Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon
Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.
Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?
Kommentit (128)
Heh. Seurusteleekohan ap yhden entisen säätöni kanssa? Joo se tekee tuota. Unissaan hakkaa ja joskus leikillään hereilläkin. Oli kuulemma ongelma jossain suhteessa. En tiedä onko tahallaan, vai ei, mutta jotain ongelmia piiloaggression kanssa selvästi on. Muissakin asioissa. En jäänyt ottamaan selvää enempää.
Mä näin aikoinaan aivan kamalia pettämisunia mun miehestä ja unissani aloin mätkimään häntä ihan kunnolla. Siihen sitten molemmat aina herättiin hämmentyneinä, siis kamala tunne, kun et voi unen keskellä itsellesi yhtään mitään, vielä niin vahvoja unia oli ne. Ei siis koskaan käynyt sen pahemmin, ja mies tajusi, että untahan se.
Vierailija kirjoitti:
FYI ap on se sama tyyppi joka yhteen aikaan kirjoitteli provoja miehestä joka kuristi häntä unissaan.
Ei ole.
T. Tietäjä
Oletko ap kohta menossa nukkumaan miehen kanssa? En voi itse mennä ennenkuin saan vastauksen.
Tulipa creepy ja liiakin tuttu olo aloituksesta. Enempää en voi kommentoida enää.
Mieheni joskus löi kovaa mahaan. Molemmat herättiin siihen ja hän oli ihan hämillään kun oli unessa yrittänyt juuri tennispalloa lyödä. Lopulta naurettiin jutulle eikä se enää toistunut.
Ap:n tapaus soittaa kovaa hälytyskelloja. Tyyppi kuulostaa niin häiriintyneelle että ei kannata kysellä edes, vaan erota jonkun tekosyyn varjolla. Älä vietä öitä enää hänen kanssaan. Kaikki väkivalta alkaa tavalla, jossa uhri hämääntyy eikä oikein ole varma oliko kyse väkivallasta. Luota itseesi, nyt on kyse juuri siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että mies testaa vesiä paljonko siedät. Juuri tuo että oli hereillä eikä pyytänyt anteeksi. Itsehän en tuon kanssa nukkuisi enää yhtäkään yötä edes samassa kämpässä. Tää on nyt se hetki josta tuleva minäsi ajattelee että kumpa olisin älynnyt häipyä. Käytä se.
Juuri näin. Mutta ethän sinä käytä.
Ei käytä ei, eihän muuten kukaan päätyisikään nyrkkeilysäkiksi. Koska seuraavaksi on vuorossa vaihe jossa mies haistaa ap:n epäröinnin ja muuttuu ihanaksi ja turvalliseksi taas, kunnes ap on entistä syvemmällä suhteessa ja on entistä vaikeampi lähteä. Mies on kuitenkin jo huomannut että ap:ssä on vaimoainesta koska heillä on jo yhteinen salaisuus josta ei voi puhua.
Nyt kyllä soi minulla ainakin hälytyskellot lujaa. Tuossa on niin monta epäilyttävää kohtaa. Ja se, että aistit hänessä aggressiota. Voi AP, olet vaarallisilla vesillä. Pelasta itsesi.
Ei ole voinut nukkua oikeasti. Silloin lähinnä huitaistaan. Käsi läpsähtää silleen rennosti ja jää siihen makaamaan. Jos on tarkka lyönti, jossa voimaa, taatusti ollut hereillä. Ei kannata enää jäädä yhdeksikäön yöksi. Mikä tilanne nyt ap? Oletko jo nukkumassa? Laita tänne heti aamulla tietoa. Huolettaa puolestasi!
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sanoin niin olen vaistonnut joitain piirteitä ainoastaan. Ehdin rakastua ja tuntuu todella oudolle miksi mies haluaisi mua tahallaan lyödä. Kuitenkin jäin miettimään miten iskut osui minua takaraivoon juuri molemmilla kerroilla. Mies on kyllä ajoittain uhkaava esim mielipiteissään. Kuitenkin älykäs ja hyvässä työssä.
Ap
Kuka meistä ymmärtää tappajia ja murhaajiakaan tai miksi haluavat tehdä niin? Ei se silti tarkoita etteikö sellaisia ihmisiä ole jotka sellaista tekee. Eikä ne sen enempää kulje kello kaulassa kuin juuri noin että alkaa helposti nykiä otsasuonesta.
