Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon

Vierailija
29.03.2021 |

Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.

Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyksiä herättävältä tuntuisi, että yläviistoon löisi vahingossa nukkuessaan. Selkään voisi vielä unissaan osuakin.

Vierailija
42/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, mies testaa sua. Jos et uskalla sanoa mitään, hän ottaa sen merkkinä, että sulle voi tehdä mitä vaan. Pahoinpitelyt tulee pahenemaan.

Kyllä, jotkut on juuri noin sairaita, oli tämä sitten provo tai ei.

Tämä. Persoonallisuushäiriöiset ovat todellakin näin häiriintyneitä. Testaavat nimenomaan sitä, kuinka paljon saavat alistettua toista osapuolta. Noilla "vahingoilla"on helppo aloittaa. Ja häiriintyneet naiset tekevät ihan samaa, ehkä vähän eri keinoilla.

Tarkoitin että jotkut persoonallisuushäiriöiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman mitään kettuilua, jätä hyvä ihminen se mies! Kokemusta on ja ei tasan ole vahinko. Nopeasti vaan eroon, ei ole muuta vaihtoehtoa. Olen pahoillani mutta näin oli minunkin tehtävä tai olis tullu ruumiita.

Vierailija
44/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuvaihe vai tappovaihe? Suosittelisin pakenemaan.

Vierailija
45/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan persoonallisuushäiriöisellä?

Vierailija
46/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDD

No minä olen potkaissut kissaa sängyssä. En missään nimessä tarkoituksella, vaan tullut sellainen hallitsematon sätky ja kisu ollut jalkopäässä (rip rakkaani💔)

Nykyään olen sillä useasti mainitsemallani paniikkihäiriölääkityksellä ja sekin aiheuttaa pieniä lihasnytkähdyksiä, joille en mahda mitään.

Vierailija
47/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kisu selvisi kyllä näistä kammottavista sätkykokemuksiata ehjin nahoin eikä traumatisoitunut XDDDDD kelpasi sänkyni nukkumispaikaksi jatkossakin.

Vierailija
49/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkykokemuksista XD.

Vierailija
50/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee iskuja myös päivällä.

Vierailija
51/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen agressiivisen saastaan.

Vierailija
52/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan persoonallisuushäiriöisellä?

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Diagnoosi-tietoha…

Vierailija
53/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lyön miestäni suht säännöllisesti unissani, jossain vaiheessa myös tukistin. En tiedä mistä tuollainen johtuu, kukaan aiempi kumppani ei ole kertonut että olisin tehnyt moista. Nyt ei onneksi pitkään aikaan ole tullut palautetta yökumauttelusta. Mutta ei tuo siis välttämättä ole merkki mistään piilevistä aggressioista.

Vierailija
54/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sanoin niin olen vaistonnut joitain piirteitä ainoastaan. Ehdin rakastua ja tuntuu todella oudolle miksi mies haluaisi mua tahallaan lyödä. Kuitenkin jäin miettimään miten iskut osui minua takaraivoon juuri molemmilla kerroilla. Mies on kyllä ajoittain uhkaava esim mielipiteissään. Kuitenkin älykäs ja hyvässä työssä.

Ap

MIKSI jatkat suhteessa jos et saa rauhassa edes nukkua? Ja tiesit vielä, että miehessä väkivaltaisia piirteitä. Ei turvattomuuden tunne ole tämän väärti.

Vierailija
55/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löin unissani yhden kerran vahingossa silloista poikaystvää. Käänsin kylkeä ja samalla läimäytin kädellä kasvoille.

Se oli muistaakseni vasta toka kerta kun nukuttiin yhdessä.

Vierailija
56/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä agressiivinen ja nyrkittävä tosimies vai sätkivä kynäniskainen neitimies?

Vierailija
57/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy tiettynä impulsiivisuutena ja naamasta näkee kun vanne alkaa kiristää.. välillä ärähtää pienistäkin asioista mitä olen ihmetellyt. Itselleni jotenkin selitän että kuvittelen vaan tai osittain.. miehessä on myös hellä puoli.

Ap

Se ei ole kuvitelmaa. Ihminen huomaa nämä asiat hyvästä syystä.

Vierailija
58/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin kameran nauhottamaan öitänne, näet herääkö se ja iskee tahallaan, vai oliko vahinko.

Tai sit isket aina takas ja kuorsaat kovaan ääneen, niin oppii. Tuo tie ei tietenkään järkevä ole.

Vierailija
59/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ihan seurustelun alkuvaiheessa heräsin kun mies kuristi mua. Alkoi vuolaasti pahoittelemaan ja juoksi vielä perään kun lähdin hänen kotoaan. En jatkanut suhdetta, myöhemmin kuulin että oli pahoinpidellyt jonkun tyttöystävänsä.

Tuo, että oot huomannut että mies on ollut hereillä lyömisen jälkeen, eikä ole sanonut mitään, on ihan oikeasti red flag.

Ton mun tapauksen kohdalla mietin, että olikohan sillä ollut pahoinpitelyä jo entisessä suhteessa ja sitten unissaan jotenkin yhdisti mut siihen ja kuristi. En tiedä, en tosiaan jäänyt ottamaan selvää.

Vierailija
60/128 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No outoa tuossa on että pelkäät mainita asiasta mitään. Jos itse heräisin yöllä siihen että mies kajauttaa nyrkillä takaraivoon, huutaisin täysillä volyymeillä että AI PRKL!! Sitten kysyisin mieheltä tulenpalavan kiukkuisena että miksi mätkii minua päähän?!? Ja muuttaisin sohvalle tai ajaisin miehen sinne nukkumaan, jos oltais minun kämpillä. Jos mies suuttuisi tuosta sen sijaan että pyytää anteeksi, saisi saman tien korjata luunsa.

Se että sinusta tuntuu turvallisemmalta olla asiasta hiljaa ei kuulosta hyvältä. Jokin mättää.