Puoliso naisten suosiossa
Onko muita joiden puolisot on työyhteisössä vastakkaisen sukupuolen suosiossa ja lähes kaikki kollegat ovat häneen ihastuneita? Mieheni on töissä paikassa jossa suurin osa työntekijöistä on naisia. Näistä naisista moni on osoittanut selvästi olevansa kiinnostunut miehestäni, he ovat viestitse yhteydessä vapaa-ajalla, niin sinkut kuin varatutkin. Mieheni on hyvännäköinen ja todella sosiaalinen, ns. naistennaurattaja, hän pitää huomion keskipisteenä olosta ja tiedostaa olevansa kiinnostava. Itse en viestittele muille miehille, en koe että työkaverit, varsinkaan miehet, kuuluvat vapaa-aikaani. Olen siis mustis sen takia että mieheni selvästi nauttii muiden viihdyttämisestä ja naisten suosiosta, mutta minulle vannoo että olen ainoa hänen sydämessään. Olenko turhaan mustis? Hän myös kertoilee kaksimielisiä vitsejä naisille töissä, enkä tästäkään puolesta kyllä välitä.
Kommentit (62)
Jokainen tietämäni naistennaurattaja on myös pettänyt. Jos ei onnista, selittävät vonkaamisensa flirtillä luonteella.
No jokainen nainen saa vapaasti määritellä minkälaista käytöstä hän mieheltään sietää tai mitä ei siedä.
Saa olla muiden mielestä vaikka mikä tiukkapipo ja vanhanaikainen tai jotain muuta typerää haukkumista.
Se kun ei kuulu kenellekkään muulle, jos puhutaan siitä että aikuiset naiset ovat vapaita, eikä muiden määrättävissä.
Kaksimielisiä vitsejä työpaikalla ja kuvittelet ukkosi olevan suosittu? Miksi katselet tuollaista ihmistä?
Joku kerta voi vielä saada syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Ei kai naiset kaksimielisiä juttuja jaksa kuunnella. Kannattaisi vähän varoa näinä me too -aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, kai sitä nyt saa työkavereille olla mukava, niin miehille kuin naisille. Pitäisikö tarkoituksella olla jotenkin etäinen, jos ei sitä luontaisesti ole? Tuo on hänen persoonansa, sitä rajoittamalla saat vain kurjuutta aikaan. Miksi edes valitsit tuon miehen jos hänen persoona häiritsee?
Mun mielestäni mukava on kyllä todellakin jotain muuta kuin kaksimielisiä vitsejä laukova idiootti.
Mistä oletat että niin monet ovat kiinnostuneet hänestä. Mieskö itse kehuskelee viesteistään? Tuollainen kaksimielisyyksien heittäjä ei kyllä kuulosta kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oletat että niin monet ovat kiinnostuneet hänestä. Mieskö itse kehuskelee viesteistään? Tuollainen kaksimielisyyksien heittäjä ei kyllä kuulosta kiinnostavalta.
Hän itse kertoi kun puhuttiin jotain aiheesta.. Kertoi kuinka moni nainen on viime kuukausien aikana osoittanut kiinnostusta ja hän on kyllä vissiin tehnyt selväksi ettei ole heistä kiinnostunut, mutta jotkut ovat sitkeästi vain jatkaneet viestittelyä ja ehdottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän itse kertoi kun puhuttiin jotain aiheesta.. Kertoi kuinka moni nainen on viime kuukausien aikana osoittanut kiinnostusta ja hän on kyllä vissiin tehnyt selväksi ettei ole heistä kiinnostunut, mutta jotkut ovat sitkeästi vain jatkaneet viestittelyä ja ehdottelua.
Kuinka sinisilmäinen olet? Uskotko tosiaan, että nämä naiset yksipuolisesti ehdottelevat vastahakoiselle miehelle? Ilkeät syöjättäret, vai kuinka, ja puhtoinen miespolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se jakelee sitä numeronaan ja vielä kehuskelee sinulle? Ihan hirveä äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se jakelee sitä numeronaan ja vielä kehuskelee sinulle? Ihan hirveä äijä.
Työ porukka ei ole hirveän suuri, eikä hän ole ollut siellä töissä kuin 2 kuukautta, ja heti alkoi vipinä, kyseessä ei siis ole mitkään pitkäaikaiset ystävyyssuhteet, jotka suodattaisin helpommin.
Ei kannata elää sellaisen kanssa joka aiheuttaa epävarmuutta ja joka elää muiden naisten huomiosta.. Kuulostaa itserakkaalta tyypiltä, seurustelin aiemmin sellaisen kanssa.. Koskaan ei tuntunut että riitin hänelle kun hän kaipasi muiden naisten ihailua kaikkialla missä oltiin.
Pieni mustasukkaisuus on ihan tervettä. Olisi outoa, jos ei tuntuisi missään.
Mutta niin kauan kuin mies ei tee eikä halua tehdä mitään naurattamista kummempaa niin anna olla.
Kuulostaa siltä, että noiden asioiden ympärillä miehesi elämä pyörii. Ei kannata olla vainoharhainen, mutta ei olisi kyllä mikään yllätys, jos lipsuu. Varaudu ainakin henkisesti siihen että tuo henkinen pettäminen välillä konkretisoituukin.
Hankkisin itselleni naistennaurattajan vaikka noi onkin alakastia mun mielestä. Saisi soitella ja viestitellä mulle. Ei noin nolo muuten opi, siis sun mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoiset miehet eivät hyväksyisi, että ap tekisi tahollaan samaa, koska tietävät, mitä omissa puuhissa tapahtuu.
Tämä!
Toi on niin totta. Nähty lapsuudenkodissani. Sairaalloisen mustasukkaisella ei ole itsellä puhtaat jauhot pussissa. Enpä avaa täällä omaa tarinaani sen kummemmin.
Pettää sua ennemmin tai myöhemmin jonkun kanssa... :// en tykkäis yhtään että oma mies olisi tuollainen.
Kun etsin lapselleni isää niin yksi kriteeri oli että tavallinen mies, ei naustennaurattajia kun tietää miten noiden kanssa ennemmin tai myöhemmin käy.
Ihan kuin mun mies! Hän on työpaikalla aina naisasiakkaiden ympäröimänä (ei kuntosalilla). 15 vuoden aikana hän on myöntänyt vain ne kerrat, joista on jäänyt pettämisestä kiinni. Syyttää joka kerta naisia, jotka on hulluna häneen
En enää leiki salapoliisia. Halveksin häntä ja säästän omaan asuntoon.
Ei ole meidän tarina kyseessä, mutta kuulostaa harmillisen samanlaiselta meillä. Tämän mukavampaa ihmistä ei löydy, todella hyvä keskustelija ja todella komea ja hyvä kroppainen, itsekin aikanaan ihastuin juuri näihin piirteisiin hänessä ja nyt ajattelen olleeni hölmö kun niin helposti lähdin hänen kauniiden silmien ja runollisten juttujen vietäväksi.. Samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset- ap