitseva ihminen. Pahoinpitelyn kohteeksi alistuvalle.. mitä mä just luin. Tuskin kukaan haluaa täysin alistua. Eiköhän se vika ole siinä pahoinpitelijässä eikä niissä mahdollistajis. Taidat olla itse narsisti..

Vierailija
108/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja itse en uskaltaisi nukkua tollasen vieressä hetkeäkään. Lyömisen sijaan ensi yönä kuristaa?

Älä luota sokeasti. Rakastuin mieheen itse joka löi yhtäkkiä ja kun suuttui pimahti ja kävi käsiksi.. saattaa mennä pahemmaksi.

Vierailija
109/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa vaan mieleen, että oletko ihan sata varma miehen menneisyydestä? Tiedän nimittäin yhden, joka tappoi exänsä, vaihtoi nimensä ja alkoi metsästämään uutta tyttistä tinderistä... On sen verran psykopaatti, että uskoisin ihan helposti hänestä tuollaista mitä kerroit miesystävästäsi.

Vierailija
110/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes raha ei ole hyvä syy jäädä. Lopeta kulissien pystyttäminen!

Se kun pääsis joskus lähteen🤣

Vierailija
111/128 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, näin tästä ketjusta unta.

Vierailija
112/128 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tätä juuri ennen nukkumaanmenoa, ja oli ahdistunut olo. Mietin oikein, että takaraivoon osuminen kovalla voimalla vaatii oikein tähtäävistä. Tuo olisi oiva keino tehdä kumppani hulluksi, kun ei uskaltaisi nukkua.

Vierailija
113/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Täällä ollaan leimaamassa tyyppi persoonallisuushäiriöiseksi heti. Eiköhän kuitenkin kyse ole todennäköisemmin unihäiriöstä. Ap. ei selvästi ole kykenevä tukemaan mahdollisesti ahdistunutta tai ylistressaantunutta miestä, tee hänelle palvelus ja anna hänen etsiä joku joka osaa olla empaattinen.

Vierailija
114/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siitä kuristajamiehestä mitään tuntomerkkejä?

Vierailija
115/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoko mies alkoholia tai käyttääkö aineita? Pimenee, hän ei muista ja iskee? Toki pyskopatia ja unihäiriö on seuraavat vaihtoehdot. Miksipä jäädä arvailemaan, ei naiset voi hoitaa hänen asioitaan kuntoon. Lähde.

Vierailija
116/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihäiriökin on tosiaan mahdollinen, mutta moni asia puhuu sitä vastaan: mies on vaikuttanut muutenkin aggressiiviselta, lyönnit tähdätyn oloisia ja toistunut kaksi kertaa samanlaisena, toisen kerran jälkeen mies ilmeisesti ollut hereillä. Ajattelen niin, että yöllä lyövän miehen kanssa en samaan sänkyyn toista kertaa menisi, syystä riippumatta. Jos asiasta myöhemmin keskusteltaessa mies olisi sekä yllättynyt että pahoillaan, eikä mitään ongelmia hereillä ollessa ilmaantuisi, suhde voisi muilta osin kuitenkin jatkua. Jos ei, olisi sianjättöaika. Ja oleellista tuo että asiasta puhuttaessa miehen pitäisi olla myös yllättynyt - jos on tietoinen tästä taipumuksesta niin asia olisi pitänyt itse ottaa puheeksi ennen yhteistä yötä. Yölyönti olisi ymmärrettävä vain jos miehellä ei olisi ennestään ollut aavistustakaan että tällaista voi käydä.

Vierailija
117/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatun provoja 

Vierailija
118/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taksilla turvakotiin ja sieltä ilmoitat puhelimitse erosta!

Vierailija
119/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailu"-ideologiasta on monta provoa.

Vierailija
120/128 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen seuraava aste: ap kääntää kylkeä, jolloin läimäys osuu lättyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä