Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso naisten suosiossa

Jaij
29.03.2021 |

Onko muita joiden puolisot on työyhteisössä vastakkaisen sukupuolen suosiossa ja lähes kaikki kollegat ovat häneen ihastuneita? Mieheni on töissä paikassa jossa suurin osa työntekijöistä on naisia. Näistä naisista moni on osoittanut selvästi olevansa kiinnostunut miehestäni, he ovat viestitse yhteydessä vapaa-ajalla, niin sinkut kuin varatutkin. Mieheni on hyvännäköinen ja todella sosiaalinen, ns. naistennaurattaja, hän pitää huomion keskipisteenä olosta ja tiedostaa olevansa kiinnostava. Itse en viestittele muille miehille, en koe että työkaverit, varsinkaan miehet, kuuluvat vapaa-aikaani. Olen siis mustis sen takia että mieheni selvästi nauttii muiden viihdyttämisestä ja naisten suosiosta, mutta minulle vannoo että olen ainoa hänen sydämessään. Olenko turhaan mustis? Hän myös kertoilee kaksimielisiä vitsejä naisille töissä, enkä tästäkään puolesta kyllä välitä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siis puolisoa pyytää lopettamaan muiden naisten viihdyttäminen, vai onko se osa persoonaa, eikä muutettavissa? Haluan että hän saa olla oma itsensä, en halua toista muuttaa, mutta en tiedä jaksanko loppuelämää jännittää meneekö joku näistä nykyisistä tai tulevista "ystävyyksistä" pidemmälle.

Vierailija
2/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan mustis, nykyaikana se on tollasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi mitään viestittelyä muiden kanssa!!

Vierailija
4/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan niin, että nainen on kiinnostunut ja ihastunut, kun viestittelee vapaa-ajalla? Jos näin on olen menettänyt monta tilaisuutta.

Vierailija
5/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suhtautuvat tuollaisiin asioihin eri tavoin. Voit tietysti keskustella aiheesta, mutta helpointa on jos puolisot ovat alusta asti samoilla linjoilla.

Itse en voisi olla mustasukkaisen kanssa, eikä mustasukkainen voisi olla minun kanssani, tai ainakin se olisi vaikeaa.

Vierailija
6/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ehdottelee tapaamista vapaa-ajalla ni onhan se suht selvää :D - ap

Vierailija
7/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi olla mustasukkaisen kanssa?

Vierailija
8/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän kyseenalaista mikäli kumppani tarvitsee muiden huomiota noin paljon, mikä hänet siihen ajaa? Onko muita narsistisia piirteitä?

Vierailija
9/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen :) Töissä naisvaltaisella alalla ja todella suosittu. Osaa flirtata ja omaa kaksmielisen huumorin. Naiset lähestyvät häntä useasti myös baarissa.

Huolissani en kuitenkaan ole, sillä tiedän hänen valinneen minut aivan vapaasta tahdostaan. Flirtti kuuluu hänen luonteeseen, eikä hän sillä tarkoita sen kummempaa.

Miksi ymmärrän tämän johtuu osittain myös siitä, että olen itse hyvin flirttaileva, kaksimielinen ja minulla on itsellänikin usein "kosioita"...

Uskollinen olen kuitenkin luonteeltani sekä äärimmäisen sitoutunut.

Uskoisin, että meistä kummatkin tiedostaa sen, että molemmilla on, ja on ollut, varaa valita ja silti olemme valinneet toisemme!!

Ole ylpeä siis siitä! Jos puolisosi sinut haluaa toiseen vaihtaa, ei se siitä "tappelemalla" tai rajoittamalla muuksi muutu.

Vierailija
10/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap:kin voisi halutessaan aloittaa samanlaisen viestittelyrallin työpaikan miesten kanssa. Olen huomannut, että pari kaksimielistä vitsiä ja leveä hymy päälle, niin viestiä alkaa pukkaamaan työpaikan miehiltä myös vapaa-aikana.

Jos ap:n mies ei jaa kellekään naiselle erityishuomiota, niin tuskinpa kenenkään kanssa pettää, vaan nauttii vain huomiosta. Halutessasi voit ap kokeilla, miten mies reagoi, jos itse aloitat vastaavan meiningin.

Vierailija
11/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikin kanssa suhteessa. Onnea teille vaan =)

Vierailija
12/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen :) Töissä naisvaltaisella alalla ja todella suosittu. Osaa flirtata ja omaa kaksmielisen huumorin. Naiset lähestyvät häntä useasti myös baarissa.

Huolissani en kuitenkaan ole, sillä tiedän hänen valinneen minut aivan vapaasta tahdostaan. Flirtti kuuluu hänen luonteeseen, eikä hän sillä tarkoita sen kummempaa.

O

Miksi ymmärrän tämän johtuu osittain myös siitä, että olen itse hyvin flirttaileva, kaksimielinen ja minulla on itsellänikin usein "kosioita"...

Uskollinen olen kuitenkin luonteeltani sekä äärimmäisen sitoutunut.

Uskoisin, että meistä kummatkin tiedostaa sen, että molemmilla on, ja on ollut, varaa valita ja silti olemme valinneet toisemme!!

Ole ylpeä siis siitä! Jos puolisosi sinut haluaa toiseen vaihtaa, ei se siitä "tappelemalla" tai rajoittamalla muuksi muutu.

Pakko vielä lisätä, että mieheni ei kyllä jatka viestittelyä näiden naisten kanssa kotioloissa, jos yhtään hän huomaan heidän hakevan muutakin. Osaa siis heille suoraan ilmaista sen, ettei he häntä siinä mielessä kiinnosta. Saattaa innokkaimille sanoa jopa "rumasti".

Vierailija
13/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaako mies siis numeroaan kaikille naisille töissä? Outo tyyppi. 

Vierailija
14/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne muidut ole haarat levällään työpaikan vessoissa tämän miehesi kanssa. Mitä oikein kuvittelet. Tekstailu on selvä merkki että ovat saaneet miehesi kalua.

Kun saa sitä miestä esim ruokkiksella ei tarvi vapaa-ajalla viestilellä.

Vierailija
15/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan naistennaurattajalla on ollut jo vuosikaudet toinen suhde ja vaimo kotona. Yksi sitten lopulta lankesi hänen juttuihinsa. 

Vierailija
16/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä niin ihana työyhteisö että nähdään sukupuolesta ja suhdestatuksesta huolimatta välillä vapaa-ajallakin. Tiiviisti kun tekee töitä yhdessä osasta tulee läheisiä ystäviä. Jos ei ole mitään konkreettista ehdottelua, kaikki hyvin

Vierailija
17/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää. Miehesikin laittaa tahallaan vettä myllyyn. Eikä tuo piirre hänessä tule muuttumaan. Ehkä sitten joskus, kun hän on jo i m p o t e n t t i eikä sinullakaan olisi enää mitään menetettävää koko ukossa.

Vierailija
18/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lähinnä rasittavalta, jos vielä kaksimielisiä laukoo. 

Vierailija
19/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman vastaavan miehen ja kyllä ne aktiivisesti pettävätkin, eivät vain nauti huomiosta. Jonkun tutkumuksen nöin joskus, että naisvaltaisella alalla olevat miehet yleensäkin pettävät useammin, mikä varmaan johtuu tietenkin useista tilaisuuksista siellä alalla. Mutta siis tuollainen mies harvoin vetää tiukkaa moraalista rajaa vain flirttailuun, jos mahdollisuuksia on. Ap on vaimon roolissa osittain varmaan siksi, että on niin luottavainen.

Vierailija
20/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niitä kavereita, jotka kannattaa kiertää kaukaa.