Puhuisitko USAn presidentin päälle?
Kommentit (221)
Varmaan ovat puhuneet toistensa päälle aiemminkin yksityisissä keskusteluissa. Nyt vain läikkyi julkisuuteen riitely.
Jos toinen puhuu ihan puutaheinää, niin olemalla hiljaa ikäänkuin hyväksyy sen todeksi
Kyllä olen kusipäille ääntäni korottanut ja puhunut päällekkin. Olen myös oikeasti vetänyt turpaankin.
Puhuisin, jos syyttelisi valheita päin naamaa ja jatkaisi mustamaalaamistaan ilman taukoa. Jokaisella on oikeus puolustautua valheellisia syytöksiä vastaan.
Ja taisi oikeasti mennä niin, että Trump keskeytti eikä antanut suunvuoroa.
En puhu toisen päälle, se ei ole hyvää kätöstä
Ei Zele puhunut päälle. Ihan kylmän asiallisesti kertoi vain fatkoja Kremlin murhaajahomopedofiilista.
Kusisin niinhän orankit tekee ,matkisin trumppia kuin papukaija ,näyttäisin tupla keskisormea.
Kyllä puhuisin, jos sellaiseen asemaan päässyt raukkamainen idiootti halveeraisi minun maani taistelua ja lukemattomia siinä kuolleita, samalla myötäillen heidän tappajiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kusisin niinhän orankit tekee ,matkisin trumppia kuin papukaija ,näyttäisin tupla keskisormea.
Paras🤣🤣🤣🤣🤣
Oikeastaan en ole ollenkaan varma, pystyisinkö olemaan käyttämättä fyysistä väkivaltaa tuollaisessa tilanteessa.
Pitäisikö sinun muuttaa Yhdysvaltoihin, jos koet, että hänen äänensä merkitsee enemmän kuin Eurooppalaisen presidentin?
Sanon tämän ihan aidosti. Mikä estää muuttamasta sinne? Eurooppaan et ehkä halua kuulua?
En puhuisi enkä kutsuisi varapresidenttiä b i t c h i k si. Mutta en olekaan kehitysmaan korruptoitunut paskapresidentti. Omat mielipiteet pidetään salassa eikä niitä lauota koko maailman median edessä.
Zelenskyin pitäisi katsoa peiliin, olla kiitollinen ja pyytää anteeksi. Kuvottava ällötys.
Yhdysvallat on antanut Ukrainalle humanitaarista ja taloudellista tukea 50 miljardia euroa. Yksistään sotilaallista tukea Yhdysvallat on antanut enemmän kuin Eurooppa, yhteensä 64 miljardia euroa.
-en todellakaan puhuisi
En osallistu "keskusteluihin", jotka eivät oikeasti ole sitä.
Jos toinen ei yhtään kuuntele vastavuoroisesti, puhuu päälle ja huutaa niin saa olla.
Suuren tyhmyyden ja empatian puutteen merkki tuollainen.
On nähty, siksi välttelen tällaisia loppuun asti.
Ainakin viime viikolla Britannian pääministeri teki näin ja Ranskan presidentti kun Trump puhui valheita. Macron jopa otti kädestä kiinni, että hiljensi 🤗
Mä pazkoisin mielelläni Trumpelon naamalle. 😂
Jos haluaisin lentää Valkoisesta Talosta pihalle