Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso naisten suosiossa

Jaij
29.03.2021 |

Onko muita joiden puolisot on työyhteisössä vastakkaisen sukupuolen suosiossa ja lähes kaikki kollegat ovat häneen ihastuneita? Mieheni on töissä paikassa jossa suurin osa työntekijöistä on naisia. Näistä naisista moni on osoittanut selvästi olevansa kiinnostunut miehestäni, he ovat viestitse yhteydessä vapaa-ajalla, niin sinkut kuin varatutkin. Mieheni on hyvännäköinen ja todella sosiaalinen, ns. naistennaurattaja, hän pitää huomion keskipisteenä olosta ja tiedostaa olevansa kiinnostava. Itse en viestittele muille miehille, en koe että työkaverit, varsinkaan miehet, kuuluvat vapaa-aikaani. Olen siis mustis sen takia että mieheni selvästi nauttii muiden viihdyttämisestä ja naisten suosiosta, mutta minulle vannoo että olen ainoa hänen sydämessään. Olenko turhaan mustis? Hän myös kertoilee kaksimielisiä vitsejä naisille töissä, enkä tästäkään puolesta kyllä välitä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi pahalle jos oma mies flirttailisi muiden kanssa jatkuvasti, mukava saa olla, mutta sen verran etäinen ettei vaihtele p.nroita muiden kanssa ja käytä aikaansa turhanpäiväiseen viestittelyyn tyrkkyjen kanssa..

Vierailija
22/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös millainen ihminen haluaa olla noin paljon huomion keskipisteenä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suosiossa oleva mies pettää varmuudella. Siitäkin huolimatta että sokeasti luotatte mieheenne ja olette sitä mieltä että "ei minun mies." Kyllä se sinunkin mies käy vieraissa aina kun tulee riittävän hyvä tarjous ja hyvännäköisille miehille niitä tulee paljon.

Vierailija
24/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niitä kavereita, jotka kannattaa kiertää kaukaa. 

Näin on, kannattaa ottaa vaatimattoman näköinen mies niin ei pörrää muut naiset ympärillä.

Vierailija
25/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, kai sitä nyt saa työkavereille olla mukava, niin miehille kuin naisille. Pitäisikö tarkoituksella olla jotenkin etäinen, jos ei sitä luontaisesti ole? Tuo on hänen persoonansa, sitä rajoittamalla saat vain kurjuutta aikaan. Miksi edes valitsit tuon miehen jos hänen persoona häiritsee?

Vierailija
26/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niitä kavereita, jotka kannattaa kiertää kaukaa. 

Näin on, kannattaa ottaa vaatimattoman näköinen mies niin ei pörrää muut naiset ympärillä.

Ei se ulkonäkö vaan tuo luonne. Onhan niitä komeita miehiä, jotka eivät kuitenkaan yritä hakea sitä huomiota koko ajan. 

Vierailija
27/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. En välittänyt kun olin kokematon suhdeasioissa ja sinisilmäinen nuori. Mies selitti aina asiat niin etten tajunnut mitä tapahtui. Nyt 40v en menisi tohon ansaan enää. Mies on ex, tietystä syystä.

Vierailija
28/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ap:kin voisi halutessaan aloittaa samanlaisen viestittelyrallin työpaikan miesten kanssa. Olen huomannut, että pari kaksimielistä vitsiä ja leveä hymy päälle, niin viestiä alkaa pukkaamaan työpaikan miehiltä myös vapaa-aikana.

Jos ap:n mies ei jaa kellekään naiselle erityishuomiota, niin tuskinpa kenenkään kanssa pettää, vaan nauttii vain huomiosta. Halutessasi voit ap kokeilla, miten mies reagoi, jos itse aloitat vastaavan meiningin.

Lapsellista.

Vierailija
29/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on epävarmuutta.

Vierailija
30/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa flirttailussa. Päivän piristys.

Vierailija
31/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi mitään viestittelyä muiden kanssa!!

Näissä ketjuissa on kyllä aivan sairaalloisen mustasukkaista porukkaa, ja näitä vielä peukutetaan innoissaan.

Siis ei MITÄÄN VIESTITTELYÄ KENENKÄÄN KANSSA! Missä ihmeen universumissa tuo on millään tavalla tervettä?

Vierailija
32/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo piirre tuli esiin kun satuimme tekemään yhdessä töitä muutaman päivän ajan, hänelle oli oikein suurena tehtävänä saada kaikki nauramaan. En tiennyt tätä piirrettä aluksi.

Vierailija
33/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, miten mies, joka laukoo kaksimielisiä vitsejä/kommentteja, voi olla naisten suosiossa? Itse kierrän sellaiset pervo-Penat kaukaa.

Vierailija
34/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tuollainen :) Töissä naisvaltaisella alalla ja todella suosittu. Osaa flirtata ja omaa kaksmielisen huumorin. Naiset lähestyvät häntä useasti myös baarissa.

Huolissani en kuitenkaan ole, sillä tiedän hänen valinneen minut aivan vapaasta tahdostaan. Flirtti kuuluu hänen luonteeseen, eikä hän sillä tarkoita sen kummempaa.

O

Miksi ymmärrän tämän johtuu osittain myös siitä, että olen itse hyvin flirttaileva, kaksimielinen ja minulla on itsellänikin usein "kosioita"...

Uskollinen olen kuitenkin luonteeltani sekä äärimmäisen sitoutunut.

Uskoisin, että meistä kummatkin tiedostaa sen, että molemmilla on, ja on ollut, varaa valita ja silti olemme valinneet toisemme!!

Ole ylpeä siis siitä! Jos puolisosi sinut haluaa toiseen vaihtaa, ei se siitä "tappelemalla" tai rajoittamalla muuksi muutu.

