Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon
Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.
Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?
Kommentit (128)
FYI ap on se sama tyyppi joka yhteen aikaan kirjoitteli provoja miehestä joka kuristi häntä unissaan.
Vierailija kirjoitti:
FYI ap on se sama tyyppi joka yhteen aikaan kirjoitteli provoja miehestä joka kuristi häntä unissaan.
Jaa? Tuo mun aikasempi tarina unissaan kuristavasta miehestä on kyllä tosi.
Olisin varmaan paennut alta aikayksikön.
Onko pakko jatkaa aggressiivisen hakkaajan kanssa, vaikka seksi olisi kuinka hyvää?
Mistä te naiset AINA löydätte nää helmet :D Ei helvetti mitä porukkaa. Yhden yli kolmikymppinen mies kiukuttelee kuin kolmivuotias, toisen mies kuristaa, kolmannen mies hakkaa muka unissaan...
Vakka kantensa valitsee. Ei voi muuta sanoa.
Miten mies itse selittää lyömistä?
Se kertoo todella paljon sekä miehestä, sinusta että teidän suhteestanne, että sinä pelkäät miestä niin että et uskalla edes kysyä. Taidat itsekin tietää, että siitä vasta meteli nousisi.
Onko mies tullut sellaisesta maasta, jossa on joutunut sotaan? Suomalaisissa miehissä sellaisia ei enää monta ole. Vaarivainaa taisteli unissaan koko loppuikänsä niin, että mummo nukkui eri sängyssä.
Psyykeongelmat.. stressi.. syitä voi olla monia
Jos oikeasti unissaan lyö, lyönnin voima on todennäköisesti aika heikko: olen kerran saanut nyrkistä unissaan tapelleelta isolta, vahvalta mieheltä, säikähdimme molemmat, mutta ei käynyt mitään, koska nukkujan kädessä ei ollut lähelläkään samaa voimaa kuin hereillä (uni ei onneksi toistunut). Jos/kun sua sattui, lyönti kuulostaa tahalliselta. Ehkä se oli reaktio kuorsaukseesi, ja silti tai juuri siksi törkeästi tehty ja hyvin huolestuttavaa. Kuten sekin, että molemmat teeskentelette, että mitään ei tapahtunut. Todella huonot merkit.
Tuota lyönnin voimaa mietin itse myös, koska iskut oli aika kovia. Ihmettelen että miten unissaan se voiman käyttäminen on niin rajua. Sekä se että molempina öinä iskut osui samaan kohtaan päähän.
Ap
Olen samaa mieltä että mies testaa vesiä paljonko siedät. Juuri tuo että oli hereillä eikä pyytänyt anteeksi. Itsehän en tuon kanssa nukkuisi enää yhtäkään yötä edes samassa kämpässä. Tää on nyt se hetki josta tuleva minäsi ajattelee että kumpa olisin älynnyt häipyä. Käytä se.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että mies testaa vesiä paljonko siedät. Juuri tuo että oli hereillä eikä pyytänyt anteeksi. Itsehän en tuon kanssa nukkuisi enää yhtäkään yötä edes samassa kämpässä. Tää on nyt se hetki josta tuleva minäsi ajattelee että kumpa olisin älynnyt häipyä. Käytä se.
Juuri näin. Mutta ethän sinä käytä.
Hei ap, älykkyys ja varsinkin miehen kohdalla hyvässä työssä oleminen ei kerro MITÄÄN miehen persoonasta, tunteiden säätelystä tai siitä mitä kodin seinien sisällä tapahtuu.
Korkeintaan että ei ole seinähullu ja OSAA PIILOTTAA synkimmät puolensa.
Tuudittauduin itsekin nuorempana siihen että eihän näkyvässä asemassa oleva tai hyvässä työssä oleva voisi olla sitä tai tätä mutta siellä niitä oli kuten muuallakin. Tarpeeksi korkealle kun pääsee on ollut jopa koskematon näihin päiviin asti.
Jos varoituskellot soi JA saat jo iskuja päähän niin mitä enää odotat? Kun väkivalta pahenee, joudut itse kantamaan seuraukset fyysisistä ja henkisistä vammoista.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan ihan seurustelun alkuvaiheessa heräsin kun mies kuristi mua. Alkoi vuolaasti pahoittelemaan ja juoksi vielä perään kun lähdin hänen kotoaan. En jatkanut suhdetta, myöhemmin kuulin että oli pahoinpidellyt jonkun tyttöystävänsä.
Tuo, että oot huomannut että mies on ollut hereillä lyömisen jälkeen, eikä ole sanonut mitään, on ihan oikeasti red flag.
Ton mun tapauksen kohdalla mietin, että olikohan sillä ollut pahoinpitelyä jo entisessä suhteessa ja sitten unissaan jotenkin yhdisti mut siihen ja kuristi. En tiedä, en tosiaan jäänyt ottamaan selvää.
No nyt kuulostaa tutulta. Exäni teki samaa usein ja oli lähinnä huvittunut, kun olin siitä niin järkyttynyt ja vihainen. Tosin toisinaan hän suuttui siitä myös. Voisiko olla sama mies kyseessä? Nuo ap:n mainitsemat piirteet täsmäävät häneenkin. Mistä päin Suomea kotoisin? Kerro joku muu vihje? Se exäni päätyi pahoinpitelemään mua enemmänkin hereilläoloaikanaankin myöhemmin.
Kuulostaa kyllä ihan sairaalta. Itsellänikin ollut narsistinen exä, joka kyllä käytti lähinnä henkistä väkivaltaa. Yöt sain kyllä aina olla rauhassa. Minuakin alkoi ihan pelottaa ap. Lähde äkkiä!
Tää on ihan karmiva juttu. Ahdistaa se, että ap varmaan nytkin nukahtaa tuollaisen miehen viereen. Entä jos ensi yönä lyökin tajun kankaalle?
Vierailija kirjoitti:
Molemmat siis nukuimme näiden sattuessa.
Ap
Nukkuiko hän todella vai teeskentelikö nukkuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te naiset AINA löydätte nää helmet :D Ei helvetti mitä porukkaa. Yhden yli kolmikymppinen mies kiukuttelee kuin kolmivuotias, toisen mies kuristaa, kolmannen mies hakkaa muka unissaan...
Vakka kantensa valitsee. Ei voi muuta sanoa.
Lakkaa syyttelemästä ja nauramasta. Tässä ei ole mitään hauskaa, eikä kenenkään pahoinpidellyn tarvitse olla enää sinun herjaamisen kohde - ja katso peiliin, irvailu ja henkinen väkivalta ihan yhtä tuomittavia.
Seurustelukumppani haluaa näyttää alussa ja aikansa parhaat puolensa, eikä kenenkään otsassa lue "hakkaaja". Eri asia on sitten kuinka itseään antaa kohdella ja jääkö tälläiseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Olisikohan sianjättöaika.
Samaa mieltä. Ei kun sianjättöpäiviä viettämään. :D
Tässähän on nyt sekin että koska mies on uudehko tuttavuus niin et tiedä hänestä yhtään mitään ja tietosi ovat tasan sillä pohjalla mitä on sinulle kertonut. Voi olla että on kolmen exän pahoinpitelyt puitu sovittelussa etkä tietäisi siitä mitään.
Ei sun kannata puolustaa tälläistä miestä sanoillasi. Seuraavaksi selittelet omaisillesi mustaa silmää, että se oli mun vika kun ärsytin?