Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon
Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.
Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?
Kommentit (128)
Huumeita käyttävät voi myös olla äkkiliikkeisiä ja kiivaita.
No voi morjens sua ap. Jos mietityttää, niin EI OLE VAHINKO. Kyllä sellaisen vahinkohuitaisun erottaa selkeästi tahallisesta lyömisestä. Outoa, että kahdesti tapahtunut jo. Oma mies sätkii myös unissaan, mutta ei ole kertaakaan käynyt edes mielessä että olisi jostain tahallisesta lyömisestä kyse. Huolestuttavaa sekin, että et sano asiasta mitään ja keskustele avoimesti. Juokse hyvä ihminen, äläkä katso taaksesi! Ei "hyvä työ" suojaa väkivaltaisuudelta...
Tämä on jo vuoden vanha ketju, mutta löytyi googlen kautta. Itselleni on käynyt myös näin! Tapailin vajaa kolmikymppisenä miestä, joka oli hyvin omistushaluinen ja sai pienimmistäkin aiheista raivokohtauksia. Aloin pelkäämään häntä ja reaktioitaan. Yhtenä yönä heräsin, kun sain nyrkistä päähäni. Ja se lyönti oli kova! Mies väitti, että löi vahingossa unissaan. Nuorena en ymmärtänyt lainkaan asian vakavuutta ja vasta nyt alan hahmottamaan, kuinka vaaralliseen suhteeseen olin ajautua.
Tämä tapailusuhde päättyi lopulta siihen, kun eräs päivä tämä mies meinasi käydä kimppuuni. Vielä puoli vuotta tapailun jälkeen hän yritti mairitella takaisin; lähetteli lahjoja ym. Oli tulossa myös kosimaan. Huh. Aivan jäätävää. Onneksi enää vain kaukainen muisto. Toivottavasti Ap pääsit eroon tuosta omasta tapailukumppanistasi.
Kaivoin tämän vanhan ketjun esiin. Tekee oikein pahaa muistella tätä. Halusin vain ilmoittaa, että pääsin näiden tapahtumien jälkeen miehestä eroon. Olin todellisessa vaarassa mikä paljastui miehen taustasta. Lopulta suhde päättyi poliisioperaatioon.
Olkaa tarkkoina, kun tutustutte uuteen ihmiseen. Tämäkin mies vaikutti ihan normaalilta ensin. Vaisto kuitenkin varoitti jo ensimmäisillä treffeillä. Luottakaa siihen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaivoin tämän vanhan ketjun esiin. Tekee oikein pahaa muistella tätä. Halusin vain ilmoittaa, että pääsin näiden tapahtumien jälkeen miehestä eroon. Olin todellisessa vaarassa mikä paljastui miehen taustasta. Lopulta suhde päättyi poliisioperaatioon.
Olkaa tarkkoina, kun tutustutte uuteen ihmiseen. Tämäkin mies vaikutti ihan normaalilta ensin. Vaisto kuitenkin varoitti jo ensimmäisillä treffeillä. Luottakaa siihen.
Ap
Nyt jäi kyllä kiinnostamaan mitä sieltä paljastui ja kuinka asiat eteni?
Eli mies yritti tappaa sinut? Ainakin sellainen kuva minulle jäi tästä ketjusta, kun lukaisin sen läpi. Meinasin kauhistuneena kirjoittaa varoituksen, mutta huomasin että ketju olikin jo vanha.
Onneksi olet vielä hengissä. Toivottavasti mies ei jäänyt vainoamaan sinua. Suomessa ihmishenki on halpa ja mitä kammottavimpia väkivalta- ja seksuaalirikollisia on vapaana etsimässä uutta uhria.
Ota etäisyyttä HETI. Jo se, ettet hänelle sanonut, on PAHA merkki suhteessanne.
Voi myös laittaa p3rseen pään tilalle, muista pestä varpaat.