Kun tapailuvaiheessa mies lyö keskellä yötä takaraivoon
Itseä mietityttää voiko kahtena perättäisenä yönä tuo olla vahinko. Molempina kertoina isku oli kova ja heräsin siihen sekä osui takaraivooni. Miehessä on osittain agressiivisia piirteitä mutta ne eivät ainakaan vielä ole vaikuttaneet suhteeseen.
Voiko tuo unissaan lyöminen olla vahinkoa?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Kuorsaat?
Sekö oikeuttaisi toista hakkaamaan?
Voiko tämä olla totta, se on lyönyt sua jo kaksi kertaa etkä sä sano mitään? Oletko hyvin nuori? Minkä takia annat elämääsi suhteelle, jossa joudut pelkäämään? Ei ole normaalia löydä takaraivoon yöllä. Ei se ollut mikään vahinko. Olet itse huomannut hänessä aggressiivisuutta, se riittää todisteeksi. Jokainen suhde ei ole jatkamisen arvoinen. Sun pitää nyt jättää se rakastumisen tunne sivuun ja suunnata katse tulevaisuuteen ilman sitä miestä.
Jos se lyö se on vaarallista . Aivoverenvuodot . Uskontolahkoissa voi joku lyödä myös takaa päähän koska siellä käy rikollisia ja huumeporukkaa. Käyttääkö tämä huumeita ?
Jos mun mies löisi mua yöllä unissaan, totta ihmeessä sanoisin siitä. Enkä varmaan odottaisi edes aamuun vaan sanoisin heti. Tiedän, että mies pahoittelisi ja suhtautuisi asiaan sopivalla huumorilla eikä takuulla suuttuisi siltä että sanoisin asiasta.
Epäilet, että kyse ei ollut vahingosta, olet vaistonnut uhkaavaa käytöstä, et ole maininnut miehelle näistä öisistä lyönneistä. Ei kuulosta oikein hyvältä. Miten luulet, että mies olisi suhtautunut jos olisit sanonut hänelle tapahtuneesta?
Oletko varma, että oli käsi. Jos miehellä on vain niin kookas kalu ja olet niin seksikäs, että näkee sinusta panouniakin ja kyrpäpärähtää pystyyn. Rakastaa sua :)
Hämmennyin ja pelästyin jotenkin niin etten sanonut mitään. Ajattelin miehen vain nukkuvan mutta hengityksestä huomasin että ainakin toisella kerralla heräsi lyöntiin itse. Ei tosin sanonut mitään.
Ap
No kysy ja sano nyt jotain! Eihän tuolla tavalla voi nukkua!
Miksi et sanonut edes aamulla?
Hyi miten pelottavaa! Eikä tosiaan ole normaalia käytöstä yöllä tuollanen.
Eikä ole normaalia olla asiasta sanomattakaan. Anteeksi kun kysyn mutta haluatko olla väkivaltaisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Hämmennyin ja pelästyin jotenkin niin etten sanonut mitään. Ajattelin miehen vain nukkuvan mutta hengityksestä huomasin että ainakin toisella kerralla heräsi lyöntiin itse. Ei tosin sanonut mitään.
Ap
Tuo on hälyttävää, ettei hän sanonut mitään. Ei lainkaan normaalia. Miten aggressiivisuus näkyy hänessä päivällä?
Jos tämä on totta, mies testaa sua. Jos et uskalla sanoa mitään, hän ottaa sen merkkinä, että sulle voi tehdä mitä vaan. Pahoinpitelyt tulee pahenemaan.
Kyllä, jotkut on juuri noin sairaita, oli tämä sitten provo tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sanoin niin olen vaistonnut joitain piirteitä ainoastaan. Ehdin rakastua ja tuntuu todella oudolle miksi mies haluaisi mua tahallaan lyödä. Kuitenkin jäin miettimään miten iskut osui minua takaraivoon juuri molemmilla kerroilla. Mies on kyllä ajoittain uhkaava esim mielipiteissään. Kuitenkin älykäs ja hyvässä työssä.
Ap
Se että on älykäs ja hyvässä työssä ei kyllä takaa mitään.
Näkyy tiettynä impulsiivisuutena ja naamasta näkee kun vanne alkaa kiristää.. välillä ärähtää pienistäkin asioista mitä olen ihmetellyt. Itselleni jotenkin selitän että kuvittelen vaan tai osittain.. miehessä on myös hellä puoli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, mies testaa sua. Jos et uskalla sanoa mitään, hän ottaa sen merkkinä, että sulle voi tehdä mitä vaan. Pahoinpitelyt tulee pahenemaan.
Kyllä, jotkut on juuri noin sairaita, oli tämä sitten provo tai ei.
Tämä. Persoonallisuushäiriöiset ovat todellakin näin häiriintyneitä. Testaavat nimenomaan sitä, kuinka paljon saavat alistettua toista osapuolta. Noilla "vahingoilla"on helppo aloittaa. Ja häiriintyneet naiset tekevät ihan samaa, ehkä vähän eri keinoilla.
Mulla on yks ex, joka nukkui tosi levottomasti. Yleensä oli vaan käsi mun selässä kun nukun vatsallaan. Kerran mätkäisi unissaan mua kulmaan kääntyessään, mulla oli vielä kulmakoru silloin ja teki turkasen kipeää, turposi ja piti ottaa koru pois.
Siirryin sen jälkeen sohvalle.
Nykyinen puhuu unissaan ja jopa huutaa jos näkee painajaisia, joku sit kuorsaa kun katujyrä.
Itse inisen ja sätkin nukahtaessa ja saatan potkaista.
Miksi kaikki täällä epäilee automaattisesti tahallista väkivaltaa?
Miten uskallat sulkea silmäsi ja ruveta nukkumaan viereen varsinkin jos on jo
Kaks kertaa? Vetänyt päähän? 😱?
En iki maailmassa olis edes samassa huoneessa
Valveilla saatika Uni-tilassa tommosen tyypin kanssa?
🏃♀️🏃♀️Ota nyt jalat alle!!!!!!
Miehen ammatilla tai koulutuksella ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa miten käyttäytyy vapaa-ajalla tai kohtelee naisia.
Tämä ihan kokemuksen tuoma fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Löi lujaa, heräsi, eikä sanonut mitään? Hyi. Se testaa sua, ootko alistuva, joka ei uskalla tehdä mitään. Jos tekisit, helppo vedota siihen että nukkui. Kohta tulee pataan kunnolla. Ja vain sadisti lyö nukkuvaa naista, ilman alkoa, riitaa tai muuta provosoimista.
Jätä se sika, oikeesti. Ennen kuin kolahtaa pahemmin.