Pakko vielä lisätä, että mieheni ei kyllä jatka viestittelyä näiden naisten kanssa kotioloissa, jos yhtään hän huomaan heidän hakevan muutakin. Osaa siis heille suoraan ilmaista sen, ettei he häntä siinä mielessä kiinnosta. Saattaa innokkaimille sanoa jopa "rumasti".

No ei tämäkään minusta ihmisestä kovin hyvää kerro, että testaillaan omaa viehätysvoimaa leikittelemällä yksinäisillä sinkuilla ja sitten aletaan v*ttuilla kun toinen ymmärtää väärin. On näitäkin nähty, kuvottava tapa minusta.

Vierailija
35/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset miehet eivät hyväksyisi, että ap tekisi tahollaan samaa, koska tietävät, mitä omissa puuhissa tapahtuu.

Vierailija
36/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisen ihanalta mieheltä kuulosta. Väkisin naurattaminen ja kaksimieliset jutut siihen päälle. 

Vierailija
37/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo piirre tuli esiin kun satuimme tekemään yhdessä töitä muutaman päivän ajan, hänelle oli oikein suurena tehtävänä saada kaikki nauramaan. En tiennyt tätä piirrettä aluksi.

No selvästi tekee sitä kaikille, niin miehille kuin naisille, eikä vaikuta siltä että yrittäisi iskeä ketään. On ylipäätääm mukava ja hyvä tyyppi, ja pitää toisten ihmisten huomiosta.

Jos olisi työpaikalla jossa pelkkiä miehiä, niin luultavasti miehesi ihan samalla tavalla heittäis läppää ja tykkäisi saada ihmiset nauramaan: sellasiahan miesvaltaset työpaikat usein on, että nauretaan porukalla.

Vierailija
38/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään huonoja kokemuksia tuollaisista miehistä. Aika monta ”naistennaurattajaa” ja ”flirttailijaa” on tullut vastaan sekä työelämässä että muualla, ja jokainen on ollut ällöttävä mäntti, joka pyrkii naisten iholle aina kun mahdollista. Kotona tietenkin on miehen puheiden mukaan se ylimustasukkainen ja kyttäävä vaimo, joka ei ymmärrä kun mies omasta mielestään on vain hyvä seuramies jolla on pilkettä silmäkulmassa.

Muutama nainen näihin limanuljaskoihin aina sortuu ja viettää aikansa ukon ympärillä kiehnäten, mutta suurin osa naisista pitää vastenmielisenä eikä halua olla tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko.

Vierailija
39/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä yksi kuntosaliyrittäjä, kuulostaa tilanne aivan samalta. Tosin hänen avokkinsa oli mennyt niin pitkälle, että oli antanut miehen tietämättä potkut yhdelle naispuoliselle ohjaajalle mustispäissään miehen puhelimella. Siitä se soppa syntyi, mutta ohjaaja palasi takaisin vielä töihinsä.

Ei kyllä käy kieltäminen, omistaja on hyvännäköinen ja vetoava. PT-tunnit pursuilee naisasiakkaita ja hän on kaikille tasapuolisen kiva ja reilu. Pientä flirttiä on kyllä havaittavissa toisinaan ilmassa, mutta urheilu edellä mennään käsittääkseni aina kuitenkin. Itse en olisi pystynyt hänen valmennuksessaan olemaan, olis ollut jotenkin liian kuumottavaa. Olen itsekin joutunut hänen kanssaan muissa yhteyksissä olemaan yhteydessä ja aina siellä ystävällisyyden takana on ollut pieni flirtti, joka on tehnyt oman oloni kilttinä perheenäitinä jotenkin epämukavaksi.

Avokki taitaa vieläkin olla kuvioissa mukana, mustasukkaisuus ei varmaan ole tosin mihinkään kadonnut. Oletko se sinä Ap?

Vierailija
40/62 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä yksi kuntosaliyrittäjä, kuulostaa tilanne aivan samalta. Tosin hänen avokkinsa oli mennyt niin pitkälle, että oli antanut miehen tietämättä potkut yhdelle naispuoliselle ohjaajalle mustispäissään miehen puhelimella. Siitä se soppa syntyi, mutta ohjaaja palasi takaisin vielä töihinsä.

Ei kyllä käy kieltäminen, omistaja on hyvännäköinen ja vetoava. PT-tunnit pursuilee naisasiakkaita ja hän on kaikille tasapuolisen kiva ja reilu. Pientä flirttiä on kyllä havaittavissa toisinaan ilmassa, mutta urheilu edellä mennään käsittääkseni aina kuitenkin. Itse en olisi pystynyt hänen valmennuksessaan olemaan, olis ollut jotenkin liian kuumottavaa. Olen itsekin joutunut hänen kanssaan muissa yhteyksissä olemaan yhteydessä ja aina siellä ystävällisyyden takana on ollut pieni flirtti, joka on tehnyt oman oloni kilttinä perheenäitinä jotenkin epämukavaksi.

Avokki taitaa vieläkin olla kuvioissa mukana, mustasukkaisuus ei varmaan ole tosin mihinkään kadonnut. Oletko se sinä Ap?

Mäkin tiedän yhden kuntosalityypin, joka on tuollainen naistenmies. Useasti miettinyt, että eikö puolisonsa yhtään tiedä.

On noita tullut vastaan muillakin aloilla. En usko hetkeäkään, etteivätkö pettäisi fyysisestikin, jos sopiva tilaisuus tulee eteen, vaikkeivät tietenkään kaikkien kanssa. Niillä miehillä on varaa valita ja tietenkin pääosa jännityksestä tulee pelailusta. Mutta siinä pelissäkään ei olisi mitään jännitystä, ellei olisi vähän sillä rajalla koko ajan ja mahdollisuudet avoimina jossain määrin.