Jos on tapana tulistua, niin et voi ikinä tietää mikä se asia on mikä on hänen pään sisällä lopulta niin iso että ansaitset lentää seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä että mies testaa vesiä paljonko siedät. Juuri tuo että oli hereillä eikä pyytänyt anteeksi. Itsehän en tuon kanssa nukkuisi enää yhtäkään yötä edes samassa kämpässä. Tää on nyt se hetki josta tuleva minäsi ajattelee että kumpa olisin älynnyt häipyä. Käytä se.
Juuri näin. Mutta ethän sinä käytä.
Ei käytä ei, eihän muuten kukaan päätyisikään nyrkkeilysäkiksi. Koska seuraavaksi on vuorossa vaihe jossa mies haistaa ap:n epäröinnin ja muuttuu ihanaksi ja turvalliseksi taas, kunnes ap on entistä syvemmällä suhteessa ja on entistä vaikeampi lähteä. Mies on kuitenkin jo huomannut että ap:ssä on vaimoainesta koska heillä on jo yhteinen salaisuus josta ei voi puhua.
Tämä!
Olet vaaralliisilla vesillä. Öisin hakkaa, kai nyt ymmärrät kadota äkkiä.
Ahdistaa tämä tosi paljon. Ap, älä mene miehen viereen enää. Onko sinulla kerään jonka luokse mennä?
En luojan kiitos nuku tämän miehen vieressä, kun hän asuu toisella puolen suomea. Tämän ketjun kommentit auttoivat minua ymmärtämään asian vakavuuden. Kyllä mulla hälytyskellot soi ja lujaa eli pitää luottaa omaan vaistoon. Tiedän sen, että mikäli jatkan suhdetta niin pahempaa on luultavasti luvassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks ex, joka nukkui tosi levottomasti. Yleensä oli vaan käsi mun selässä kun nukun vatsallaan. Kerran mätkäisi unissaan mua kulmaan kääntyessään, mulla oli vielä kulmakoru silloin ja teki turkasen kipeää, turposi ja piti ottaa koru pois.
Siirryin sen jälkeen sohvalle.
Nykyinen puhuu unissaan ja jopa huutaa jos näkee painajaisia, joku sit kuorsaa kun katujyrä.
Itse inisen ja sätkin nukahtaessa ja saatan potkaista.
Miksi kaikki täällä epäilee automaattisesti tahallista väkivaltaa?
Siksi koska tämä on vauva-palsta, jossa jokainen miehen teko tulkitaan pahimman mukaan ja ratkaisuksi ongelmiin tarjotaan ensimmäisenä parisuhteen päättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole voinut nukkua oikeasti. Silloin lähinnä huitaistaan. Käsi läpsähtää silleen rennosti ja jää siihen makaamaan. Jos on tarkka lyönti, jossa voimaa, taatusti ollut hereillä. Ei kannata enää jäädä yhdeksikäön yöksi. Mikä tilanne nyt ap? Oletko jo nukkumassa? Laita tänne heti aamulla tietoa. Huolettaa puolestasi!
Juuri näin. Itsellänikin joskus läpsähtänyt miehen käsi poskelle tai kädelle. Siihenkin herää ja voi sattua, mutta on selvästi nukkuvan ihmisen läpsäys. Juuri se, että voimaa ei ole. Lähde heti!
Ei kukaan normaali lyö täysillä unissaan toista takaraivoon. Kahdesti. Jonkun huitaisun voisi ymmärtää. Ja ettei pahoittele vaikka on hereillä!!! Ettet uskalla mainita mitään!!! Ja jos vaikka olisikin oikeasti tehnyt sen unissaan, voi olla vakavasti esim traumatisoitunut, joka tapauksessa aggressiivinen.
Ja ne pahimmat vaihtoehdot on jo kerrottu. Ota vakavasti se vaihtoehto, että löi sinua tahallaan. Vaikket ymmärrä miksi, ja vaikkei sitä myönnä.
Haluatko pelätä nukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Tuota lyönnin voimaa mietin itse myös, koska iskut oli aika kovia. Ihmettelen että miten unissaan se voiman käyttäminen on niin rajua. Sekä se että molempina öinä iskut osui samaan kohtaan päähän.
Ap
Toivon todella, että saat ensi yönä - ja seuraavinakin - nukkua rauhassa ja turvassa. Tulee jotenkin isosisko fiilikset sua kohtaan ja tekee mieli hakea sut sieltä pois, nyt heti.
Luota vaistoosi, äläkä kyseenalaista omia tuntemuksiasi koskaan, ne on usein oikeassa ja valpastamassa sinua kohtaamaan vaaraa. Eroa tästä miehestä. Kaikkea hyvää sinulle. ❤
Näin on. Tuolla tavalla näkisit, mikä hän on miehiään.